Har det bra


Kärlek till vädret!

Vädret är underbart! Helt jävla fantastiskt! Loooveee
Fattar inte att jag har på mig skinnjacka ens, ansvarmt ju!
Ha en kanon Valborgsmässoafton, det ska jag ha ;)


Summerfeeling


Rio

Just nu : FILM

Lägger upp foton från förut när jag och Becca var ute och fotade senare, puss hej


Införskaffat


Smutsig spegel, jag vet! ;) Bilderna är halvdana för min syster vägrade fota mig.

Pastellgröna shorts - Bik Bok
Blommig bustier - Gina tricot
Vit bustier - Gina Tricot
Slitna shorts - Gina Tricot
Grått linne - Bik Bok

Haha, spenderade flera timmar i Örebro men köpte bara saker från två butiker :)

Drar iväggg

Drar iväg till bl.a Marieberg idag med Emelie. Shååppiing! Hoppas det kommit ut lite mer våriga kläder i butikerna nu!
Nu ska jag käka min rostade mackor, ha en toppen lördag! ;)


Smält choklad!

Stort tips!

* ta så mycket choklad du vill ha
* lägg in det i micron på en tallrik
tills det smält.
* ät med sked

MUMS


Målar min egna kommun

Fin huh? Haha sär..


Just a girl

Knåpade ihop den här ikväll, gonatt! :D


Facelook

Förlåt för att min uppdatering suger och för att jag inte svarar på kommentarer, det kommer bli bättre! Ge inte upp hoppet, lolz ;)


Love this


Chokladmaränger

Yum!

 


Crazy

Mina knäppa vänner, haha nöje att rita på oss istället för att göra engelskan ;)


Värdelös

Känner mig så jävla sämst. Orkar inte. Jag har haft en glad period nu men inte fick jag känna av den känsla som jag lyckligtvis trodde försvunnit, men icke. Jag ska ju absolut inte klaga har underbara vänner och familj men det känns alltid som något saknas, jämt. Vet inte hur jag ska få bort den känslan. Det är svårt att beskriva, även när jag är som lyckligast hittar jag felen och jag hatar mig själv för det. Jag måste även sluta vara så feg ibland och ta för mig mera. Jag har ingen aning om vad folk har för uppfattning om mig det skulle vara bra att veta dock, så jag vet vad jag kan göra bättre som kompis osv. Jag vill bara vara omtyckt av alla för den jag är men det är omöjligt, det finns alltid någon som tycker mindre bra om en.

Mått extremt dåligt den här vintern som förmodligen mina vänner känt av, inte visat det så mycket i skolan men annars. (Skriver absolut inte det här för uppmärksamhet, det här är min blogg och jag vill även förmedla mins känslor i den så ni har det klart för er.) Allt var bara piss ett tag visste jag inte anledningen ens. Jag gick bara hem och grät o grät varenda dag och det kändes bara värre och värre. Sen vet jag inte vad som hände men allt blev bara pang poff mycket bättre.

Men saker är inte så illa som ni tror dom är, aldrig så illa så man ska ta livet av sig som folk använder överallt på internet. Det är allvarliga grejer ingenting man lägger upp för uppmärksamhet.

Usch nu ska jag försöka komma på bättre tankar och sova bort den här obehagliga känslan som kommer tillbaka.

 


Yum

Hahahaha förlåt för ett till matinlägg..

 


This is me

Två snabba bilder på mig idag! ;)


Vardagslyx

För mycket mati bloggen, får sluta tjocka mig.

 


Mat 4 life <333<33

Mumsigt värre, jo det dög ;)

 


Tänkte göra en videoblogg idag

Men sen så drog jag hem till Emelie och skrattade där så nu har jag ingen energi kvar, haha..

Det här råkade min mobil ut för ett antal gånger idag utav mina "kompisar" :(
Snygg bakgrund också ;)


Bells

Skulle publicerats för 3-5 timmar sen.

Sitter på Bells med innebandylaget, som en avslutning på säsongen.
Beställt en hamburgertallrik som jag väntar på, mys.


You belong with me beautiful

Haha, ser ni att jag har tre leverfläckar efter varann sådär.. Fint...
Varför gör jag det här inlägget? Öhmmm, Väldigt bra fråga. Jag har det segt och tråkigt, men jag ska strax sova så jag är pigg inför söndagen iallafall. Kan inte fatta att helgen snart är slut redan, usch o fy o blä!
Men hoppas ni har en awesome fortsättning på helgen


Grillat

Första grillningen i år, riktigt mumsigt!

 


Google översätt



Har införskaffat en ny funktion till bloggen, nämligen att kunna översätta den direkt till andra språk.
Givetvis blir meningsuppbyggnaden tokig och vissa ord översätts inte men ändå så tycker jag det är riktigt fiffigt! ;)

Om ni också vill skaffa en sån här översättare till eran blogg/hemsida så är det bara att klicka här!

Give me!


Daim

Nyss smaskat i mig en daimglass som låg och väntade i frysen när jag kom hem från Brovallen. Har nämligen vart iväg och sålt lotter med fotbollslaget, gick helt okej ändå ;)

 


Picmonkey

Den förra sidan som jag använda mig utav för att redigera bilder var ju picnik.com men eftersom det tyvärr lagts ner så tipsade de om några sidor man kunde använda istället. Jag har nu provat picmonkey och jag tycker det var väldigt likt picnik så jag ska fortsätta använda mig utav det! (Man redigerar bilder online inte nåt man laddar ner).

Man kan använda olika roliga effekter och om man är en kul typ kan man även använda sig utav stickers och texter.

Klicka här eller på bilden för att komma till hemsidan!



Instagram!

Följ mig på instagram för myyyycckeeett mer av mig! :)
wwendelaa heter jag där!


Inviger helgen

med kiwi och mörk choklad ;)

 


Good night!

Kommer nog en videoblogg om några dagar, känner mig tvingad av klasskompisarna ;)


Call me maybe?

Här ser ni håret på lite dåliga bilder, självklart inte lika rött som på förpackningen (jag hade ju mörkt hår innan) men ändå ganska rött! :D


Let's get red

Hoppas hårfärgen blir niiiiice! Blir ju extrasnyggt eftersom jag redan har blonda slingor så borde det blir olika nyanser av röd i håret :D


Dollface


Fortsätta blogga?


Redo för utflykt

Till typ reningsverket, hahaha!
Men det är ju mucho mucho bättre än lektioner (tror jag..?)


Pojkar som

Jag älskar t.ex. såna här bilder! Gassshhh så fulla med mysko inspiration!


Plugga

Är precis vad jag borde göra just nu men jag orkar inte så det får vänta tills efter träningen, hehehe... ;)

Här har ni ju facelook idag iallafall!
Inga speciella kläder idag.. Matteus tröja och mina svarta jeans.


SLUT PÅ LOVET

Känns faktiskt mindre bra om jag får vara ärlig...
Men får se det positivt, saknar mina vänner väldigt mycket faktiskt!

Måste säga en creepy grej som jag drömde, jag drömde att världen skulle gå under...
Ni vet att jag är ett sånt här medium så ska jag ta det som ett tecken? Skämt åsido, gahaha ;)
Men jag drömde seriöst det, usch och den här natten som var drömde jag att jag gick i 7an som jag
nu gör då fast med min förra klass och det fick mig att inse hur mycket jag faktiskt saknar dom!
Brukar ni drömma knäppa drömmar?

Nu ska jag få min "skönhetssömn", sov gott angels!



Doll

Här har ni en liten förhandstitt på vad jag och wanna sysslat med ikväll ;)
Bilderna kommer givetvis upp imorn eller nåt!


Maaat

Ni kanske inte bryr er om vad jag äter men det här var så gott så jag var tvungen att lägga ut en bild ;)

 


Dålig update

Vet att uppdateringen suger, blir bättre när jag överhuvudtaget har något att skriva om! Haha...
Men jag ska försöka så gott det går ;)


Mys med Ronja

Skräckfilm och B&J med Ronja, livet är bra ibland ;)

 


Drar mot intersport..

.. med mamma, Matteus och Samuel ;)
Ska titta på skor, jacka och tröjor till matte och eventuellt en väska till mig

Såhär ser jag ut idag, osminkad, inget speciellt :)


Shululu

Spendera dagen hemma hos en underbar kille. Men nu är jag hemma igen, eller ah har vart hemma rätt länge...

Måste plugga men jag vill seriöst inte, har matteprov onsdagen efter lovet vilket är bästa vecka och jag tror inte jag kan det superbra :(

Har ni påsklov nu eller har ni haft det? Hahaha, så fult om ingen svarar men ah..
Puss!


Vem ska detta bli..?

Suttit och ritat en liten stund nu och ska lägga mig nu ;)
JAG BLIR JSNÖWLFNSL PÅ ATT TECKNINGAR ÄR MYCKET FULARE PÅ BILD, men aja... Vem tror ni det är?


Weird things

zegF1p on Make A Gif, Animated Gifs
Gjorde ett fint "gif" av me and my friends!
Bjuder på att jag ser cp ut ;)


Sugarlips




Har ju testat det här förut men jag kände för att prova det igen ;)
FEEL THE CREATIVE-POWER!

Har det allmänt bra

Med Matteus och Samuel ;)

 


Påskmat igen..

Nu bär det av till farmor o farfar för att fira påsk återigen, blir naaajjjsss!
Aja, nu äre bråttom iväg, puss ;)


Teenagerposts

 

 


Min godaste parfym



I loooove it! Luktar som söt vanilj, underbar doft. Definitivt min favoritparfym!
Den finns att köpa lite överallt och är inte så dyr (kostar runt 200-300 skulle jag tro), men jag beställde min från nån tidning tills det att vi skulle flyga till Cypern så fick jag den (+ en handkräm med samma doft) med mig på hemvägen. Delicious!

Easteroutfit



Dåliga bilder.
Virkad tröja: Fått efter min starcousin.
Linne: Jc
Tights: Gina Tricot

Glad påsk på er godingar!
Påsken firar jag här hemma med familj och kusiner, blir superkul!
De kom precis, så jag får sociala mig lite ;)
Hoppas att ni alla har en fantastisk påsk med mycket skratt.
Puss

Påskbrev is tha shit!

Sitter och målar Påskbrev med min lillasyster. Påskmys bigtime!
Vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig, men bilder kommer sen när jag listat ut det iallafall!

 


Away



Drar iväg till mammas kompis och äter mat där, blir nog trevligt!
Men vi hörs, ha en asbra kväll! puss

Goa cheyer!



Lockade håret på Wanna och hennes bästis Stina (eller ja, hann bara locka lite där fram på wanna).
Så fina är dem, Wanna har dock erfarenheten att fjanta sig på kort, hehe ;)
Goa tjejer de' där!

Fysträning

Trotsade vädret och drog ut och sprang med fotbollstjejerna ;)
Sammanlagt blev det 2.7 km så inte helt fel! Känner mig fräschhh.

Lånade Emelies bild, därför inte hon är med på bilden :(

 


Reasons to be happy








Bilderna hittade jag här.



Got to believe - Christopher Wilde (Sterling Knight)



Älskar låten! Lyssnade jättemycket på honom för omkring 1 år sedan och nu fastnade jag lite igen ;)
Lyssna på låten, den sätter sig direkt! Helt underbar.

Bredare bilder! :D

Tycker det är finare med så stora bilder som möjligt så nu har jag ändrat så att jag kan lägga upp bilder som är
800 px istället för 700 px, inte jättestor skillnad men ändå en hel del ;)


Mc Donalds ♥



Men jag orkade dock inte äta upp allt, haha! Älskar fet mat, haha fetto.

Tagga innebandy

Spelar innebandy i skolan idag, möter 8orna och 9orna i vårt arbetslag. Lycka till typ.. ;)


Inspiration från modekungen.se


USA mönstret är ju hur snyggt som helst men kanske lite uttjatat dock tyvärr. Men trasiga jeans är ju sjukt fränt. Ser ju apcoolt ut! och sen med rött läppstift till, nej denna outfit var riktigt snygg! eller vad tycker ni?

Innebandy del 2


Våååår

Äntligen börjar det bli varmt och skönt ute :')
Kärlek till vädret, dröjer inte länge förrän det är sommarlov! Men nu är det tyvärr inte det ännu, så tagga matte! :D
Hörs senare godingar.


Haha, random

 


Kyss

Dåligt humör idag och har inget att skriva :(

Men bjuder på ett onödigt fakta från appen "visste du att?"

Visste du att När man blir "övertrött" fungerar inte hjärnan som vanligt. Det är för att kroppen automatiskt vilar en hjärnhalva åt gången när kroppen börjar få slut på energi. Då uppfattas ofta omgivningen som extra rolig eller tråkigt.

Haha, känner igen mig såååå!

 


Vem är du ens?

Till alla er falska vänner därute! För det finns det tyvärr gott om. Stör mig grovt på er som frågar "hänt?" när ni bara är nyfikna och inte ens bryr sig. Eller ni som tabbar er rejält och sen låtsas att allt är som vanligt, för det funkar faktiskt inte så hörni! Kom igen.. och även ni känslokalla idioter som skiter i om ni sårar nån, nej ni kör bara på förfan! Nej, usch ska sluta skriva innan jag blir för arg, haha! Men kom ihåg, ta aldrig skit ifrån någon, keep your head high!


Tappat två

Haha, tappade ingen när jag körde rugbyfotboll med mina syskon men när man skoj bråkar med Tess då minsann, haha! Fixart efter träningen ikväll ;)

Fick en fråga om vart man köper såna. Jag köpte dem på Maxi, gelékit för 140 kr :)

 


Curly hair

Körde på lockigt hår idag, fick gå upp en kvart tidigare men de ä lugnt! ;)


Watch me as I leave

Sov gott alla godingar! Mästerkatten var rätt bra för er som undra också ;)
Puss!


Cinema

Skulle publicerats för 1,5 h sen, trött jag blir på blogg.se appen
en börjar om 5 minuter, hihi


Mästerkatten

Går på bio med mamma, Wanna, Matteus och Jonte sen! Längesen jag var på bio så det ska bli mysigt :)


RSS 2.0