Not a good day...



Nej, det kan jag inte påstå...:(

Vart ledsen/arg och sånt, not good!

Sen på eftermiddagen somnade jag och drömde en mardröm.
Usch vad hemsk den var!:O

Den handlade om någon flicka som även var en docka.
Hon skulle döda mig eller något tror jag...

Jag ramlade i vattnet och hon hoppade efter mig och några
från klassen var med också tror jag.


Inlägg blev fel...

Jag råkade placera ett inlägg på fel tid...:(

"At the hotel" blev placerat kl: 00:30 på torsdagnatt
men det skulle vart på fredagnatt...


Glömde även lägga till "tidsinställt inlägg-bilden" på vissa inlägg.

Jag ändrar det nu iaf!



Bilden är sen i julas (julafton eller juldagen? :S) tror jag...


På väg hem...



Nu sitter vi på tåget hem...

Fångarna på fästningen!



Idag blir det fångarna på fortet lek på en fästning! :D

BUT FIRST, A NICE BREAKFAST!



Frukostbild lånad härifrån!

At the hotel...:P



Nu är vi nog på hotellet och vad vi gör, I have no idea...:P
Men vi har säkert superkul!

Här vet jag inte heller om det finns nåt gratis internet, men
som sagt
...det märker ni...



Hyfsat gammal bild...


Liseberg



  

Tåget



Nu sitter jag nog på tåget och har det roligt med klassen.



bild lånad härifrån!

Men jag la dit mig själv (haha) och texten...

Jag vet inte om tåget har gratis internet...:S
Då skulle jag kunna blogga ju, men det märker ni om det går
eller inte.


Imorgon gäller det! :D:D:D

DÅ BÄR DET AV TILL GÖTEBORG MED KLASSEN!
Men jag lägger ut något/några tidsinställda inlägg
don't worry...;)

Nu måste jag lägga mig (men först skriva några tidsinställda inlägg, hihi).:D



GODISLÖFTE SLUT! :D





Ni såg rubriken, jag har haft godislöfte i ett år nu och nu är det äntligen slut!
Wiho! 1000 kr och jag får äta godis, yey! :D

Heeey!

Nu bara sitter jag här och är typ glad, haha!

KLASSRESA I HELGEN! :D
Så jag kommer inte blogga nåt då...:(
Men jag kanske lägger ut några tidsinställda!



Cassandras fötter...♥

Du är fortfarande min bästa vän

Jag tänker inte blogga nåt mer idag, förlåt...
Men det är lite jobbigt för mig just nu.


Skolisen



Jag känder för att göra ett tidsinställt inlägg så att det blir lite uppdatering!;)

Nu har jag nog precis ätit i matsalen, hahaha...:D

Men idag ska jag nog vara med Maja. ;)
Det blir säkert roligt.

Här kommer en rolig video som jag och Maja haft roligt med.:D
Hoppas den underhåller er också! haha, underhåller? :P



Kolla gärna på 2an och 3an också, hihi.
Sök på The Duck Songwww.youtube.com.

Kraaam!♥

Ska man lägga ner tid på någon som inte bryr sig?

Vad tycker ni kära bloggläsare?

Så känns det för mig nu och jag vet faktist inte hur
länge jag orkar med att ha det så!

Jag vet inte vad jag ska göra...


Hellu! :)

Idag har jag inte gjort så mycket, eller jo...haha! :D

Mormor kom hem till mig med goda kakor, mums. :3

Jag har också kollat på match när min lillebror spelade.
Han (och laget) vann med 2-1 för er som ville veta. ;)

Imorgon skulle vi tydligen få ett överraskningsbesök i skolan...:S
Jaja, det blir säkert skojigt.

I HELGEN SKA VI PÅ KLASSRESA TILL GÖTEBORG! :D:D:D

Men puss så länge!♥



Bild på mig och min ängel.♥

Spanska

Nu har jag precis gjort klart spanskaläxan.;)
Nu väntar nog duschen på mig.

Jag har haft långdag idag...gick till 15.40.
Sen hade jag utvecklingssamtal och efter det träning.:P

Vad har ni själva gjort idag?



Min flagga jag gjorde ju nyss är ju helt klart sötast! :D
Eller vad säger ni?

Pacxon

Nu ska jag spela pacxon! :D
Lillebror sitter bredvid och ska titta på.

Snart kommer farmor och hämtar oss, för vi ska se när vår
kusin konfirmerar sig.;)

Men statistiken, den är jättlåg.:(

Puss!♥


Förresten...jag lever fortfarande! :D

Hahaha!

Men det var ju sagt av en man att jorden skulle gå under idag runt kl 6, gjorde den det?
NEEEJ! :P




Film med lillasyster

Min lillsyrra sover inne hos mig inatt...:)
Vi ska se på film.
Så nu sitter jag här i min mysiga zipperall.:P
Men problemet är att vi inte vet vilken film vi ska se, haha!

Det blev inga nya foton på bloggen idag...:(











Sjukt söta och suddiga bilder, jag vet.

Borstar tänderna

Det är vad jag gör nu...:D

Jag var nyss ute och tog kort med lillasyster!
Blev stucken av ett bi, ajaj...stackars mitt knä.
Det gör ju så himla ont.:(

Bilderna kanske kommer upp senare...

Men vad tycker ni förresten, ska jag börja videoblogga mer? :P


Videoblogg :D


Läxor och barnyatzy

That's my day...

Men jag klarar mig! :D



Missar fotbollsträningen imorgon för att
vi har en dum fixardag i skolan imorgon...:(
Uschigt!




Min zipperall! :D

Eller ja...onepiece kom igår!
WIHO! :D:D:D

Erkänn den är fett nice! :P

Tack så jättemycket mamma!






Good night...:)

Uppdateringen har legat på lägsta nivå (nästan, inte riktigt lägsta men aja... HAHAH!)



Söt *host*.:P

Sitter här med Rebecca :D

Förlåt för den dåliga uppdateringen..:(

Men jag sitter hemma hos mig med Becca.
Sov hos henne inatt, vi hade det great! ;)

Men nu vet vi inte vad vi ska göra...
Hjälp oss?



Rebecca på bild!

Rebecca :)

iPod-inlägg. Idag var jag med Rebecca, vi ritade och tog kort och hade det bra helt enkelt. Men vi ska va imorn och på fredag ska vi nog sova över! Jag pratar alltid om vad jag gör, vad har ni gjort idag egentligen? Förresten...MIN ONEPIECE KOMMER IMORN! :D Yeah! Imorn kanske jag även får reda på klasserna inför sjuan. Jag ska ju börja på en ny skola då och då blandas vi till 4 klasser. Men puss så länge!

Nu funkar den här bloggen igen!

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! :D

Så jag ska ta bort min nya...


GLÖM DEN HÄR BLOGGEN!

BLOGGEN FUNKAR NU! :D

Den här bloggen har strul med designen...försökt att fixa. :(

Men jag har skaffat en ny blogg
http://wwendelaa.webblogg.se/
SPRID MER ÄN GÄRNA VIDARE!

Men Ida har fixat en ny design på min nya blogg, tack! :D
Jag testade klistra in den designen här som ett sista försök...
Men det gick inte.





Ny design...igen...

...men den är också bara tillfällig, haha. :D

Ida ska fixa en design åt mig tror jag.
Den blir nog 1000 gånger finare än den här!

Nu väntar duschen på mig, chao! ♥



Min Cassandra och Jag.


Fotbollsmatch

God morgon på er.

Idag ska jag spela första seriematchen!
Häääärligt! :D

Men imorgon är det måndag...BU!


good night...soon



Jag ska nog gå och lägga mig snart.
Viktig fotbollsmatch imorgon, första seriematchen! :D
Wish me good luck!

Ni är ju faktist sämst på att kommentera...:(


Ingen kommenterar

Varför kommenterar ingen längre?
Wendela blir ledsen.:(


Dag 19 - Ett favorit minne

Jag har flera underbara minnen.
När jag var i Öland, kompisar, fotboll, innebandy och
hela tjofaddelittan...

Ett underbart minne är Svennis Cup.
En fotbollscup (för er som inte visste det) som jag och mitt lag var på.

Det var helt underbart!
Spela flera matcher om dagen och vara med kompisar.

Vi kom 3a.
Vilket jag tycker är bra eftersom vi spelade mot
97or och några 96or också.

I sommar ska vi på Kalles Kaviar Cup, hoppas det blir lika bra eller ännu bättre!





Tog bort några ansikten...för jag vet inte om de vill vara med på min blogg.:P







nu bär det av till maxi!



New shoes


tillfällig design

Jag har en tillfällig design för som ni kanske ser. :P
Den var lite för smal tyckte jag.
Men förhoppningsvis så har jag snart en ny design.

Någon som vill göra en gratis vårdesign till mig?



Det här är också en gammal bild.


trött och ledsen...

...så jag orkar inte blogga så mycket.
Men jag gör det ändå.

Badhus idag (med skolan), simma 200m sen 50m ryggsim.
SEN VAR DET FRI-LEK! :D

Heeelg är det nu också, härligt.


 

Gammal bild...

vilse, haha

Som sagt så var jag ju på orientering idag! :D
Jag gick med Cassandra, det tog 77 minuter.
Vi gick aldrig fel, aldrig.:P
De andra gick/jogga/sprang väl på typ 30 minuter.
Vi är bäst, ja...



Men vi råkade gå till kontroll 7 när vi skulle till trean, haha!
Så vi fick gå tillbaka och det gick ju bra...
Det var kul iaf! :P

Puss!♥

Orientering imorgon


Kul? Ärligt talat så tror jag att det ska bli rätt kul...roligare än att sitta i skola iaf!

Jag ska ha med mig jordgubbar, honungsmelon, kakor :P och en loka.
Yeeeeeey, gott! :D

Vad tycker ni om orientering?


Yeah x3





Bra/Dålig?

Hoppas klippet är bra, lyssnade inte på det innan. :P

Dag 18 - Dina svårigheter

Jag har väl en del svårigheter antar jag...?

Men jag har extremt svårt att ta kritik och är jättekänslig.
Jag kan gråta över saker som vissa kanske inte ens skulle
brytt sig i.
Sen går jag och bekymrar mig över det länge.
Jag släpper det liksom inte.

Låter konstigt kanske...men det är bara Wendela.



Kusin och Lillasyster på bild.


Desperate Housewives

NU!



Jag tror hon till vänster inte är med längre. :S

bild lånad härifrån

One piece



Den här one piecen är beställd för ett tag sedan (typ sen i onsdags/torsdags...kommer inte ihåg)! :D
LÄNGTAR TILLS DEN KOMMER!
Tack mamma!

Vad tycker ni? Är den snygg/ful/söt?

Den här one piecen är beställd härifrån.

Cassandra idag!

Har inte varit med henne på jättelänge! :o
Träffade henne inte på hela påsklovet.
Men idag så var vi iaf (som alltid på tisdagar).:D

Vi snackade typ massor oså...
Jag älskar dig bästaste vännen! ♥




RSS 2.0