- ttt

Who's gonna bring me back to life?

That's the big question bitches!

Har tänkt ett tag på att livet är så fruktansvärt tråkigt, det händer inget nytt i mitt liv.
Samma vanliga veckor med skola och träningar. Fast utan innebandyn skulle jag nog gå under.
Av fetma... haha! Nejdå, men det är såhär med mig att när jag är uttråkad då äter jag.
Åh jag är uttråkad väldigt ofta! :P

Därför kan det ju lätt bli så att bloggen blir lika urtrist som mitt urtrista liv.
Ska försöka hålla den "intressant" ;)


Kommentarer
Postat av: Jonna

jag har precis sett film och nu tittar jag på tv bara :) Själv?

2012-01-19 @ 22:27:41
URL: http://jonnaalm.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv : Som sagt det är inte lätt och jag har kämpat som fan för att bli någorlunda glad igen. Men lätt är det ju inte så fortsätt kämpa, jag tror du kommer lyckas riktigt bra låt det ta tid bara. Det är okey att inte vara okey, men låt det bara inte gå ut över ALLA andra som jag lyckades med! De flesta blev ju lite irriterade på när jag alltid var ledsen och sur men nu är jag glad igen och det har jag inte riktigt varit på snart ett och ett halv år så det är nog på tiden nu :)

2012-01-19 @ 22:57:59
URL: http://sosandrastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0