- ttt

Nu ska jag berätta

Nu äntligen ska jag berätta om Kalles Kaviar Cup och lite därtill.:)


Snodde bilden från Ebba, hihi...men jag redigera den lite.:)

Cupen var så otroligt rolig!

Men jag hade ju inte med mig kameran dit så jag har inga bilder...
Tyvärr.


Men iaf vi kom till A-slutspel men vi förlorade i kvartsfinalen på straffar, suuurt...
Men vi fick rycka upp oss! :D

Det har varit en underbar cup som har varit mycket skratt och glädje men ändå lite
sorg och tårar...

Skrev inte så detaljerat
Men tack för allt flickor!

Nu ska jag berätta vad jag gjort måndag och tisdag! :P

På måndan drog jag till Boda Borg med Elin.M och Emmie.
Det var supersköjj det.:)
Efter det följde Emmie med hem till mig oså va vi.

Igår var jag med Emmie igen och vi gjorde chokladbollssmet men
vi hade i jättemycket kaffe så vi gjorde en ny smet och den blev det
chokladbollar av.
Men vi var först tvungna att köpa nytt havregryn för det som hon hade hos sig
gick ut 2008, HAHAHA!

Idag ska Emmie sova här faktist. :)



MEN PUSS NU!♥
...ni orkar väl inte läsa ännu mer...:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0