- ttt

Dag 1 - Presentera dig

Jaha, hej jag heter Wendela...som ni nog alla vet. :P
Jag går i fotboll och innebandy.
Jag älskar att fotografera, rita, sjunga, idrotta och...blogga. ;)
Åh, det här känns som en kontaktannons...HAHA!
Jag har många vänner, och jag älskar dem alla.
Jag hatar läxor, folk som tar saker för givet och divor.
Vad mer kan jag säga...hhmmm? :question:
Jag är blyg ibland och ibland kaxig.
Det beror på vem personen i fråga är, typ...haha.
Men det var lite om mig...:love:



så seriös...:P


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur gammal är du? :) Om du går gymnasiet, i så fall vilken linje?

2011-11-10 @ 17:52:36
URL: http://www.nattstad.se/thepinkone

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0