Green eyes


Sitting in tha fabulouso schoolo

...och ska ha lektion om en kvart, jaaaaa va roligt! eller?
Slutar 14.50 idag tror jag, då drar jag hem och äter (haha, skräll!) och
sedan har jag futbulsträning.

My day...inte så intressant ;)



My week


Dag 16 - Detta gör du på helgerna


Tonish hårish

Hilding tonar mitt hår, mest för att få bort utväxten
Chokladbrunt ska det bli om det funkar ;)


My breakfast

Mums, missbildat rostad bröd!


Look a like


Vinst!

Börjar min lördag med att spela match mot Filipstad. Vi vann med 2-1 till slut, kul match ;)

Senare kommer min Starcousin Linn hit och vi ska sitta barnvakt åt lillsyrran.
Får se hur det går, hon är rätt sur för det :p

Ha en toppenbra helg!


Black wedge heels

De snygga skorna kommer från fabulous, wonderful, lovely MAXI!
Precis som allt det andra, tack mamma :D


Order!

Beställde det här från Gina Tricot igår så det lär väl komma imorgon!
Är egentligen lite skeptisk till att beställa jeans på internet för att man vet ju aldrig
hur det är med storlekarna. Men jag kikade på storleksguiden och storlek 26 ska
väl passa bra hoppas jag :)



He's hotter than fire!

Joel Lützow <3
Kolla på honom, gash!
Tror jag smälter, snygg kille det där
Hans ögon, hans leende, hans hår, hela han! :o

 


Dag 15 - En inspirerande bild för dig

weheartit

Besökarrekord!



Lycklig jag blir! :D
Tack alla som läser den här bloggen, älskar era fina kommentarer.
Tycker det kan fortsätta såhär! Haha, man ser ju även på kurvan hur bra
det går om man inte bloggar eller svarar på kommentarer, ehömmm...
PUSS!



Plugga! Plugga! Plugga!

Inte svarat på kommentarer på flera dagar och världs sämst uppdatering! Förlåt! :(


Fotografering

Några av bilderna som togs igår ;)
Vad föredrar ni? före eller efter?


Haircut!

image description
Inte haft tid att blogga idag :(
Pluggat, klippt mig, vart med Emelie.
Men Lillasyster följde med mig ut och fotade mig, gillar den godbiten
Så bättre bilder på håret kommer imorgon och även en före och efter bild
Sov gott!

Skapat en hemlig blogg på devote!

Busigt va?
Nej, men jag vill bara se om devote är bättre. Men än så länge tycker jag verkligen att blogg.se är bättre.
Men jag vill kunna ha den där funktionen med "äldre inlägg" längst nere på sidan! ;)

Inte gett ut namnet till någon, men jag kan ju säga att bloggnamnet har inget med mitt namn att göra
så ni kan ju försöka klura ut vad jag heter där, hihi!

Bild som lillebror tog på mig förra nån gång i veckan, min vardag, hehe! ;)

Min boring söndag

Vet inte om bilden hackade upp sig men jaja... ni hör mig!


Dag 14 - En bild på dig som du aldrig visat förut


Kalas!


Short hair!

Det är inlägget skulle egentligen kommit upp inatt men blogg.se appen ville inte samarbeta!
image description
Tycker det är dags för lite förändring, jag ser ju så död ut ;)
Mamma har beställt klipptid på måndag!
Så då går jag iväg och klipper mig ungefär så kort som på bilden.
Vad säger ni, hiss eller diss? Långt eller kort? :)

Mc Donalds


Arbetspass!!

Jag har ju dock inget att göra... jag skulle kunna jobba med so:n men jag har inget papper.
Jag kan inte heller gå in i mitt skåp för att jag tappade en av mina skåpnycklar förut :(

Efter skolan drar jag hem till Maja, saknat den tjejen! Hon har varit utomlands i 5 veckor... avundsjuk!
Men iallafall vi ska kolla på film o prata oså
Hörs senare, ha en bra friday!

Bild sen i somras när vi var på sista Harry Potter filmen i 3D

Dag 13 - En bild som någon annan har tagit på dig

Bild som Emelie tog på mig ;)

Who's gonna bring me back to life?

That's the big question bitches!

Har tänkt ett tag på att livet är så fruktansvärt tråkigt, det händer inget nytt i mitt liv.
Samma vanliga veckor med skola och träningar. Fast utan innebandyn skulle jag nog gå under.
Av fetma... haha! Nejdå, men det är såhär med mig att när jag är uttråkad då äter jag.
Åh jag är uttråkad väldigt ofta! :P

Därför kan det ju lätt bli så att bloggen blir lika urtrist som mitt urtrista liv.
Ska försöka hålla den "intressant" ;)


Träningar och läxor

Haft fullt upp idag så uppdateringen har varit låg.
Jag har ungefär 115 engelska glosor tills imorgon och givetvis noläxa (som jag bara läst
lite på) tills imorgon + att jag hade både fotbollsträning och innebandyträning idag!
Livet leker!

Nu måste jag hoppa in i duschen och sen blir det bums i säng!


Lite sådär halvgammalt egopix, tja slétet hår!
Men mamma ska nog beställa klipptid snart så jag kan
slippa det här råttboet. Får lust att klippa lite kortare än till
axlarna ibland... men jag vet att jag bara skulle ångra mig
så det låter jag bli! ;)

Aotfitt


Nej, jag mår inte bra



Jag mår inte bra och jag tänker inte påstå att jag gör det heller. Jag tappar långsamt allt jag har.
Jag orkar inte med att bli lämnad hela tiden. Jag hatar det. Det äter upp mig inifrån.
Det finns dagar som är värre än andra och även de bättre. Jag ska inte säga att hela mitt liv är skit
för det är inte sant. Men min anledning till att le blir bara betydligt mindre. Jag mår inte bra utan honom.
Alla vet vem jag menar så namn behöver inte ens skrivas. När jag hör hans namn dör jag bara lite mer inombords. Jag drömmer om honom varje natt, tänker på
honom varje dag. Jag känner mig så värdelös. Jag är ingenting utan honom. Han var den bra delen av mig.
Ingen kan få mig känna mig så speciell som han gjorde. Jag undrar om jag någonsin kommer hitta någon som accepterar mig för den jag är och stannar hos mig. Jag är trött på att vara andrahandsvalet i allas ögon. Jag mår piss utav det.

Som kanske inte alla vet är jag väldigt känslig. Jag tar åt mig utav precis allt alla säger till mig. Sen släpper jag det inte på hur länge som helst. Jag är en drömmare. Jag tänker hela tiden. Det jag tänker mest på är hur det skulle vara "om jag gjort så istället" eller om jag var lite "bättre" skulle jag duga då? Jag vet inte. Det kommer jag aldrig få veta heller. Men jag vet att jag inte är värd honom. Sjukt att jag ens fick kalla honom för min. Han är ju faktiskt värd någon som är tusen gånger bättre och vackrare än mig.

Min självkänsla är otroligt låg. Ni tänker väl att "Många har dåligt självförtroende, inget speciellt med det" men jag är inte nöjd med mig själv. Jag vet att många känner likadant som mig och förstår hur jobbigt det är att inte kunna gå upp på morgonen och känna lycka. Lägga sig på kvällen utan att känna sig misslyckad.
Det är klart att det finns bra saker med mitt liv. Som sagt så känner jag mig starkare ibland än andra gånger. Just nu känner jag mig så himla svag. Vad som helst skulle kunna knäcka mig nu. Men är jag verkligen inte värd bättre än så? Jag vill också ha någon som ser mig som sitt allt och att någon ska längta efter att få träffa just mig, göra allt för att se mig le. But it's time to face the truth, I'm not worth you.

Och snälla ta mig inte som nån jävla attentionwhore, det är såhär jag känner om ni har nåt elakt att säga tänk innan ni kommenterar.

Drar iväg på fotbollsträning

Har skrivit ett långt inlägg som dyker upp senare!
Pyss


Before I die



www.perfectbucketlist.tumblr.com

Fooooood

Tyckte dock inte det var så gott, haha ;)


Slö dag

Sitter framför teven bara ;)
Inte gjort nåt speciellt idag, bara äckelskola

Bloggar senare sötisar


Floorball

Kom hem för en timme sen, spela innebandy i Karlstad.
Förlorade med 3-2, ledde nästan hela matchen och så gör dem ett mål så det blir lika och sen när det är en jävla minut kvar då gör dem mål!
Asså fyfan.. Åh de där fjortisdomarna sög, fick ju bara bita ihop för att inte gå fram och slå dem. Hahahaha, nejdå! Negativt inlägg, förlåt för det ;)
Chillar med wordfeud nu istället
Ha det bäst!

 


Länkbyte med Tom!



Gå in och kolla på den här snygga killens blogg här eller klicka på bilden!

Tipsar om foundation!

L'oréal true match
Denna foundation köpte mamma för några dagar sedan.
Älskar den! Den är superbra, den sitter kvar hela dagen och är matt så att man inte glänser i ansiktet!
Så om ni letar efter en bra foundation, är den här verkligen värd ett försök ;)

Ska även tillägga att om ni har fin hy, så tycker jag inte att ni ska använda foundation.
Då är risken större att ni får finnar istället. Jag har ingen fin hy så jag använder det.

bildkälla



Grym tjej!





Hon är ju bara hur duktig som helst, skulle vilja kunna rita sådär säger jag ju bara!
Behöver nog inte tillägga mer och låter videorna tala för sig själva.
Men ni kan ju kolla in hennes blogg också, http://bokkei.blogg.se/

Gissa vem? ;)

Bra början även om näsan är konstig, haha!


Helt onödig videoblogg ;)

Försöker vänja mig lite vid det, haha!
Skratta åt mig om ni vill det, gash.. ;)



Får se hur det här blir då, haha!


En vanlig mattelektion


Videoblogg?

Ska jag eller ska jag inte. Jag är inte så bra på att göra videobloggar direkt, jag är inte mig själv riktigt :P
Men det har efterfrågats en sminkvideo om hur jag sminkar mig, vad tycker ni om det? Skulle det kunna vara nåt?

Bilden har väl sin charm? ;)

Smaskig Semla


Hur fungerar adsettings?


googlebild

Sett lite överallt på internet och även vänner som använder det.
Ett sätt att tjäna pengar på bloggen via annonser.
Men är det någon som verkligen fått sina pengar och hur får man pengarna?
Om det funkar vore det ju awesome, men jag är lite skeptisk :bigeyes:



Feel like flyin'


Trött chey

Duschade för en liten stund sen, ni vet när man bara vrider upp värmen mer och mer tills
man är kokhet och det ångar i rummet. Då vrider jag på kallt efter, uppfriskande!

Men nu ska ja nog gå och lägga mig alldeles strax, sov ju faktiskt bara 3 timmar inatt.
Så går det när man inte vänder rätt på dygnet i tid tills skolan börjar.


Bilden skulle jag tippa på att den är från i somras. Brun o fräschhh!

One Direction - Tell me a lie

Svar på frågestunden!

Vet att jag varit seg med att svara på den men nu ska jag sätta mig och svara på alla frågor ;)


1. Jag är 13 år gammal.
2. Jag bor i en liten stad nära Karlstad i Värmland.
3. Ja, musik & sport (innebandy & fotboll) ;)
4. Yepp, 2 katter som heter Tessan och Trassel.
5. Nej, blev nyligen singel.
6. Mig och min familj, hmm.. Vi står varandra väldigt nära allihopa och jag älskar de alla jättemycket. Vet inte riktigt vad du vill veta men jag har en mamma, pappa, lillebror och lillasyster och vi bor tillsammans i en grön villa :p
7. Jag lyssnar på lite allt möjligt inom musik, men jag gillar inte rock. Just nu lyssnar jag på One Direction hela tiden och för ett tag sedan lyssnade jag hela tiden på Cody Simpson, det är lite olika.
8. Ja, det skulle jag nog kunna tänka mig faktiskt
9. Då gillar jag att sitta hemma vid datorn och äta maaaaat, hahahah. Nej, men att spela innebandy får mig verkligen glad så det gillar jag väldigt mycket. Fotboll gillar jag också väldigt mycket även om det jämt gör mig inte glad.
10. Jodå, det har hänt några gånger.
11. Åååh, gött, heheh. Då skulle jag spendera massa pengar på mig själv och mina närmsta. Jag skulle även åka utomlands! ;)
12. Paris! Det verkar så grymt att ta massa kort där!
13. Jag kan 3 språk. Svenska, engelska och en del spanska.
14. Hmmm... jag vet inte riktigt vad linjerna heter oså :p Men jag vill bli fotograf eller något annat.
15. Mitt besökarrekord är 183 personer, inte så mycket men en början iallafall!
16. Kläder och godis! :)

Jadu, förmodligen via blogg.se's hemsida.

1. Pommes frites
2. Svarade på det högre upp ;)
3. Det skulle nog vara mina svarta jeans och min mysiga stickade tröja med England's flagga på
4. Jag tycker om att kunna dela med andra om mitt liv och att kunna spara mina minnen någonstans.
5. Det skulle vara att hitta den perfekta killen för mig!
6. Det bästa jag vet är innebandy
7. Det sämsta jag vet är falska personer, usch


Kärleeeek 


1. Du Emelie och mina andra vänner
2. Om något så kanske det är rita men det är jag ändå inte så bra på :p
3. Jag tycker att du är min allra bästa vän och jag vill aldrig förlora dig!
4. Innebandy ;)
påoosss<3


1. Svarat på liknande fråga
2. Har inga specifika idoler
3. Kenza! :)


1. Jag går i klass 7B1
2. Svarat på liknande fråga högre upp
3. Jadu, skulle tro att jag gick i 5an när jag startade min första blogg som jag hade med Cassandra :)
4. Det var flera andra som gjorde det så jag ville testa och se hur det var antar jag.


Det är väldigt olika faktiskt, igår hade jag 113 och idag har jag 54 än så länge för att jag inte bloggat förrän nu.


1. Vet inte om jag sa det högre upp men att hitta en underbar pojkvän 
2. Helst bruna ögon och brunt hår men självklart kan han lika gärna vara blond med gröna ögon också ;)


1. Svarat på :)
2. Senaste jag mätte mig var jag 1.61, har säkert blivit någon cm längre sen dess.
3. Svarat på
4. Svarat på
5. Har inget favoritdjur men tycker lemurer och surikater är rätt gulliga :3
6. Svarat på


Jag har en Canon eos 1000d *thumbsup*


1. Ja
2. Svarat på högre upp ;)
3. Jag är singel
4. Jadu, tittar inte så jätte mycket på tv men jag gillar att se på MTV och Top Model :D


1. Jag bloggar om min vardag och mer därutöver, läs och avgör själv ;)
2. Fotograf kanske.


Den här bloggen startade jag januari 2011 tror jag innan har jag ju bloggat på andra bloggar t.ex. http://wendela.webblogg.se/ och ja, jag gillar att blogga :D


Jag läser en massa bloggar bara jag får tid för det.
Men här är några iallafall.

http://andersssonemelie.blogg.se/
http://elinors.devote.se/
http://ccassandraaedqvist.devote.se/
http://leeoonooraa.blogg.se/
http://iidasfoton.blogg.se/
http://antonkouba.se/
http://kenzas.se/
http://kissies.se/
http://paow.se/
http://isabelles.nu/
http://dessies.se/
http://emmafestins.devote.se/

Läser flera bloggar men det skulle bli för mycket att länka ;)


1. cola!
2. sommar!
3. Ja, innebandy och fotboll ;)'


1. Haha, det är jag inte Emmsi, snarare du som är
2. Du kanske inte är tillräckligt snäll? haha ;)
jag tycker om dig också vännen <3
kramkram <3


Den här frågan kom inte in på frågestunds inlägget men jag tänkte att jag lika gärna kan svara på det nu ;)

Jag gör mina headers i http://picnik.com/ och paint, ehehe 






Godnatt godingar!

Med musik (one direction) i öronen njuter jag utav den sista tiden av jullovet.
Sov gott! ;)


Me, myself and I


I like candy




Ligger i sängen och äter godis samtidigt som jag redigerar lite bilder för att fixa en ny profilbild på facebook.
Hade inget att göra så jag sminkade mig och tog fram kameran och objektivet, ni får se bilder senare ikväll eller imorgon.
Puss!

Sims på mobilen

Mitt liv just nu, kul?
Ska försöka svara på alla frågor från frågestund senare iallafall ;)


Länkbyte med Elina!



Klicka här eller på bilden för att komma till Elina's blogg! :)

Dag 12 - Något du hissar och något du dissar


Hmmm... jag har inte så mycket att hissa just nu...
Mitt liv är inte så bra just nu, inte bra alls.
Är det något jag ska hissa är det väl, ahahah nej jag kommer ju inte på något!


"Vänner" som skriver finns lite överallt och när man verkligen mår illa så finns de inte där.
Jag har flera vänner som bryr sig och finns där, men sen så finns det ju de som bara skriver det.
När jag skriver att jag finns så menar jag det, de kan komma till mig och jag skulle lyssna och försöka
få dem att må bättre. Fet diss på det!

Haha, sött gammalt fjortispic!

Bakar muffins!

Mums!


22 november - 6 januari

Jag borde väl ha vant mig vid att bli lämnad vid det här laget, men det gör ändå så himla ont.
Jag älskar dig.


Sovit hos Emelie

Förlåt för att jag inte bloggat förrän nu.

Drog hem till henne igårkväll, vi hyrde film och köpte pizza ;)
Filmen hette "A nightmare on Elm Street", den nygjorda versionen.
Den var jättebra och rätt läskig också, man skvatt till många gånger...hehe!


Bild lånad härifrån!

Idag drog vi iväg och kollade på innebandy, sen drog vi hem till henne igen och nu
har jag kommit hem och väntar på att pappa och matteus ska komma hem så vi kan äta.
Puss!

Dag 11 - En bild på en familjemedlem

Hoppar över dag 10 för jag har nog ingen bild på mitt första husdjur. Men mitt första husdjur var iallafall en gul,grön undulat som hette Lillan (världens bästa fantasi när det gällde namn! ehe) och min bror hade en blå undulat som hette Robin.

Så nu hoppar jag rakt på dag 11!
Det måste bli en bild på min fina lillasyster
Världens bästa syster är hon den godingen
Jag älskar dig superdupermycket ♥


Don't cry your heart out

Emelie 

Hämta ut glasögon

Ska dra och hämta ut mina glasögon, hihi!
Efter det drar jag hem till My BestFriend Emelie, inte vart med henne på superlänge :o
Senare ikväll ska jag äta på kinarestaurang med min familj och kanske mina kusiner, men nu ska jag dra.
Ni får några bilder på mig idag, puss!


Tänkte mig en ny header

Ska sätta mig och försöka knåpa ihop en ny header, är lite trött på den här... höhö!
Puss ;)
Tycker bara den här bilden är så sann, hahahaha!

Jag idag!

Ronja kommer snart hit, men ni får några bilder på min outfit idag ;)


Hi, I'm tired!

online gif creator
Online gif creator

Jag har totalt vänt på dygnet under lovet.
Igår var jag uppe till halv 6, 6 på morgonen.
De andra dagarna var jag uppe till runt 3, 4 och går upp 12 eller 1.
Det gör att jag blir allmänt trött under dagarna, höhö! ;)
Idag ska jag väl försöka lägga mig lite tidigare...

Mina kläder har kommit!

Happyfaceeee! :D


@ Hildas place

Har bara varit hemma idag, hehe. What makes you beautiful
Jag har varit vaken halva natten och sovit bort halva dagen. Standard.
Får ta mig i kragen och vänja mig av vid det ;)
Nu har jag iallafalla kommit hem till Hilda och ska förmodligen tillbringa natten här.
Vi sitter här i hennes soffa med varsin dator i knäet och lyssnar på One Direction.
Ärligt talat visste jag inte riktigt vilka det var förrän igår. Ändå har jag haft en mening ur
deras låt fast i huvudet
If only you saw what I can see
You'll understand why I want you so desperately
What makes you beautiful
Bild lånad härifrån!

Nyårsafton

Min nyårsafton spenderade jag hemma med familj, släkt och vänner.
Åt god mat, drack ännu mer dricka och åt mest godis. ;)
Klockan 23 kom Hilda hem till mig och vi drog till en lekpark  och tittade på fyrverkerierna vid 12slaget.
2012 ska bli ett superbra år!
Har inga speciella nyårslöften men jag ska iaf försöka att få bättre självförtroende och äta mindre godis. :)

Bye 2011 and hello 2012!

GOTT NYTT ÅR!
Här är min outfit idag.
Mer om min nyår kommer imorgon ;)


RSS 2.0