Hejdå!

Mitt sista inlägg förmodligen innan cupen så ni är förberedda på det...
Så ni vet att jag lever, haha.
Men jag kommer hem igen på söndag.:D

Men jag åker imorgon kl 9 så får se om det blir nåt inlägg innan det.
Men det blir det nog inte.

Jag skulle kanske lagt upp en bild på mig och Marko men jag har inte gjort det än...
Förlåt Marko...♥

PUSSS!


Kalles!

Imorgon bär det av till Kalles Kaviar Cup! :)
Ska bli sååå kuuul!

Kom igen nu tjejer, NU KÖR VI! :D


Telefon med älskling ♥

Sitter och pratar i telefon med Marko.:)
Han är lite konstig men jag älskar honom.♥


Fin telefon jag målade JAG VET! :D

Rita...?

Hmmm...jag vet inte om jag är lite sugen på att rita...

Ska jag göra det?

JA, JAG GÖR NOG DET! :D



TÄÄÄLT!

Inatt sover jag i ett tält ute på vår gård, HAHA!
Alla som går förbi lär nog se tältet...

Sover där med min lillasyster.:P

Men jag tar nog med mig min iPod ut dit så det blir nog nåt/några
inlägg mot kvällen/natten.:D


Släktkalas för lillebror

Jag som rubriken lyder så har det varit släktkalas här idag för min lillebror.
Han fyllde hela 11 år i torsdags...GRATTIS I EFTERSKÖÖTTT! :D

Käkat jordgubbar, daimtårta med smak av apelsin :p och kakor...mums!♥

Men det har varit sköööjj med lite kusiner, mostrar, mormor, farmor, farfar osv...



GAMMALT EGOPIX!

Spydde :P

Euw...spydde lite random imorse...
Jag är inte sjuk eller något.:P

Men jag fick höra att en annan hade spytt här hemma.
Fast det var tydligen inte så...

JAG HATAR SPY! :(

Jag kanske fick för mig att jag var sjuk...
Kan bero på att jag drack ur en flaska som den druckit ur.

MEN JAG ÄR IAF FRISK OCH KRY!


Liten Wendela...


Dag 21 - Något som gör dig glad

Vad som gör mig glad?

Det finns mycket som gör mig glad...

Vänner, pojkvän, familj, fotboll, innebandy och mycket mer!♥

Jag har inte berättat för er att jag har en pojkvän, ähä...
Men han heter iaf Marko, jag har skrivit lite om honom förut väl? :S



Överrasknings"fest" för...

...CASSANDRA!


Söt gammal bild på Cassandra.

Jag och Hilda ordnade en liten fest för Cassandra med hjälp av hennes mamma, wiho! :D
Det var roligt...vi gav henne en keps, 200g marabou chokladkaka och en liten godispåse.
Hoppas du vart nöjd hjärtat!♥

Det finns bilder...men dom lägger jag inte upp just nu.:P



Grattis min ängel!♥

Idag den 25 juni fyller min Cassandra år!
Hon blir hela 13 år, oufh! :P
Grattis! :)

Jag älskar dig gumsan!♥



Caca ♥ Wewe...

Midsommarafton!

Glad midsommar på er! ♥

Eftersom klockan är över 00.00 så är det ju midsommarafton nu! :D

Midsommar ska tillbringas hos kusinerna! :P
Det blir mysiiigt!
KANSKE, förmodligen dans runt midsommarstången, prata, skratta, käka massaaaa godis
och bara ha det bra!

Vi brukar alltid göra en en egen midsommarstång...men det är inte 100% säkert att vi
ska det i år...:(


Haha, mysko bild på mig från typ förra årets midsommar...

MY DAY AND MY TOMORROW ♥



Var med Rebecca idag, eller ja, det blir igår eftersom klockan är över 12...
Vi gjorde chokladmaränger! :D


THE SMET!

Oså spela vi fifa (street och 09), jag är sämst på det, HHAHAHAHHA!
Vi busringde även till Marko.;)

Imorgon ska Marko komma hit o då ska vi ta hand om min lillasyster
i några timmar.:P



Förlåt...

Jag har varit lite osocial...:(
Men nu ska jag väl försöka vara lite mera social.:)

Jag var med Marko igår.
Vi hade det kul, såg på film, tog lite kort, kinagunga osv.:D
Thanks for that day Marko!

Imorgon ska jag vara med Rebecca tror jag.:S
Åh på onsdag ska jag vara med Marko igen.

Förresten!
Vet ni vad? Jag ska få en kattunge! :D:D:D
Eller ja...inte jag...hela min familj.
Var och tittade på ett djurhem idag och det fanns en
enda kattunge kvar som inte var tingad (alltså att det inte var någon
som velat ha den än)!:P
Den är typ röd,svart,vit och urgullig...ska jag lägga ut bild på den? nae...haha!

MEN PUSSAR!♥




Skolavslutningsbilder! ♥

Tack klass 6A för alla underbara år tillsammans med er.
Ni är fantastiska!♥
























Skjorta, kavaj och röda byxor.:)

































Tack för allt min underbara klass...
Jag kommer sakna er!♥

Gooodis!




De där stora och gröna och blåa bollarna är tydligen stora tuggimin, mums...HAHA!

Var nyss på godislagret och köpte gooooodis! :D
Efter det så drog vi en stund till våra kusiner
och så blev det bestämt att vi ska dit ikväll och äta mat.;)
HÄRLIGT!♥

Skolavslutningsbilderna kommer i nästa inlägg.

Dag 20 - En resa

Jag vet att jag inte skrivit om det här dagsystemet på jääättelänge.:)
Men jaja...

En resa?
HAHA, jag vet inte...Öland var ju sköjj.
Men det skrev jag ju som ett favoritminne så...

Äsch, jag skippar den här, hahaha...förlåååt.♥


Gammal bild...

Lite rastlös...



Jag vet inte vad jag ska göra!?
Jag borde fixa en ny design, men då måste jag lägga in bilder och näää...inte just nu.
What shall I do?

Kan höra musik från stan, HAHA!
Nu hörs det inte så mycket, det var lite högre förut.;)

Popcorn

Ska ha en mysig fredagskväll, bra början på sommarlovet dä!
Så nu ska jag ner och äta popcorn och sätta mig framför teven.;)
Ha en ruuulig kväll!♥


Bilden är från google.

SOOOMMARLOOOV!

Jag kan inte fatta det!
Det är sommarlov nu!:D:D:D

Men jag skiljs ifrån min underbara klass och
jag byter skola...:(
Usch...

Sean Banan uppträder och så på stan idag.
Men jag ska inte dit...vet inte om hanbörjade kl 8
eller om han ska börja kl 10.;)

Pyss!♥


Bilden är från slutet av förra sommaren typ...

IMORGON ÄR DET...

...SKOLAVSLUTNIG! Vilket innebär sommarlov! :D
WIIIHOOO!


Den här designen är FUL!

Jag vill fixa en ny design...jag tycker inte om den jag har nu!
Ida har ju fixat grunden och så, men headern och bakgrunden asså...


Vilken fin bild jag hittade på mig...eller vad säger ni? HAHA! :D


Hemma från lillebrors match

Varit och kollat på match när lillebror spelade, seger med 1-0.;)

Nu ska väl jag, mamma och lillebror spela spel på facebook! :D
SÅ PUSSS!♥

Men jag måste bara säga att imorgon är det ju skolans dag, utklädning osv som
jag tror jag berättade igår.
Jag ska nog ha på mig min onepiece, jättebebis? HAHA! Elins idé.
Apropå Elin, jag hjälpte henne med att fixa en ny blogg idag.
Men hon har den på devote.
LÄÄÄNK!


Den här bilden har ni väl sett förut? Jaja...


DOMAREN!

Matchen idag slutade 1-1...
Domaren var SÄMST! Jag menar det verkligen.
De fäller oss i straffområdet och hon gör inget!
Jaja...får ta mig samma lite, HAHA!

Ska dra ner och göra mig i ordning inför sängen snart.:P

IMORGON ÄR DEN SISTA RIKTIGA SKOLDAGEN!
På torsdag är det bara skolans dag och man klär ut
sig och så ska det sjungas i småstjärnorna som min klass
håller i och aa...osv! :D
Åh på fredag är det ju SKOLAVSLUTNING!

Förresten, jag och Maja får inte sjunga vår låt längre...:(
Det var massa krångel hit och dit för att det tog för lång
tid i kyrkan och så...


En superdupertuperbra dag!

Än så länge har det här varit en superbra dag!
Alla har varit glada och jaaa...det har varit roligt.:D
Kanske berodde på att pizza/kebab gjorde oss glada, haha nerrå.

Rebecca kommer snart och då ska vi käka pommes frites och körv.
Sen taggar vi inför matchen så...
PUSS så länge!♥

Förresten, jag är inte säker att jag hinner blogga mer ikväll.
Det beror på när jag är hemma från matchen
och om jag orkar, HAHA!



Haha, bilden är väldigt fin...*host*

WENDELA VILL HA!

Jag skulle vilja ha ett par höga jeansshorts!
Är det någon som vet var man kan hitta ett par sådana? :)
Gina Tricot kanske?


Pizzzzza imorgon! :D

Ni såg rätt! Imorgon blir det pizza...I SKOLAN!♥
Jag ska nog käka kebab, fett gött det.
Ganska ovärt inlägg men,men.:P


Sommarlovet är snart här!


Om jag skulle berätta...

...att jag irriterar mig så mycket på en person att jag vill slå den i ansiktet...
Vad skulle ni då ge mig för råd? HAHA! :D
MEN MAN SKA INTE SLÅSS! :P

Jag är lite konstig men jaa, det vet ni redan!



BILDEN ÄR FUL! ♥

Vinst igår!

Spelade ju fotbollsmatch igår.
Vi vann med 7-0! :D:D:D

Nyss varit på fotbollsträning, men en halvtimme mindre bara för att det lugnt
inför matchen imorgon.


Ny header och bakgrund

Vad tycker ni? :)



Match senare

Tjena, tjena! :D

Idag blir det att ta det lugnt fram till klockan 4...
Då är det samling inför fotbollsmatchen som börjar kl 5.
Önska mig lycka till! :)


Blött hår...

Men hörni!
Ge mig bloggtips...!♥







Me today! ♥









Kort tupptopp: Gina Tricot
Linne: Gina Tricot
Byxor: Hm

Jag köpte dem kläderna i Karlstad + den här kjolen från Hm...





Lite bilder från Karlstad









Här kommer även lite bilder från när jag och Rebecca badade skumbad! :D









Vi skrev med tvålkritor på hennes badkar! :D
Det är typ kritor som går bort med vatten.

Dagens outfit!♥

Blött hår! :P




Nu kommer skolavslutningskläderna! :D

Klänning: Kappahl
Örhängen och ring: Kappahl
Skor: Bergqvist






dålig fokus, men jaja...:D
















Dyyschat

Duschade på en gång när jag gick upp och sen fixade jag i ordning mig.
Snart så åker jag till Karlstad! :D

Men jag har faktist lagt in bilderna på skolavslutningskläderna nu!♥
Så dem kommer upp i nästa eller nästnästa inlägg.;)



Den här fina bilden tog jag nyss.:P

Fejsbok

Suttit vid fejsboken nu ett tag...trevligt,trevligt...
Men inte bara min, skaffade en åt min bror och så har man
spelat spel med han och mamma på mammas fejsbook! :D



MY SHOE! :D

Imorgon på förmiddagen ska jag åka till Karlstad med
Rebecca och hennes mamma (har jag sagt det?..nej? :S).
Men hon ska köpa skolavslutningskläder och det har jag redan gjort så
jag får väl vara smakråd.
Men jag kanske hittar något snöggt ja med! :P



Miina klääder idaag!



Brännböll

Haha, vi spelade brännboll i skolan idag...alla var så sjukt seriösa (...not!).
Men eftersom jag är så bäst så varva jag 2 gånger, uuuuh...slå det ni! :D
Men jag är faktist ingä bra på brännböööll.

Snart ska jag träffa Rebecca, vet inte om vi ska vara här hos mig eller hos henne.
Men just nu duschar hon säkert eller nåt, hon har haft joggingdag i skolan.:P


Fotbollsträning nästa!


Hemma! :D



Gått typ 7-8 km med skolan idag...boooriiing...nejrå, det var okej! ;)

Senare ska jag iväg på fotbollsträning och tagga inför matchen på söndag.
Vi blev förresten utslagna ur DM igår, första matchen...åh vi vann hela DM förra året, men aja.

Puss!♥



Skolavslutningskläder :D

Efter skolan drog jag ner på stan åh köpte skolavslutningskldäder...:)

Det blev en vit fin klänning, bra beskrivning...I KNOW! :D
Köpte också ett par svarta rosörhängen och en matchande ring.
Åh jag köpte ett par svarta högklackade skor, kilklack tror jag det är, haha!

Bilder på kläderna får ni kanske se imorgon eller nåt.♥



Nuvarande kläder :P



Hade en annan tröja under dagen, men den här har jag nu för att
jag skulle iväg och titta på en fotbollsmatch.

Vad tycker ni? Hiss/Diss?


Nu kommer min helg/minilov ;)

Som jag skrev i förra inlägget så ska jag berätta om min helg nu (eller ja mini-lov, torsdag-måndag :P)!

Torsdag:

Jag var bara hemma och sen drog jag på träning.;)

Fredag och Lördag:

Åkte iväg till mormor med kusinen och sov över där(som ni kanske redan visste)! :D
Sedan åkte vi till kusinerna på lördageftermiddag/kväll och var där.
Vi åkte ut och badade vid deras brygga, hihi.


























La upp några bilder iaf.;)

Söndag och Måndag:

Spelade fotbollsmatch, förlorade med 3-2...
Sen sov Ronja hos mig, och vi spelade ds och värmde kokkorv i mikron (not so good!:P) och så kollade
vi på skräckfilm och åt nuldar åh hade det bra och ah...allt vare va.:D
Sen var det träning på måndagkväll, kortare träning för att vi har match imorgon och typ skulle
vila upp oss eller vad det var.:P
Efter träningen drog jag, Rebecca och Ronja hem till Rebecca och badade i hennes pool och åt hamburgare
och hade typ vattenkrig så det slutade med att jag fick låna kläder av henne, haha!

Det var en del av mitt minilov.♥








Föörlåååt...:(

Inte bloggat något på sista tiden...

Jag ska berätta om min helg senare när jag är hemma, är hos Maja nu.
Vi har ätit Ben & Jerrys "Nordic water piece", mumsigt!
Vi såg på Vampyrer suger, haha...den är egentligen så dålig så den är bra.:P


Maja på bild, jag tänkte lägga ut en annan bild på henne först
men det fick jag inte.:(

Snart är det sommarlov ju förresten!:D:D:D

Men puss så länge!♥

Kiss me




Jag och Maja ska sjunga den här låten på skolavslutningen! :D

Vad tycker ni, är den bra eller dålig?

Mormor

Senare ska jag åka iväg till mormor och sova över där med min kusin.♥

Något mer man ska ta med sig!? :S

Uppdateringen kommer ligga ännu lägre än vad den brukar...
Fast vi får se om jag skriver några tidsinställda inlägg, kanske!


My day so far ♥

Det här har jag gjort än så länge idag...(om ni bryr er, haha)

* Var ute på studsmattan förut med syskonen och solen stekte på!

* Ätit jordgubbar

* Handlat på Maxi

* Typ tv och dator



Skaffa ett liv

Jag förstår inte hur man orkar slösa tid på att skriva såna här kommentarer?
Om man tycker så, så visst gör det då.

Men varför ska man kommentera det? :P









Bytt header(igen...) och bakgrund

Vad tycker ni?



Kollar efter en skolavslutningsklänning



Sitter och kikar runt lite om det finns nåt fint. :)

Har ni några tips?


Gick inte se min header

Jag har bytt header nu för att min andra header har inte synts...(inte för mig iaf).



Men den här nya headern får duga ett tag! :)


RSS 2.0