Lillasyster

Vaknade för en liten stund sen, lillasyster sov inne hos mig...:)
Hon vill alltid sova inne hos mig, haha.

Nu sitter vi vid datorn och hon säger "Kan vi inte gör nåt roligt?"
Dator är ju roligt, hehe! :P

Jaja, nu ska jag återgå till min lillasyster...

Fast nu har hon gått, HAHA!


Bild sen i somras.


Innebandymatch!♥

Spelade innebandymatch förut, vann med...vad blev det? 4-2 kanske. ;)
Det var superkul iaf...

Just nu gör jag inte så himla mycket...

Har inget mer viktigt att skriva, förutom att...anäl er till veckans blogg som utses snart! :D


Söt jag är med toning i. :P

Muffins!


Förlåt, små bilder...:P

Bakade chokladmuffins förut.
Dom vart faktist supergoda! :D

Dag 10 - Vad du hade på dig

Jaow, då lägger jag väl upp två ganska nytagna bilder på vad jag har på mig idag? :P




VIDEOBLOGG! :D



titta på mina söta ögon, HAHAHA! ♥

MUUUSIIIK

Som jag skrivit, så är det musiiiik just nu!

Just nu lyssnar jag på S&M, orkar inte lägga in låten..HAHA!
Ni får en videoblogg istället! ;) Ni skulle fått om det inte dampade!
Så nu blir jag sur så nu tänker jag inte skriva mer i det här inlägget, HAHHAHA! :D



Den här bilden gjorde jag igår, inspiration tagen fårn Cassandra. :D


Dag 9 - Någon du saknar

Det är helt klart Cassandra!
Hon har varit sjuk sen typ i fredags.
Jag saknar min ängel, caca! ♥

Kan inte vara ifrån henne!
Men jag har iaf ringt henne flera gånger, tsss...:D


Sättrabacken

Nyss kommit hem från Sättrabacken, var där med dom flesta från klasserna 4-6 på vår skola. ;)
Det var väl ganska kul att vara där, men kallt var det!

Ser att några anmält sig till Veckans blogg, fortsätt så nu! :D

Sitter och lyssnar på DJ Got Us Fallin In Love, I like it!




Bilden är härifrån!

Dag 8 - Någon du älskar

Någon jag älskar, jag älskar ju fler än en...:P
Jag älskar familj och vänner och det får räcka som svar! :D

Förlåt, men jaaaaaa...nu är det som det är...haha!
Jag älskar inte bara en så jag vill inte bara säga en specifik.



Haha, bilden...det kallas att man bjuder på sig.♥


veckans blogg nu! ♥


Lillebrors klasshandboll


Bilden är lånad härifrån...

Det var ju ingen innebandyträning idag, så då föjde jag med och kollade på när
min lillebror (visserligen mina kusiner och tremännig också men) spela klasshandboll.
De kom fyra, helt okej. :)

Jag, Cassandra och Hilda har iallafall anmålt oss till ett dansläger ( i en dag) på sportlovet, wiho...kul! :D

Pussar så länge!♥

Dag 7 - En favorit

En favorit?! whaaaaat?

Då skriver jag om några favoritgrejer då? :S

Favoritsport: Fotboll



En bästa vän: Cassandra


Favoritfärg:
typ rosa? ;s

eller nej...jag vet inte. :P

Hmmm...vad finns det mer för favorit, mat, film, låt osv?  ;)

Favoritlåt (tillfällig) : Sterling Knight - Hero (unplugged)
´

Favoritklädesaffär: Gina Tricot


Nu har jag skrivit några favoritgrejer, så nu ska jag äta...hej så länge!♥

Wiho seger!

Nyss spelat innebandymatch, vann med 5-2! :D
Grymt bra spelat tjejer.

Pratar i telefon med älskade Cassandra.♥
Jag älskar dig gumman.


Sen ska jag kolla på fotbollscup när lillebror spelar.
Pussar.


kebabtallrik

Snart så kommer mamma hem med...kebabtallrik.
Gott? JAA! :D


Dag 6 - Din bästa vän

Jag har flera bästa vänner, men jag väljer en...Cassandra.

Cassandra, är min bästa vän...det har hon varit sen lekis.
Hon betyder så mycket för mig.
Hon finns alltid för mig, alltid.

Cassandra är otroligt vacker, söt, fin och helt underbar!



Cassandra är min egna solstråle.
Utan henne skulle jag inte ta mig igenom dagarna.

Hon får mig att le, hon får mig att vilja gå upp på morgonen.

Cassandra är min ängel...min egna caca.♥

Jag finns alltid för dig Cassandra!
Jag orkar inte med alla falska vänner och pojkvänner du
fått vara med om.

Vi börjar om Cassandra, vi börjar på ny kula.
Jag ska alltid finnas för dig, jag vill vara den som du alltid
vänder dig till först om det är nåt.


Emelies typ sovaöver-födelsedags...grej :D

Jag sov över hos Emelie från igår tills idag med henne, Ebba, Ida, Ronja och nästan Lisa, hon var kvar till halv tolv. :P
Jag köpte den här till henne...
Det är en parfym, Björn Borg, Love All...hoppas du blev nöjd! :P

Vi hade så himla roligt, det går inte att beskriva med ord.
Tjejer, det här måste vi göra om?! :D

Vi såg två bra filmer...

The reef

och...

Tusen gånger starkare



Paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul, haha...internt skämt. ;)

Tack tjejer för en kul övernattning!

Hilda och toast

Hilda sitter och övar på piano, men nu pratar hon med mig. :P

Vi åt nyss toast, så himla MUMS!


Får se vad vi hittar på för bus sen då? ;)

Hilda visade mig den här videon, och jag tycker den är lite mysko...men ni ska få se den.
Den är från filmen Dumma mig och här kommer videon...



Förlåt, för dålig uppdatering...men som jag har sagt så är det lite mycket läxor och all skit nu.

Dag 5 - Något du aldrig glömmer

Det finns mycket saker som jag aldrig kommer glömma.
Men jag kan lägga upp lite bilder här så ska ni få se lite av vad jag aldrig kommer glömma.























Det här var bara en bråkdel av alla underbara personer och händelser jag aldrig glömmer.


läxor tar över! :S

Sorry, för dålig uppdatering, men läxor! :(

Idag har man varit med Cassandra, Lukas och Gusten.
Det var kul oså.

Men aja...kort uppdatering, förlåt.
Puss!


Muffinsformar typ?

Idag så har man packat ner muffinsformar ( tror jag det va, haha...eller bullformar? :P )
Så det gjorde jag mellan 9-12 idag.
Grymt kul, var det faktist!
Åh, eftersom man får pengar för det så...why not?
Vi får pengar till innebandyn för det.

Sen ska jag kanske på bio.
Trassel, hehe.
Men jag ska gå med hela familjen, får se om den är sevärd. ;)


Hos Hilda...



Vi har nyss bakat chokladbollssmet utan tillräckligt mycket kakao så vit tog lite oboy, haha. :D

Nu övar hon på piano, hon går i det...så då får jag sitta vid datorn, yay me. :P
Men nu är hon klar...hihi.

Puss & Kram!


Sitter med Cassandra och...

...tar kort via the lol camfacebook. :D

Här kommer några!






äntligen är vinnaren här...

...utav veckans blogg och den slutliga vinnaren är...SOFIA! :D



http://dendersofia.blogspot.com/

Grattis Sofia! ;)

Men jag är så snäll så jag länkar de andra också.

http://norabjork.blogg.se/

http://wilmaomajja.blogg.se/

http://hallonbubbel.blogg.se/

http://heylina.blogg.se/

http://banancheyen.blogg.se/

Wallander

Wow, bäst alltså...hahhaha.
Men kollar typ på den, fast nu är det nyheter så då
passar jag på att blogga. ;)
Det är Wallander - Skulden som jag ser på, för er som ville veta.

Men nu börjar det! :O

Puss & Kram...SKUMBANAN! ♥






Lyssnat på...



David Guetta feat. Rihanna - Who's that chick


Katy Perry - Teenage Dream

och den här saken ovanför funkar inte, men den får vara där för att den kanske funkar för någon, haha. :P





fortsättning på rubrik...typ 10000 ggr idag, haha nej...men mycket har jag lyssnat på dem. ;)


Dag 4 - Din största önskan

En av mina största önskningar skulle väl vara att bli en jätteduktig känd fotograf som alla kände till.
När jag var yngre ville jag allltid bli sångerska, men nu har kamera och dator tagit över.

Någon annan stor önskan som jag har vet jag inte riktigt...


Ska fixa en blogg

Jahapp, eftersom det är så kul att fixa bloggar så ska
jag fixa Majas och Wilmas blogg. :D

Men jag börjar fixa med det imorgon, för nu ska jag sova.
Natti natti ♥



Freaky Friday

Ser på film, Freaky Friday.
Den är grymt bra. :D
Den handlar om en mamma och en dotter som
alltid är osams och sedan byter de kropp med
varandra och får leva den andras liv.
Rekommenderas verkligen. ;)


Vad tycker ni? ♥

Lånade den av Columbine, på bloggdesign.nu.
För att komma till den designen, klicka här!

Om ni vill att jag ska fixa eran blogg, kommentera då bara...så får vi se hur det blir. ;)


ny design ;)

Håller på att fixa bloggen nu.
Gillar att byta design ofta. ;)

Snart får ni se headern också! :P


Dag 3 - Min familj

Jag gillar inte att skriva om min familij på internet.
Så jag skippar det.
Förlåt. ;)


sjuuuuuuk! :'(

Ja, ni läste rätt...jag är sjuk...



Åh...jag som skulle varit med och spelat innebandy! :@

Aja, det kommer väl fler tillfällen och dessutom så får jag mer tid
åt att blogga...men ändå!


Let's dance

Eftersom jag ska lägga mig hinner jag inte se vem som åker ut ur Let's dance... :(
Kan inte ni vara så snälla att berätta det för mig i typ en kommentar?




Tidig fredagkväll...

...åh, jag ska gå och lägga mig! :D

För att jag har två innebandymatcher imorgon som väntar på mig.
TAAAGGAAA! :P



Förlåt, verkligen förlåt...
För att jag inte orkar lotta ut veckans blogg vinnaren just nu, gör det nog imorgon, hihi. ;)

Okej, sista chansen...

...att anmäla er till veckans blogg.

För att komma dit klicka här!

Jag kommer förmodligen utse vinnaren ikväll. ;)


Haha, fiiiiiiiiiin och gammal bild.

Trött nu

iPod-inlägg 

Som sagt så är jag trött och har dåligt batteri på iPoden så god natt sötnosar! :love:

Kan iaf säga att jag tillbringat dagen med bästa Cassandra och Isolde.
Ni är bäst tjejer, älskar er! ;)

Dag 2 - Min första kärlek

Min allra första kärlek, det var väl Lukas.
Men då gick jag i lekis så då var man väl inte riktigt kär? :S
Men det får räknas ändå, vill inte avslöja mer...HAHA!

Fast just nu är Lukas en av mina bästa vänner.
En grymt bra vän är han verkligen.
Men nu är jag inte kär i honom, hahaha.
Fast jag älskar honom, som min vän. ;)


sova över


Vad ska vi göra?
Jo, det ska jag säga er...vi ska ha tjejsnack så det skriker om det
och skratta tills vi får ont i magen. ;)

Men ni kan ju alltid komma med förslag på roliga saker att göra? :P
Pöss ♥


RSS 2.0