god morgon...lite efter

Vaknade ju inte nu precis...HAHA!

Men jag har hunnit med att äta frukost på altanen, spelat
svarte petter med lillasyster och spela spel på
spela.se med henne också. ;)

Hon gick ner för att bada för en stund sen men nu har hon badat klart
och då får jag inte sitta här vid bloggen inte...nej, nej...DÅ SKA VI SPELA.



Min katt på bild.♥

Spela mot föräldrarna

Idag så ska de andra i mitt innebandylag spela match mot föräldrarna.
Men jag kan ju inte vara med eftersom jag typ är sjuk...MEN JAG SKA KOLLA! :D

Det är sista innebandyträningen om jag inte har helt fel.:S
BUHU!


MJUKGLASS!

Nu har lillebror dragit iväg till Maxi och ska köpa mjukglass...gott? JA! :D

NU ÄR HAN TILLBAKA!






Lagade mat förut





Världens bästa kock...HAHA! :D


Bikinin jag köpte igår



Hiss/Diss?


Shoppat med Lisa



Super kul!
Men det enda som vi köpte var en varsin bikini (fast mat o glass också då).;)

Lisa köpte en cykel också då, det var därför vi
åkte iväg från början...
Tack för dagen Lisa!

Men nu är jag typ sjuk, hade iaf 38 grader feber förut.
Alltså ingen träning för mig! :(
Men jag tittade på iaf.


Kusinen min

Idag var jag med min älskade kusin...
Vi gjorde allt mellan himmel och jord, haha...nejrå. ;)

Hon fick sin one-piece idag.
Vilket gjorde att jag också blev väldigt sugen på en. :P
Hon såg ut som en jättebebis, hehe.



Fast hon köpte en grå...


Solbränd



Var med Rebecca, Emelie och Lisa idag... jag och Becca solade innan Emelie och Lisa kom...;)

Vi spelade iaf kubb och studsade på studsmattan m.m.
Jag och Lisa är kungar på kubb! :D


Gick / joggade 9 km med...

...Emelie! :D
Det var kul att få lite extra motion, HAHA!

Men imorgon har jag en extra fotbollsträning kl 11
så jag ska nog gå och lägga mig snart...




GLAD PÅSK!



Kycklingbild lånad härifrån!

Ska nog gå ut i solen

Vet inte varför just den här bilden men...:D


Me today


PÅSKLOV!

Lite efter men ... sån är jag :$.

Vad händer på påsklovet då?


Åka hem

Fick åka hem från Becca.
Hon blev typ sjuk? No details...
Men det blir fler gånger! ;)
Tack för kvällen iaf.

Imorgon ska jag iväg till farmor & farfar och äta påskbord! :D
GOTT!


Sitter hos Becca...

...med Emelie och Becca!
Vi ska sova över, yeah. ;)

Förlåt för att uppdateringen legat på världens sämsta nivå! :(
BUUUHUUU!
Så därför ligger statistisken lika lågt...




Inga bilder här hos Becca.

Innebandycup

Vi kom 3a (utav typ 8 lag? :S)!
Det var otroligt roligt...

Jag har varit trött efter det och inte haft blogglust.
Bloggade inte innan heller, förlåt...:(

Skola imorn, USCH.
MEN SNART ÄR DET PÅSKLOV! :D



Gammal och suddig bild, men det är så tråkigt med inlägg utan någon bild ... håller ni inte med?

Marken! (marknaden)

Idag, direkt efter skolan gick jag till marken...det är en marknad som är två
gånger om året (för er som inte vet :P).

Jag träffade mycket härligt folk där, så tack alla som gjorde min dag!

Nu så är jag och min kusin här hemma hos mig och gör inte så mycket...

Vi drack dom här, mega-slush(erna? :S)!



Min är till vänster! ♥


Glömt bort frågestunden!?

Wendela goes sad! :(

Inte fått en enda fråga...bara att fråga...alla frågor är bra förutom dom dåliga.
Kom till det inlägget här!


Dag 17 - Din favorit plats

Hmm...min favorit plats...

Jag har ingen direkt "favorit plats", men jag trivs bra med
mina vänner på ganska många ställen, haha...tråkigt svar va? :P 



Suddig bild på mig och Elin.L sen i somras tror jag! :D


Boooring...


Bio med Cassandra sen!







Ni som har sett den, är den bra? :D

Dag 16 - Dina rädslor

Jag har ganska många rädslor faktist...:P
Men jag kan skriva några.

* Mörker
* Djupt vatten
* Trånga utrymmen ( Om det är en rädsla? Får iaf panik. )



Gammal suddig bild på mig! :D
 


Fint väder!

HÄRLIGT MED VÅR!
Ska nog sätta mig ute i solen sen kanske. ;)

Men idag ska jag inte göra så himla mycket tror jag...
Bara ta det lugnt. :P


Kan inte se min statistik!?

Vet inte varför...men när jag kollar den så står det bara statistik fram till 7/4
och nu är det ju 9/4!
Jag vet att det är folk som kollat min blogg sen 7/4 för jag har fått kommentarer. :S

Help me...



en gammal header. :P

Trött!?

JA, det är nog rätt ord för mig...iaf lite! :P

Ska nog gå och krypa ner i sängen snart, måste ju få lite
skönhetssömn, jag behöver det iaf...HAHA! :D



God natt, sov gott! ♥


Frågestund!


Men gud förlåt!

iPod-inlägg. Har inte bloggat på jättelänge! :( FÖRLÅT! Men nu sitter jag framför teven. ;) Roligt, roligt...men nu är det FREDAG! Jag ska börja blogga mer nu! Jag har sagt det många gånger men nu så hoppas jag att det blir ändring. Pussar!

God natt! ♥

Sov så gott sötnosar! :D



JO TACK, JAG VET ATT BILDEN ÄR FIN! ;) ...not...

Klasskampen?

Ska man vara med eller inte..?

Klasskampen för er som inte vet är när olika klasser spelar fotboll mot varandra.

Men aah, JAG ÄR MED! :D



FAIL BILD!

Målat Isolde i feeejseet :P

Kladdat henne lite överallt med tusch i ansiktet, HAHA!

Hon är så boooring...hon har typ somnat!
Aja, jag klarar mig...hihi. ;)

Puss! ♥


Hos Becca

Nu sitter jag och Becca i hennes källare med datorn inkopplad på en stor skärm! :D
Igår så hade vi det bra, vi sjöng singstar, l käka pizza, pratade och skrattade.

Senare så sover Isolde hos mig, det blev ändrat...
För hon kunde inte sova hos sig.:(

Men nu ska jag vara lite mer social med Becca tror jag!

Pussar! ♥




God morgon allihop! ♥

Har inte särskilt mycket intressant att skriv...
Men jag saknar min Isolde! :(



Men jag ska snart gå ner och äta lite frukost tror jah, yammie! :D


RSS 2.0