Mitt 2011

Tack alla mina underbara vänner, min fantastiska pojkvän, bästa släkta och familj för det här otroligt bra året!
Träffat massa nya vänner, även förlorat några. Men det är väl så det ska vara.
Tusen kramar till er ♥

Här får ni mitt 2011 i bilder! Eller ja inte ens när hela mitt år, men en del av det.
Förlåt för att alla bilder inte är lika stora men ja.
Har ni några frågor är det bara att fråga ;)

Den första bilden är Emelies.



























De sista 5 bilderna var från Cypern, vill ni att jag lägger upp fler bilder från när vi var där? :)

My little sister ♥

Tvingade ut min syster i kylan för att fotografera henne litegrann.
Dock gjorde hon det inte utan belöning, haha!
Så hon fick massa Betty Boop poggs (tror jag dom heter :S).

Skype med Hilda

Skräll, snackar ju aldrig med henne liksom.
Vi tjockar oss med varsin dricka, det är gött det!
Dock lite avundsjuk på henne som har sockerdricka :(
Men det har varit väldigt mycket bilder i bloggen nu.
Är det bra eller dåligt?

Facemask

Kände för att hitta på något...
Resultat: ansiktsmask


FRÅGESTUND!


Bilder sen gårdagen

Vill bara säga lite saker innan ni tittar på bilderna, hehe.
  • Vi är inga fjortisar, vi bara sminkade oss så igår ;)
  • Jag har blött hår på de flesta bilderna, så ni inte tror jag har megafett hår, haha! 

Angelica sover här

Angelica sover hos mig inatt.
Vi har käkat massa godis osv. Hehehe.
Oså har vi gjort några "bra" låtar i songify, haha!

Kommer bli en superkul natt, nu måste jag vara social med henne ;)

Puss så länge!



Beställt!


Tisdagsmys!


Frågestund eller inte?

Funderar på att ha en frågestund, men skulle ju bli rätt så megapinsamt om man inte fick några frågor...ehe
Men vad tycker ni om det? :)



Just nu!

Instagrambilder


Bilder från julafton ♥


Dagens outfit

Skjorta - Gina Tricot
Linne - HM
Byxor - Vero Moda

Btw förlåt för skitig spegel, hehe..;)


Följ mig på instagram!

Vill ni se mer av mig?
Följ mig på instagram, jag heter wwendelaa :)


Mina julklappar

  • Hidden fantasy, parfym
  • 1500 kr
  • Tv
  • Iphone 4s
  • Iphoneskal
  • Pyjamas
  • Armband
  • Tidning i julstrumpan, hihi


Merry Christmas!

Mobilbloggar från min nya iPhone, hehe!
Fått massa fina julklappar, det bloggar jag mer om ikväll eller imorgon ;)

Haft en fantastisk dag och det hoppas jag att ni också haft!

Puss så länge!


Hela världen är så underbar!

Var hos Marko idag, kunde ju inte varit bättre
Jag älskar dig så grymt mycket älskling 

Åh, imorgon är det julafton!
Livet leker alltså, mår så himla bra just nu!

Är förövrigt på övervåningen och fördriver tiden med att snacka skype
med Lukas och Sanne för att mamma & pappa slår in julklappar där nere, hihi!
Dock vet jag redan att jag kommer få en iPhone, hehehe
Men ska ju få liter mer julklappar utöver det ;)

Hoppas verkligen att ni har det lika superbra som jag och GOD JUL! 




Bang Bang Bang

Grymt vacker är hon verkligen
bilden kommer härifrån!
Denna underbara låt drogas här hos mig ;)

JULLOV!

Hade ju dans idag på julavslutningen, höhö.
Tror ni inte att jag ramlar!? orka va jag, hahahahha.
Men jullov är inte så kul, saknar alla mina vänner osv :(
Känner mig lite såhär forever alone you know!
Men Angelica kommer kanske hit och lyser upp min närvaro lite, hehe
Ha ett kanonbra jullov!

1 månad med världens bästa ♥


En applåd för den som orkar läsa allt!

1. Fullständigt namn: Wendela, föredrar att inte nämna mitt efternamn oså i bloggen
2. Ålder: 13
3. Vart bor du: Kristinehamn
4. Bor tillsammans med: Mamma, pappa, lillasyster & lillebror

5. Husdjur: Två katter
6. Färg på ditt hus: Typ grönt/blått? ;s
7. När är du född: 9 september
8. Klass: 7B1
9. Vilket år tar du studenten: good question

10. Något jobb: nepp, inte än du
11. När ska du sova ikväll: halv 12, 12
13. Duschat idag: duschade precis
14. Kramat någon idag: ja, det har jag
15. Pussat någon idag: ja, min underbara pojkvän
16. Vad har du ätit idag: alldeles för mycket

17. Dagens kläder: Hade svarta jeans, nån T-shirt och en grå huvtröja. Nu sovtröja
18. Dagens smink: mascara, coverstick, puder och ögonskugga
19. Dagens sötnos: marko
20. Dagens roligaste: Emma, när hon drog sig i trappen...HAHA
21. Har du många vänner:
Jag har flera vänner som jag bryr mig mycket om
22. Vem kramade du senast: Angelica, gos
23. Hur många har du haft sex med: 0
25. Vem sov du senast med? Hilda, maybe? 
27. Har du pojk-/flickvän: Ja, världens bästa
28. Vem pratade du i telefon med senast: Pappa
29. Vem fick du senast sms ifrån: Rebecca

FAVORIT

31. Film: Skräckfilmer

32. Låt: Tycker om mycket musik, Cody Simpson t.ex.

33. Mat: Pommes frites
34. Dryck: Coca Cola
35. Färg: jadu
37. Stad: vet inte riktigt :p
38. Land: Cypern
39. Ämne i skolan: Finns rätt många roliga ämnen, åh tja pluggis! hehe, men inte so iaf

40: År: 2009/2010 skulle jag tro


SENASTE
42. Personen du tänkte på: Cassandra
43. Gången du spydde: När jag var i Cypern
44. Gången du grät: Venne igår tror jag, gråter rätt ofta... höhö

45. Pizzan du åt: När jag var hos Marko :p
46. Gången du var i Göteborg: I våras, med min gamla underbara klass 6a
47. Gången du var i Stockholm: ehe, bara varit där när jag skulle gå på en färja eller flyga.
48. Gången du var full: aldrig

49. Gången du var hög: inte inträffat
50. Personen som såg dig gråta: jag vet inte

ANTINGEN ELLER
51. Svart eller vitt: jag gillar båda
52. hund eller katt: katt
53. Ute och festa eller hemma och mysa: hemma och mysa!!
54. Tv-spel eller Dataspel: dataspel
55. Singel eller upptagen: upptagen
57. Lunarstorm, Helgon eller Playahead: inget
58. Ragga eller bli uppraggad: bli uppraggad :pPppPPp
59. Big Brother eller Paradise hotel: Inget av dem
60. Svart hår eller blont: Svart!
61. Blåa ögon eller bruna: Bruna, så jävla fint

62. Choklad eller lakrits: choklad!
63. Göteborg eller Stockholm: bryr mig faktist inte
64. Höger eller vänsterhänt: höger
65. Coca Cola eller Fanta: Cola
66. Pizza eller kebab: kebab
67. Randigt eller Prickigt: Randigt
68. Älska eller älskas: Älska varandra
69. Leva eller dö: leva?

ANTAL
70. personer du älskar: min familj&släkt, vänner och pojkvän
71. Personer du hatar: twofaced bitches och såna som tror dem är så jävla bra och alltid har rätt
72. Personer du hånglat med inom en 24 timmars period: huh? 1?
74. Glassar du ätit på en dag: är nog en del :p
75. Festivaler du ska på detta år:
76. Gånger du haft minnesluckor på: borde jag veta vad det är?
77. Gånger du varit hög: aldrig? fråga du inte nästan samma sak förut?
78. Personer du saknar just nu: Marko och Cassandra
79. Gånger ditt hjärta brustit: En del gånger det..

 

VEM
80. Vill du träffa nu: marko 
81. Ska du träffa imorgon : De som går i min skola
82. Sjöng du senast för: var mitt innebandylag, oseriöst :D
83. Hade du senaste en msn konversation med: inte inne på msn :3

84. Spelade du tv-spel med senast: Spelar inte tvspel
85. Vill du ta med på en romantisk resa just nu : romantisk resa, haha döda mig.

86. Vill du kasta en sten i huvudet på: finns folk
87. Förtjänar att dö: Vet inte
89. Ville du sova jämte inatt: :3


VAD
90. Gör dig glad: vänner, pojkvän, familj, innebandy osv
91. Gör dig ledsen: folk som klagar på mig hela tiden
92. Vad vill du helst göra nu: mysa
93. Önskar du att du slapp göra: venne
94. Vill du ha nu: kramar!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: jul strax, o då vill jag ha en iphone o det ska jag få :p
96. Längtar du till: ingenting, eller, längtar väl till skolan för att få träffa my friendos and boyfriendo osv
97. Tycker du om dina betyg: har inte betyg, men på prov har jag fått väldigt bra resultat oftast
98. Ångrar du i ditt liv: Att jag jämt ska vara så blyg
99. Är det bästa som hänt dig: Marko
100. Hur mycket är klockan: 22:54


Kiss me under the mistletoe

Sitter & plugger litte. So och spanska. Inte för att jag skrivit något spå so:n ännu men ah, vet inte om jag är klar eller inte :p
Sov nog en liten stund förut, höhö. Var rätt så jättetrött. Vaknar senare och får en Ben & Jerry's i handen.
Inga fel!

Imorgon är sista riktiga skoldagen, vi ska fika oså, mumsmums! :)
Sen på torsdag har vi julavslutning, dans, jippiiie...eller!?!?
På torsdag är det även 1 månad mellan mig och min älskling. Jag älskar dig galet mycket

Hoppas ni har det fint!

knitting

Gick in i en gullig liten garnbutik förut.
Slutade med att jag & mamma köpte ett varsitt garn. Nu är det bara att sticka på.
Ska till slut bli en halsduk :)

Snart är det juuuul!


Kan den här helgen bli sämre?

forever alone.

Sitter i min säng, som jag gjort hela dagen och hela gårdagen.
Kul liv? Nej, tycker faktist inte dét.




Länkbyte med Linnéa

Klicka här eller på bilden för att komma till denna fina tjejs blogg! :)

Boring day

Spelade match förut, gick ju inte bra för mig. Men själva matchen gick bra, 17-1 till oss.
Det är bra jobbat tjejer!
Den här eftermiddagen har jag spenderat i sängen med datorn och ett ritblock.
Lite sådär forever alone, skräll

Ska föreställa mig med starka konturer och lite detaljer :)
Vet att munnen är konstig.

Pojken i randig pyjamas

Såg denna hemska men väldigt bra filmen hemma hos min kusin igår.
Ville bara säga att den verkligen är sevärd!

Dag 9 - En bild på dig som liten


MANGE BJUDER!

Har aldrig varit något stort fan till "Fest hos Mange", men den här tycker jag är riktigt kul! HAHA
Det är väl texten jag tycker är roligast, höhö.
ALLA MANGLAR PÅ NU!



Glasögon..

Ska få glasögon, haha...
Har hemma 5 par på lån för att bestämma mig, men jag har nog redan bestämt mig ;)
Jag var tydligen närsynt och hade brytningsfel, jag som trodde att jag hade bra syn eheheh..
Men det jag är mest bekymrad över är om alla kommer tycka jag är jätteful.
Vet att man inte ska tänka på vad andra tycker men alltså, näe
ren spegel, huh?
TACK GUD FÖR ATT DET SER MYYYCKEET BÄTTRE UT I VERKLIGHETEN, tycker jag iallafall :)

Dag 8 - En sak du vill göra innan du dör


Färga håret blondt
Bara för att jag vet att jag inte kommer passar i det men för att
det är ett måste, men det blir inte än på flera år det. ;)
Även för att jag och Emelie sa att jag skulle färga mig blond och hon till brunett.
Men hon är ju redan brunett, höhö...
Sen finns det säkert en maaaasssaaa andra saker jag vill göra innan jag dör, men det här är en! :D

IPHONE 4 FUCKING S!


My dress has arrived :D


Lussebandy

Var iväg och kollade på lite lussebandy förut. Snacka om att det var folk överallt :(
Men det var ändå sååå trevligt så ;)
Sitter i soffan och ska väl egentligen plugga till matteprovet jag har imorgon, ekvationer.
Men jag har ont i huvudet och är trött så jag vill bara gå och lägga mig faktist.
Men jag fixar't ändå, höhö!
Nej, nu får jag ta mig i kragen och sätta igång ordentligt!

An ordinary slow sunday

- HEJ OSERIÖS OCH ÖVERREDIGERAD BILD
- Nämen hej!

Klockan 3 ska familjen och jag dra till kusinerna. Det brukade vi jämt göra förut på söndagar. Händer inte lika ofta längre. Men det är alltid lika kul! :)
Hoppas ni haft en fin helg, den är ju tyvärr snart över.
Men nästa helg är det helg igen!

Puss

Så galet jävla cp mega kär ♥


Drar o möter Emmie ;)


Min älskling ♥

Dagen spenderade jag hemma hos min underbara Marko.
Kunde inte bli bättre. Världens mysigaste pojkvän har jag.
Å jag saknar dig redan, saknar dig hela tiden när jag inte är med dig.
Jag älskar dig så himla mycket! ♥
Dina kramar. Dina kyssar.
Du gör mig till världens lyckligaste.



Fixat ny header till Nellie's blogg

What do you think? Hiss/Diss?
Det är ganska liknande stil som det är på min. Jag tyckte det blev bra ;)

Dag 7 - En bild på dig för 1 år sedan

Liten jag ser ut, hehe...

BESTÄLLDDD :D


Throat ache

Har ont i halsen, inte okej alltså. :(
Missade två träningar idag! Verkligen inte bra...
Hoppas att jag mår bättre tills helgen då vi ska spela innebandymatch mot Edebäck tror jag det är. ;)
Idag dansade vi på idrotten, gjorde det igår också.
Igår dansade vi med den andra 7an i vårt arbetslag, men då var vi bara halva vår klass.
Idag fick vi dansa med 9or, jag som tyckte det var pinsamt att dansa med andra 7an redan.
JAG KAN INTE DANSA, HAHA! Men på julavslutning ska vi dansa hela högstadiet, ohno..
Polka, långdans och nån promenaddans? haha


Här får ni en gammal "fjortisbild" på mig från typ förra året.

Dag 6 - Ett spel du ofta spelar

Bilden kommer härifrån

HAHAHAHA! grym korvgubbe!


Emili

Snyggis Emilie
Var tvungen att byta bild, hon tänkte strypa mig annars
Sitter hemma hos Emelie ;)
Var ett tag sen jag var här, håhå.
Vi har väl skrattat osv :p
Hon satt och gillade saker på facebook och mobbade mig för att
det var BARA JAG av alla hennes vänner på facebook som gillade några sidor.
HAHAHA! orkar inte med dig kåmpis! men jag älskar dig ändå vet du ;)

Julklänning

Denna klänning kanske jag ska ha på mig julafton, vi får se.

Källa: http://nelly.com/

Länkbyte med Juni

Checka in på denna söta tjejs blogg genom att klicka här eller på bilden.
Följ henne på instagram, hon heter carlstoft. :)

Dag 5 - En bild av en plats du varit på

The schooooooool

Someone like you ♥

So nu! Uppdaterar senare.
Puss! ♥

Dag 4 - En bild du ritat

Ritad för inte så länge sedan.

Ritad för över ett år sedan.

Hiss & Diss!

1. Julen!
Man måste ju bara älska julen, så himla supermysig ju! Den bästa högtiden, lätt! Massa god mat och massa gott godis. Åh bara få vara med personer man tycker mycket om. Jag firar alltid julafton hemma hos min mormor tillsammans med kusiner och deras familjer. Vi äter massa god mat och brukar leka lite kurragömma, hihi. Sen äter vi mängder med godis. Efter allt det så sätter vi oss framför Kalle Anka och längtar efter att tomten ska komma. Mot Kalle Ankas slut sitter vi och kollar ut genom fönstret på att tomten ska komma. När han kommer så delar han ut alla paketen. Sen så har jag juldagen kvar, då sitter jag hemma hos farmor & farfar med mina andra kusiner. Dit kommer ingen tomte, eller jo förra året var det min bror slarvigt utklädd, haha!
Det är så min underbara jul brukar se ut.

2. Snygga kläder
En fet hiss på det alltså! Tänk er att ha en garderob fylld av massa, massa snygga kläder. Aaaah heaven liksom!
Så därför behöver jag grymt mycket pengar så jag kan köpa mycket kläder. ;)
Kläderna kommer härifrån tror jag.
1. Lögnare
Jag tycker inte om folk som ljuger för mig. Berättar för mig att jag är allt, när jag vet att jag inte är det. Hur kul är det? Nej, inte kul alls. Man får falska förhoppningar. Tro mig, man mår bättre utav att inte höra massa jävla lögner. Även om man ljuger om något snällt så att man blir glad då. Blir man ännu mer sårad när man får veta sanningen. Ingen tycker om när folk ljuger. Hellre sårad av sanningen än lycklig av lögnen.
2. Twofaced bitches
Ni vet såna som förändras beroende på vilka personer den är med. Bara sluta med det och var er själva istället.
Måste ju vara jobbigt att gå runt o tänka på hur man ska bete sig hela tiden också. Jag tror man skulle må mycket bättre genom att bara var sig själv. Jag är mig själv och kommer förbli det. Visst man kanske pratar mer med andra, skrattar mer med andra. Men det betyder inte att man inte är sig själv. Vissa känner man bättre än andra och alla är olika.

Gullivers resor

Ska titta på den här filmen med mamma, bror och syster nu ;)
+ massa godis till såklart!

Dag 3 - En bild på dig och en vän


Christmas feeling!


Idol + godis = min fredagkväll ♥

Hoppas verkligen att Moa och Robin går vidare till final!
Vad tycker ni?

Dag 2 - Meningen bakom mitt bloggnamn

Jag heter Wendela och det är min blogg, så wendelas.
Inte så komplicerat, haha! ;)

Tjuvarnas jul

http://svt.se/2.168271/
Gå in och kolla på årets julkalender! :D
Tyckte den var rätt bra faktiskt.

RSS 2.0