boring day? OH YEAH!

Finns väl inget att göra!?
Okej, plugga till no-provet imorn, men inte kul alls ju...:(

Å idag har inte varit någon bra dag, usch.
Får väl hoppas att det blir en bättre dag imorgon.


Bild sen förra sommaren.:P

A normal day in my normal life...

I'm beginning to imagine, beginning to believe.

Slutade kl 14.40 idag så har varit hemma ett tag.
Var typ en tråkig skoldag...

Senare är det innebandyträning, men ute så det är mest fys.
Men det är grymt kul att spela innebandy i gräs, haha!



Skolfoto imorgon!

Å självklart vet jag inte vad jag ska ha på mig...
Men jag får väl hitta på nåt.;)


Drar snart iväg

Ska spela fotbollsmatch mot Ksk som jag kanske skrev igår jao...
NU SKA VI KROSSA DEM!

Men först ska jag bara äta lite, men puuuusss så länge! ♥



Emelutt ♥

Dagen spenderades med Emelutt (Emelie) oså lite Ellinor.;)
Härliga tjejer det!

Vi kolla på fotbollsmatch, 7-0 tror jag det blev till slut.:P
Å imorn/idag spelar jag själv fotbollsmatch, mot Ksk.
Wish me good luck!



 Emelie, Ellinor å jag ♥

Hej alla barn & inte barn! ♥



Idag har det bara varit skola & fotbollsträning...
Men var tvungna att göra 50 armhävningar och 70 sit-ups på träningen.
Det är väl lugnt om det inte är BLÖTT I GRÄSET!
Blöt i hela jävla röven! :(
HAHAHAHAHA!

Imorn skulle jag slutat 15.20 men det blev 14.00...WIHO! :D


Sitting in tha school!

Med Emma, Hilda, Lukas, Sanne och Bexx. Hilda kom nyss med tuggummi till oss o en klubba till Lukas. Tack goding.:) No snart... Slutar 15.10 tror jag.;) puussss!

Finfin rubrik ♥


Där har ni mina cooooola medlajer i bakgrunden.;)


Varit o kollat på lillebrors fotbollsmatch tyvärr förlora dom och åkte
ur DM i semifinal...5-2.
Men så kan det va.;)

Ska snart in i duschen, men för tillfället lyssnar jag på Cody Simpson.♥
SKRÄLL!? :D

One


Inget att blogga om! :c

Jag vet inte vad jag ska blogga om nu riktigt...
JAG BEHÖVER TIPS!

Jag bloggar nästan bara om mina dagar, och så intressant kan väl inte det vara? ;)



Har ju skola nu på dagarna också o tränar ibland på kvällarna...
But that's no excuse!


Första skoldagen!

NY SKOLA Å HÖGSTADIET! tufft det, haha! ;)

Men det var faktist roligt...:D

Vi fick ett väldigt bra schema faktist.
Börjar halv 9 varje dag.
Men vi slutar alddrig senare än 15.20 och förra året
slutade vi senast 15.40.

SÅ DET ÄR BRA!

Men nu sitter jag och lyssnar på underbara Cody Simpson

Snyggare kille får man leta efter...

Perfect


Innebandydag! :D

Gick upp typ kavrt över 8 å sen drog jag iväg och kolla
på killar som spela innebandy...97-95 typ...:D

Synd att det inte var så många snygga, men några var det att.;)

Sen drog jag hem efter att ha kollat på nästan 3 matcher.
Skulle äta för att sen dra till min egna innebandyträning.
Den första inomhusträningen på jättelänge, så det var kul!

Å imorn börjar skolan, ska nog bli rätt kul ändå.:P


Ben & Jerrys ♥






Ny kalender





Visst är den söt? hihi

Städat my room



Jag har städat mitt rum idag faktist! :D
Eller ah det var nog mest Emelie, ehe...

Men nu har jag INGET att göra! :(
Jag hittar på nöe...

Skulle kanske träffat Hilda men det blev inget.
Men pååååoosss! ♥


HAHA!


Thairestaurangen

Ska snart iväg med farmor & farfar, bror, kusiner och faster åh äta thaitmat! :D
Vet inte hur det smakar, men det är säkert jättegott.

Sen ska jag va med Emelie, vi ska ju gå på bio ikväll oså.;)


SötoEmelie

Jag saknar dig!

Nu kommer mer information om bion som jag och Emelie (och våra mammor, hihi :))
ska gå på...

Bokade biljetter igår så nu ska vi sitta imitten längst bak.;)

Men iallfall här kommer trailern...


Cody Simpson ♥

Fastnade för honom idag, när jag såg den här videon och hörde låten...
Lyssnat på den massa gånger idag.
Lyssnar på den just precis nu...
GÅR JU INTE ATT LÅTA BLI! :D


Dagens blogg vinnare!

ALEXANDRA



Kolla in denna supersöta tjejs blogg, det kommer ni inte att ångra! ;)


ME TODAY!



Stökigt i bakgrunden, hihi! ♥

Klippt mig!



Ni ser säkert inte ens nån skillnad, haha!
Men har tagit bort det slitna.;)

I wanna grow old with you...♥

Ska ner och hjälpa bror min att fixa melon till oss, mumsigt! ;)


Dagens blogg!

Tidsinställt...


Klippa mig!








Imorgon ska jag klippa mig, ska bara toppa det.;)
Men jag hoppas inte det blir för kort för jag försöker
spara det så det blir längre...

Ovärt inlägg men! :D




Min kompis sjunger (typ oseriöst :D)



Fin jag är i slutet, hahaha! :D

Emelutt kommer snart!

Vi ska se på film o ha det trevligt, haha...låter som en gammal tant...:D
Oså har jag gjort chokladbollssmet som vi kan äta.:3

Vi cykla upp till mc donalds, tror ni inte det känns lite i benen?
Vi hade ju faktist den första matchen sen uppehållet i fotbollen igår...





NU FOTBOLLSTRÄNING!

Drar iväg på fotbollsträning snart, uppdaterar senare.;)


Good morning boys and girls!

Idag ska jag träffa Emelie som jag sa igår då men ah...:)
Ingen aning om vad vi ska hitta på men det blir nog kul!

Vi ska gå på bio på fredag med våra mammor, hahaha! :P
Om det finns plats då vill säga...
Men lägger upp mer om det om det nu blir så att vi ska gå.;)

Slänger in dagens outfit också.



FINT OCH NYDUSCHAT HÅR,
JAO!

mail


Tänkte bara säga att om ni vill mig nåt,  inte vet jag...
nåt som ni vill säga bara till mig så kan ni nå mig på min mail [email protected].


Fotbollsmatch

Idag var jag iväg en stund och firade min moster som fyller år imorn.;)

Sen drog jag iväg för att spela fotbollsmatch mot Qbik, vi förlora tyvärr med 2-0..
Synd, men det var också lite jobbigt att Ronja och Ida inte kunde vara med
men det ska man inte skylla på men jag tror det skulle gått bättre om vi haft dem med.:)

Imorgon blir det EMELIE!


Massa fööölk

Igår bestämde jag att jag skulle va med Elin Lyckholm
och senare idag så fråga hon om det var okej att Emma och Sussi
var med och då sa jag "ja"...
SEN TRÄFFA VI MASSA FOLK!
Vi var nästan 20 pers...typ 18...men det var väl kul ibland och ibland inte.:P

Nu är jag hemma iaf och ikväll ska jag nog se på film och äta godis med mamma
och lillasyster blir säkert pappa och lillebror också, haha!


Gosekatt!


70-års fest

Yeeesbox, kom hem för ett tag sen. ;)
Det var riktigt kul, hur många var vi? 130 pers

Tog med mig kameran, men eftersom det tog ovanligt lång
tid förut att lägga in bilderna så tror ni inte batteriet slut i början av festen! :(
MEN JAJA, that's life..haha! men lite bilder fick jag iaf, dem kommer upp nån annan dag.


Åh, shit! IT'S FRIDAY!

Haha, såg nu att någon hade skrivit fredagsmys och jag tänkte är det fredag idag? JAAA!
Fast på sommarlovet är väl alla dagar lika bra som fredagar!
Eller vad säger ni?



HAHA, sminkade mig till fjortis med maja, fast hon va emo! :D

My clothes today! ♥










Seg dator...

Det går väldigt segt att lägga in bilderna så vi får se om
jag hinner lägga upp dem på bloggen innan jag ska
iväg på 70-årsfest.;)
Men det gör jag nog!


Te, det var inge gott...

Göra mig iordning

Ska göra mig iordning och så sen ska jag lägga in bilderna från kameran
i datorn.;)

Då får ni se dagens outfit och förmodligen bilder på mig och Bexx sen vi sov
över...vi klädde ut oss då, haha! :D


Cookies

Länkbyte



Klicka på bilden för att komma till denna söta tjejs blogg! ♥

Min statitstik är ful



Men det är ändå roligt att se att den har höjts så snabbt. ;)

Dag 23 - En hemlighet

Jag har inte skrivit här i dagsystemet på ett tag nu så det är väl dags...
Men en hemlighet...?

Hemligheter ska förbli hemliga, haha!

MEN JAG KOMMER INTE PÅ NÅGON VÄRD
HEMLIGHET ATT BERÄTTA FÖR ER!


Sitter vid datorn med en liten kisse i knät/knäet? :s

Så mysigt...♥



Mmm...Naturgodis

Fast det är typ nötter och nötter i choklad, haha! ;)





Härnäst...Fotbollsträning! :D


Sitter hemma hos Bexx!

Idag har jag varit med Bexx, skräll!? :D
Vi hämtade hem kattungen, så gooosiiig! ♥

Vi såg även på skräckfilm, Fredag den 13de...
Hon ser aldrig på skräckfilm så det var kul, haha!


googlebild, men det förstod ni nog.

Men jag ska sova hemma hos henne inatt, så får se vad vi hittar på.;)

Vill också tacka för alla fina kommentarer jag får, blir lika glad varje gång!
SÅ PUSS PÅ ER!


Får nog hämta kissemissen imorgon!

Jag ska ju få en kattunge, men den har varit lite förkyld så vi
har inte fått hämtat den än...

MEN IMORGON FÅR VI NOG HÄMTA DEN! :D:D:D

Tänk vad mysigt att ha en till liten katt som springer runt och busar här hemma!
Åh, det ska bli så kuul!



Kolla så gooosiiig!

Gimp

Jag förstår mig inte på det!
Är det bara jag?



Jag laddade ner det idag men förstod inget så tog bort det igen, haha...
Någon som kan förklara eller är gimp bara dåligt helt enkelt? :o

Googlebild...


Lillasyster



Nu blir det att spela dataspel (Willy Wonka I think...) och äta chokladbollssmet med
min underbara lillasyster!

Hon har väntat jättelänge på mig så...
GOTTA GO! ♥


Bexx o jag


Bilderna är sen jag och hon sov i en båt ni vet...


Haha, Bexx bara bär ölen och vinet så har vi det klart! ;)
Åh, hennes bikini som hänger där är sandig hon har inte skete ner sig!

Bilderna är även för stora så dom går bakom menyn men vi överlever ändå va? :P



DET ÅSKAR O REGNAR!

Eller iaf regnar, åskan vet jag inte om den är över eller inte!



bild lånad från google.


Nästa stopp: DUSCHEN!

Bild lånad från google.




Grandma! ♥

Var hos min kära mormor idag!
Inte träffat henne på ett tag så det var kul.
Haha, käka massa drömtårta och bara hade det bra.;)

Sen var det fotbollsträning, alltid härligt!♥

Vi hämtade förresten ut våra pass idag som vi ska ha när vi drar till
Cypern snart...haha...jag ser helt sjuk ut...
Mitt ena öga ser större ut än det andra! :D




BION!

HAHA, hade egna bilder men jag orka inte...så tog MAJAS!


Alltid kul att se!


Vinnarna!

Fredrica!



Ida!



Hanna!



Hoppas det var okej att jag lånade bilderna från era bloggar brudar...säg till annars! :)


Dagens outfit! :D



Fint/fult?

Dagens bloggar!


God morgon!

Jag och Maja är vakna nu...det har vi varit ett tag.:P
HON SNARKA DYNGHÖGT! HAHA!

Men idag ska vi nog gå på bio, Harry Potter you know i 3D! :D
Ska bli så spännande och se hur allt slutar, men ändå sorgligt för att det
inte kommer några fler filmer.:(


Header och bakgrund

Ändrade header och bakgrund.


Vad tycker ni?


Länkbyte med en annan Maja!



Maja är en underbar tjej, kika in på hennes på blogg!

http://majaasbilder.blogg.se/

Skräckfilm!

Nu blir det att se på skräckfilm med maja, Shrooms...
Sett den flera gånger förut, but I like it!



PÖSS!♥

BLOGLOVIN!


Jag har nu skaffat mig bloglovin! :D
Så då har jag även skaffat mig en fin knapp till höger i min blogg.
Den kan ni gärna trycka på och följa mig i bloglovin.;)

Vi kan gärna följa varandra, lämna bara en kommentar!


Söte små flicker












TJOCKISAR!



Jag och Maja var nyss nere på Maxi och köpte LITE godis...

Computernerds

Det ordet beskriver mig och Maja just nu, haha.
Vi sitter bredvid varandra med varsin dator.:)

Men som jag sagt så sover hon här inatt och vi ska typ se på skräckfilm.
HAHA, Maja har aldrig nånsin velat sett på skräckfilm förut men nu...
Hon har liksom vägrat annars!


Länkbyte med Maja! :D

http://somethingaboutme.devote.se/



Maja är en superfin tjej som uppdaterar ofta på sin blogg.
Så kika in på hennes blogg!♥

My funny day ♥

Dagen tillbringades med Elin, Emil och Alex.:D
Vi typ gjorde inget speciellt men hade kul ändå.

Men mario cart spelade vi iaf och jag äger ju på det...NOT!
+ att vi cykla/gick runt och Elins kedja hoppa all the time! :P

Imorgon kommer Maja hit och vi ska sova över här hos mig.
Det blir myyys det! ♥


uppdateringen är som lägst!?

Det är för att det är sommar och jag gör massa annat hela tiden...
SÅ FELÅT!♥


PAHAHA...det är inte jag ;)

The beaach

Idag var det bara att ligga på stranden, sen kolla fotbollsmatch när lillebror spela.
Vinst med 12 - 0, ehe :P

That was my day...♥
och eran? :D


SKA SOVA I EN BÅT!

Haha, jag vet att det låter dynggrymt...

Men jag ska följa med Bexx och hennes pappa och sova i deras båt ute i typ kalvön
eller vad det nu hette.

MEN HARE GÖÖÖTT, IGELKÖTT!


Jag och min älskade bror.♥

Drar ut på sjön

Följer med Bexx och hennes familj ut på sjön.
Dem hämtar mig snart...:)

Efter det fotbollsträning! :D:D:D

MEN CHAAO! haha späänishhh...

RSS 2.0