- ttt

Rejta

Gustavsvik
Har varit där 1 gång förut och det var hur kul som helst! Definitivt värt att besöka!
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
Bubbleroom
Finns mycket snygga kläder till blandade priser! :)
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
Elgiganten
När det gäller elektroniska prylar så är det första jag tänker på elgiganten, varje gång! ;)
Min systemkamera är därifrån och inga problem med den, TACK
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
MTV Networks AB / VIMN Nordic AB
Underhållande program jämt! Kollade jättemycket på det för typ ett år sen ;)
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
| Tjäna pengar med Rejta
Tv3 AB
Bra tv-program och jag tycker inte det är så lång reklam faktiskt! Min favoritserie går här också, hihi... TOP MODEL FTW!
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
SVT (Sveriges Television)
Bra program och bäst av allt är ju definitivt att de inte har någon reklam, såååå himla skönt!
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
Spotify AB
Asbra musikprogram! Man kan lyssna på musik gratis eller för 99 kr i månaden om man inte vill ha reklam lovely!
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
Ellos AB
Beställde jämt kläder därifrån när jag var liten, bara bra minnen därifrån (förutom när jag beställde jeans i fel storlek :p)
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
Facebook
Facebook var mycket roligare för ett tag sedan.. Vill ta bort det men det är så mycket som jag måste hålla reda på så den möjligheten finns inte. Men hur som helst man bara MÅSTE kolla fb ändå ;)
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
Rejta.se
Superbra att man kan skriva omdömen om saker och tjäna pengar på det, asbra helt enkelt!
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
Parfym.se
Fick min parfym jättesnabbt och till bra pris! Riktigt nöjd, skulle definitivt kunna tänka mig att beställa därifrån igen!
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
MAX Hamburgerrestauranger
Åker inte till Max så jätteofta men när jag gör det så beställer jag alltid ert goda cheesedip! Så gudomligt gott. Dock så är jag inte så förtjust i era burgare.



Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta


SF Bio
Underbar bioooo!! Finns inte ord som kan beskriva ens
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
Gina Tricot
Gina Tricot är lätt min favoritbutik! De har alltid så fina kläder. Nackdelen är ju att så fort de får in något nytt så har "alla" det efter nån vecka, hehe!
Men hur som helst mycket fina kläder och inget fel på kvaliteten.



Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta

Med rejta.se kopplat till bloggerfy kan man skriva omdömen om ex. affärer och sedan publicera dem på sin blogg tjäna pengar, enkelt va?
Ska snart göra ett inlägg om vad jag gör för att tjäna pengar på bloggen eftersom det har efterfrågats. :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Var gärna med i dagens blogg hos mig :)

Kram!

2012-06-03 @ 17:44:02
URL: http://elsalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0