- ttt

Tidsinställda inlägg

Hej på er kära ni!
Sitter och gör i ordning lite tidsinställda inlägg eftersom jag inte kommer kunna blogga när jag är iväg till Kalles. Ni kan gärna ge lite förslag på vad jag ska skriva för några inlägg. Men så ni vet så är alla inlägg från onsdag - söndag tidsinställda. Hade kunnat mobilblogga ifall det inte hade varit krångel med appen.

Nu sitter jag och planerar lite inför min bok jag tänker skriva, hiho. Den är lite lik en jag gjort föru, eller ja det är samma stil på dem. Ungdomsböcker med ungdomar och problem osv. Ska jag lägga upp såhär delar av den på bloggen?


Såhär ser det ut just nu, men jag vet inte om jag ska lägga till någon mer karaktär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0