- ttt

@ Hildas place

Har bara varit hemma idag, hehe. What makes you beautiful
Jag har varit vaken halva natten och sovit bort halva dagen. Standard.
Får ta mig i kragen och vänja mig av vid det ;)
Nu har jag iallafalla kommit hem till Hilda och ska förmodligen tillbringa natten här.
Vi sitter här i hennes soffa med varsin dator i knäet och lyssnar på One Direction.
Ärligt talat visste jag inte riktigt vilka det var förrän igår. Ändå har jag haft en mening ur
deras låt fast i huvudet
If only you saw what I can see
You'll understand why I want you so desperately
What makes you beautiful
Bild lånad härifrån!

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Hoppas du fick en bra start på året. :

2012-01-02 @ 18:10:34
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: kajsa-stina

hallå !!! hur är det med dig? vad händer i veckan? :)

kram

2012-01-02 @ 23:49:59
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0