The bath is waiting for me...no, but soon! :D


Så här kommer nog min helg se ut!


Förlåt, förlåt och återigen förlåt!

Jag har inte hunnit blogga särskilt mycket alla!
Det resulterar mycket lägre statistik och inga kommentarer...:(
Jag säger alltid att jag ska bättra mig, men nu ska jag seriöst det!

Datorn dampar så jag kan inte lägga upp någon bild ni inte sett...;)
Så jag tar en bild jag redan lagt ut!


Skola å bröööd

Usch!?
Slutade 14.25, ovärt vetande? :P

Ska dela ut smakprov på bröd med fotbollslaget snart, haha!
Men det blir säkert sköjj...

Ni suger på att kommentera!
Men puss på er ändå. ♥


Outfit idag!



Fint?

Min och Isoldes nya blogg!

Klicka här för att komma till den!
Den heter ffotoliv. ;)

Men jag kommer självklart fortsätta uppdatera lika mycket på den här bloggen!

Jag älskar dig Isolde! ♥


Lillasyster sover hos mig inatt!

HAHA!

Det blir mysigt, hoppas jag...bara hon inte ligger och tjatar på mig hela natten! :P
Men det går nog bra.

Vi ska se på film, men jag vet inte vilken än.
Det blir väl någon barnfilm, hahaha...

Men imorgon blir det Isolde, vi ska ta ännu mer kort! :)
Det blir superkul.
LÄNGTAR!

Pussar från mig så länge! ♥



Bilden ser inte lite ful ut heller...


Fotona från igår!

Sa ju att ni skulle få se lite bilder från gårdagen med Isolde, så här kommer dem!









































Jag älskar dig Isolde! ♥


Kanske ska sov över med...

...Cassandra och Hilda!

Men det är typ inte säkert, för allt är failat nu. :D
HAHA!

Spelade ju match förut, vann med 2-0. ;)
Wiho!

Ska nog försöka dra med mig lillasyster ut och fotografera lite!

Pussar! ♥


Min innebandymatch börjar NU!





Världens bästa målvakt Emelie, suddig bild! :P

Fota med Isolde!

Idag har jag och Isolde varit ute som inne och tagit massa kort. :D
Vissa blev bra, andra inte!
Men roligt hade vi hela tiden! ;)

Bliderna kommer upp imorgon eller om några dagar.

Jag älskar dig bästa vän!




Let's Dance

Finalen är igång!
Ser ni på det?

Isåfall, vem tycker ni ska vinna?
Jag tycker Jessica!


Eric Saade - I'll be alright


Dag 15 - Något du ångrar



Det finns så mycket jag ångrar.

Åh, det man ångrar brukar iaf enligt mig vara ganska känsligt eller privat så...
Vi struntar i den här, förlåt!



Bilden är något jag inte ångrar, haha!
Heta vi är! :D

Ont i halsen

Så jag äter halstabletter i massor och dricker te, haha!
Uppdateringen har inte varit på topp! :(

Ska försöka ändra mig så att det blir bättre uppdatering här på bloggen!
Så just nu går statistiken och kommentarerna neråt! :'(

Idag var jag iaf med Cassandra och Hilda.
Vi tog kort, så hiiiimla kuuul!
Korten blev väldigt fina, hihi!

Imorgon blir det käraste Isolde! :D
Vi ska ta kort osv!

Puss! ♥



Isolde

Mike Posner - Cooler than me





Jag har inte lyssnat på just den här videon, bara kollade lite utan ljud...HAHA!
Men den verkar bra...videon asså.

JAG ÄLSKAR LÅTEN! ♥

Dag 14 - Din första kyss

Privat, HAHA!
Tråkig jag var nu va? ;)



Gammal bild på mig sen i somras! :P

Massa läxor!

Buhu!
Matte, engelska, spanska och hela tjofadelittan känns det som...usch! :(

Nu börjar statistiken sjunka och kommentarerna minska...
Det gör Wendela ledsen!


Tror nog det blir den här!



Som jag har nämnt tidigare så funderar jag ju på vilken slags mobil jag ska köpa! :P

Jag har hittat en eller ja två, men dom är ganska lika...bara att den ena har tangentbord o så
tror jag att det var mindre upplösning på nån av dem...:D




Jag tror jag vill ha med tangentbord! ;)

Vad tycker ni? ♥

Ny tillfällig header


Jag har den ett tag nu för att jag är så sugen på en ny lite vårig design...
Så medan jag letar efter en design så är det här det som gäller! :P

NEEEEEEEEEEJ, det blev inget bra med min nya header så den glömmer vi nog kanske!

Maaat!

Mamma håller på och gör mat där nere.

Det blir någon klyftpotatis och bacon i ugnen? :S
Aldrig ätit, men låter gott!



Nu tror jag att det blir ägg till också...mumsigt!


Innebandyträning NU!


Dag 13 - Den här veckan



Den här veckan har varit som alla andra vanliga veckor...

Måndag: innebandyträning
Tisdag: Cassandra, vad jag kommer ihåg eller nej? :S
Onsdag: Fotbollsträning och Cassandra
Torsdag: Cassandra o Hilda och Innebandytärning
Fredag: Elin och Maja sen Hilda
Lördag: Innebandymatch
Söndag: Middag hos Farmor och Farfar


Statistiken har höjts :')


Tack alla underbara som läser och kommenterar min blogg! :D

Good Morning!

Vaknade för ett tag sen och jag har bara hunnit äta frukost och kolla lite på youtube och kissie och foki oså! ;)

Idag ska jag inte göra så mycket, men sen vid eftermiddag/kväll ska jag hem till farmor och farfar
och äta middag där, mumsigt!

Jag har funderat lite nu på vad jag ska blogga om mer?
Vad tycker ni?
JAG BEHÖVER VERKLIGEN TIPS FÖR HUR MIN BLOGG SKA FÖRBÄTTRAS!


God nattis! ♥


bilden är från we♥it

Borde väl sova nu...
Bloggar mer imorgon!

Så god natt och tack för alla fina kommentarer och höjd statistik!
Puss & Kram! ♥


trött tjej "nördade" the lol cam







Små bilder, överlever ni?

Jag har sjukt tråkigt...

Så vad ska jag göra då?
Jag vill ha en ny design NU!

Men jag vet inte hur, jag har börjat på en header men jag har en annan bättre idé...:S

HJÄLP MIG...med förslag! ;)


Outfit för idag



Fint/Fult?


Ny design?



Vad tycker ni, är det dags för mig att byta design?

Isåfall hur ska den se ut?
Vad tycker ni?
Rosa, grön, gul, orange, svart, lila...eller vad som helst!

Är det någon som är duktig på det och vill ge mig tips eller göra en åt mig? :D


Innebandy

Nyss kommit hem från innebandymatch, vi förlorade! :(
Men det är lugnt antar jag...

Sen åt jag   (Mc Donals för er som inte förstår :P)

Men jaja,
pussar och kramar! ♥


Coop med Hilda igår

Jag har bestämt mig för att det här ska bli en lite mera fotoblogg så här kommer bilder från när jag
var på Coop med Hilda igår! :D

Vi åt glass innan, hihi! :P

























Kulkul














Majas teckning!

Maja och Elin sitter och ritar, men nu letar Maja efter sin mobil (...som jag och Elin gömt, HAHA!)
Hon hitta den nu, haha!
Men iaf själv fotograferar jag istället, även fast jag älskar att rita...men jag
älskar ju att fotografera också, haha! :D

Senare ska jag vara med Cassandra och Hilda, så då drar jag till Hilda...hihi!

Men nu ska jag återgå till mina vänner.

Puss! ♥


Igår kväll



Satt igår kväll och snabb målade ner nnågra ögon från google bara för att pröva nåt nytt...
La inte ner nåt arbete i dem så jaaa...dom se lite missbildade ut! :D





Åh, jag har superdålig webcam...haha!

Manga ögon



Bild lånad härifrån!

Manga ögon är så otroligt vackra!
Manga har jag ritat i flera år, är väl inte den bästa på det...men jag älskar det!

Det tycker jag verkligen att ni ska prova på att rita. ;)


Jag ska börja lite mer med...

...tidsinställda inlägg nu för att det ska bli mera uppdatering på bloggen när jag inte hinner med och så.
Jag har väl haft det lite grann förut men inte mycket...men tänker ha det nu!
Vad tycker ni om det?

Men ni kommer alltid veta om det är tidsinställt för då är alltid den här bilden högst upp i inlägget...




HISS/DISS?

Gick inte alls bra för mig på...

...innebandyträningen!

Jag söööög verkligen idag. :(
BUHU!

Men nu får jag väl ta fram min glada min, haha.



Där är den...vad tycks om min glada min? HAHAHA!

Kissnödig

iPod-inlägg... Rubriken talar för sig själv, I am kissnödig! Men jag ligger ner i sängen och ska sova, haha... Jag orkar nog pallra mig iväg till toan. ;) Åh, förresten...jag skrev ett tidsinställt inlägg men det publicerades aldrig! :( Oj, tittade nu och det hade visst publicerats! Men aja, pussar till er från mig! *love*

Just exakt nu slutar jag!




Söööt, haha...nej!

Happy face! :D

Jag upprerar igen att jag är super-glad över alla kommentarer jag får! :)

Var med Cassandra idag, vi gjorde lite allt möjligt...;)
Men kul hade vi iaf.

Tonade håret på min kära mor förut.
Alltid kul, blev den här färgen :



Ni får gärna ge mig bloggtips om vad jag ska skriva om för det är tomt i min hjärna, haha.

Pussar!




Tack för kommentarerna!

Fått fler kommentarer och jag är otroligt glad och det ska ni veta och statistiken är bra. :)
Tack alla som kommenterar och läser min blogg, ni är underbar!


Vilken mobil?!

Jag ska köpa mobil om ett tag och jag vet inte vilken jag ska välja!

Jag har funderat på att köpa en HTC wildfire, den verkar bra...är det någon som har
den som kan tala om för mig om det är bra eller inte? ;)


Bild lånad härifrån!

Sen så tänkte jag mig en iphone 3GS, men det vet jag inte om jag kommer ha råd med, men ändå...
Någon som vet om den är bra?


Bild lånad härifrån!

Vad vet ni för bra mobiler? :)
Jag behöver all hjälp jag kan få...töntigt det lät och stämmer väl inte riktigt, haha! :D
Men kommentera bra mobiler iaf.

Dag 12 - En person du upplevde något nytt med

Man upplever ju alltid nya saker med nya personer så...?
Jaaa ni...jag hoppar nog den här, sorry. ;)


Dagens outfit! ♥





linne: jc
kjol: gina tricot
leggins: ?


Boring

Jag haaar tråååkiiigt...
Så är det någon som vill att jag redigerar en bild på nån kanske? :P
Vi får se om jag orkar eller hinner men kommentera om ni vill...


Inga kommentarer!



Varför kommenterar ingen längre?
Det är väl inte så svårt och ni ska vet hur glad jag blir av alla kommentarer!
Men aja...


Eric Saade!

iPod-inlägg. Eric Saade vann melodifestivalen, wiho! :D Har inte mycket att skriva om, bara att vi spela 4-4 i innebandyn förut! Men puss

Nyss spelat...

...cod black ops (call of duty black ops).



Sjukt kul, men är ju inte världens bästa, haha! :D
Men det är lugnt ändå...

 och  borde komma snart, men jaja...
Jag klarar mig nog en stund själv.:P

Fredag idag, wiho.
Det innebär match imorgon...JAAA! :)


Hos Cassandra! ♥

Sitter hemma hos Cassandra och har nyss gjort matteläxan, hon gör den nu...moahahahha! :D
Näe, nu var jag dum...bara för att hon hade 10 tal mer än mig i läxa för att hon var/är efter, HAHA!

Men vad ska jag göra så länge, hmm...
Lyssna på musik, vilket jag redan gör...Eric Saade..mmm! :P


BLOGGTIPS!



Jo, nu är det ju såhär att jag behöver bloggtips! :D
Föreslå allt som ni tycker kan låta bra?
Inga förslag är osmarta förutom dom dumma, haha. :P

Duschen väntar ;)



bild kommer härifrån! :)

My day with my cousin



Jahapp, idag var jag med min kusin lite grann.
Från lite innan 10 till nästan 3! :D

Vi gick en tipspromenad, med hennes mamma också...min moster alltså. ;)
Det var roligt, fast jag kunde ju inte så mycket då...haha.
Men vi spelade Spyro, ett tevespel med den här draken i, jätte kul faktist.

Nu har jag äntligen...

...utsett veckans blogg, förlåt att det tog sån tid men nu är vinnaren utsedd och det är IDA! ♥
Grattis Ida! ;)

http://iidasfoton.blogg.se/



sugarcake! :D



Nu har jag en sugercake i ugnen, mums...den ska vara klar mellan 16.05 - 16.15! ;)

Men vi hade inget vaniljsocker så jag fick ta kakao, men då smakar det ju nästan ännu godare...
Eller inte, jag vet faktist inte...haha.


The outfit today! :D


Frukost

Nu har jag suttit här vid datorn sen lite innan tio eller nåt tror jag,
så nu är det dags att gå ner och äta lite frukost! :D

Sen ska jag va med Becca, får se vad vi hittar på ;)

Puss så länge!*love*



min header på min gamla blogg http://wendela.webblogg.se/

Dag 11 - Din dag

Jahapp...då ska jag väl berätta lite om min dag då! :D

Cassandra sov här inatt så jag var med henne.
Vi hade det bäst!
Så vi såg på Jurtjyrkogården 2 (vi såg ettan igår), dem är väldigt overkliga...
Dem var inte så bra...haha!

Sen så har vi väl ätit frukost, gjort oss i ordning...
Men sen drog vi ner till stan ock köpte varsin pommesfrites-tallrik.
Sen så kollade vi i affärerna Kappahl och Lindex.
Vi hittade en ursnygg slags munkjacka på Kappahl.
Sen drog vi väl hem till mig igen.
Åh, så typ "drev" vi med en i telefon...eller inte drev egentligen! :S
Men aja.

Cassandra drog hem efter ett tag och då typ gjorde jag makaroner.
Sen kommer Cassandra igen och så har hon köpt två såna munkjackor!
Helt underbar är du Cassandra!
Tack så himla mycket!
Jag älskar dig.♥

När hon dragit igen så åt jag mina marakroner, HAHA! :D
Sen drog jag iväg på fotbollsträning, underbart!

Efter det badade jag (i badkar).

Det var väl det viktigaste om min dag, sa en del oviktigt också kanske men jaja...



Dags att utse veckans blogg men...

...jag orkar inte, haha!

men jaja, anmäl er ni som inte anmält er än...så utser jag det nog imorgon...om jag orkar, haha! :P
Ni kan kommentera det här inlägget också om ni vill delta. ;)

ovärt inlägg, men nu är det så här...:D


Dans och övernattning med Cassandra :D

Just nu sitter jag här med Cassandra och tillfälligt lillasyster.

Vi var på ett dansläger för dagen, superkul!
Men just nu så ringde vi och busade lite med Hilda, HAHA! :D

Men jaja, hon sover här inatt...helt fantastiskt otroligt roligt! :)



haha, klädde ut mig! ;)

RSS 2.0