- ttt

Seg.

Så himla trött!
Vaknade först vid typ 5 och försökte somna om men jag hade ont i huvudet...
Till slut somnade jag väl om också vaknade jag av alarmet klockan halv 7 och så
öägger jag mig ner igen med mobilen i handen och somnar om.
Vaknar en halvtimme senare och märker att jag försovit mig och drar snabbt in i duschen
och huvudvärken var fortfarande kvar.
Men nu sitter jag här i skolan iaf och min hvudvärk är nästan typ borta tror jag.
Hilda, Cassandra och jag för typ ett år sedan..

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jo tack det är bra med mig

hur är det med dig??

tack du har också en fin blogg

2011-10-03 @ 13:49:19
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

kollar in och hoppas allt är bra med dig!

2011-10-06 @ 16:40:13
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0