- ttt

Dag 11 - Din dag

Jahapp...då ska jag väl berätta lite om min dag då! :D

Cassandra sov här inatt så jag var med henne.
Vi hade det bäst!
Så vi såg på Jurtjyrkogården 2 (vi såg ettan igår), dem är väldigt overkliga...
Dem var inte så bra...haha!

Sen så har vi väl ätit frukost, gjort oss i ordning...
Men sen drog vi ner till stan ock köpte varsin pommesfrites-tallrik.
Sen så kollade vi i affärerna Kappahl och Lindex.
Vi hittade en ursnygg slags munkjacka på Kappahl.
Sen drog vi väl hem till mig igen.
Åh, så typ "drev" vi med en i telefon...eller inte drev egentligen! :S
Men aja.

Cassandra drog hem efter ett tag och då typ gjorde jag makaroner.
Sen kommer Cassandra igen och så har hon köpt två såna munkjackor!
Helt underbar är du Cassandra!
Tack så himla mycket!
Jag älskar dig.♥

När hon dragit igen så åt jag mina marakroner, HAHA! :D
Sen drog jag iväg på fotbollsträning, underbart!

Efter det badade jag (i badkar).

Det var väl det viktigaste om min dag, sa en del oviktigt också kanske men jaja...



Kommentarer
Postat av: cassandra ♥

du är underbar syrran ! ♥

tack för allt !

för att du finns , för att du är min ! ♥



haha visste ju att du gilla munkjackan så varför inte ha den ? ;)

haha



tack för det dygnet det va underbart ! ♥

puuuuuuuuuuusssssssssssssssss !

älskar dig !♥

2011-03-05 @ 01:16:54
URL: http://cassandraedqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0