On my way to Emmie


Vårkänslor

 


Yummy

Kyckling, potatis, sås och gelé är aldrig fel ;)


Äntligen svar på frågestunden!


New clothes

Skjorta: Jc 349 kr
Jacka: Vero Moda 449 kr
Byxor: Gina Tricot 399 kr
Tror det är rätt priser, mamma slängde ju prislapparna, haha

Drav iväg och shoppar!

Ska införskaffa mig lite nya kläder ;)

 


Love to draw

Sitter och ritar en sån här fin lördagkväll.
Underbart och avkopplande, rekommenderar definitivt att rita om ni bara vill sitta och njuta av en lugn dag.
Lovely!

Fick även en ritbok idag av min snälla mamma, puss!

 


Fotorunda

Jag och Hilda gick ut och fotograferade förut, här har ni bilder!



inspiring images from weheartit


Ont i halsen

Visst bryr ni er så himla mycket?
SÅKLART NI GÖR! ;)

Kanske gör en videoblogg sen, det är ju ganska dags att svara på frågestunden...hehe
Jaja, gör om jag orkar... som vanligt

Nu taggar jag NO i 90 minuter! yeaaaaah :D :D :D
Men först har jag rast i 20 minuter till!


Min syster åkte arlaloppet

HAHAHAHA, jag dör
Det är hon som har den rosa sveamössan och tappar skidan!
Kolla hela videon


Top Model 14

googlebild

Mitt absoluta favoritprogram! ;)
Löööövv it!

Tuesdayoutfit


My day in pics

Nu ska jag käka makaroner o sen kolla skräckis med mamma och lillebror! Triangle, sett den förut vet därför att den är fett bra :D

 


Slingor, check!

Bättre bilder kommer, pråmmmmiis!
Tack så himla mycket Jennifer, love it!


Bädda sängen?

Kanske är dags för det nu, eller vad säger ni? Haha!


Long time ago

Första bilden: jag och min Starcousin Linn
Andra bilden: jag och min bror Matteus
Tredje bilden: Matteus och min kusin Samuel
Fjärde bilden: Jag
Femte bilden: Samuel och Matteus

 


Wilmas blogg


Så blev resultatet, inte van vid devote men jag gjorde mitt bästa.
Jag tyckte det blev bra iallafall ;)

För att komma in på hennes blogg klicka här!

It's friday biatches!



Det är äntligen fredag! och jag har verkligen inget att blogga om.
Bloggtorka i bött! Men jag rycker upp mig snart (sagt ett antal gånger) och jag ska svara på
frågestunden i ett videoklipp, måste bara få orken. Jag är extremt lat, haha! :D
Kanske kommer upp ikväll om ni har tur ;)

Nu ska jag iallafall sätta mig och försöka fixa Wilmas blogg, får se hur det går.
Visar såklart sen ;)

Pitbull - International Love ft. Chris Brown

Påpcårn

Unnar mig litte götta (as always) efter en dag med curling, badhus och innebandy!
Roligt har det varit iallafall ;)

Skaaaaa ta tag i uppdateringen, loooooovaaaar

 


Hot chocolate

Myser med varm choklad på studiedagen

 


Tur att jag har min mamma!

Tack för gottigott!

Nej, jag ska väl sitta här framför datorn en sådan här härlig forever-alone-day, hehe ;)
Önskar ju att jag hade en viss person hos mig, men livet är inte alltid som man vill dock.

Hoppas ni har en kalasbra dag!


image description

Happy valentine's day!

Dagen då alla ensamma känner sig ännu mer ensamma och de som är älskade känner sig mer älskade.
Yeah, så kan man sammanfatta denna dag...hehe
Puss :*


we♥it









Asså felåt!

Jag bloggar nästan aldrig längre! :o
Jag måste verkligen bättra mig, usch!
Men I need inspiration, please give me someeeeeeee...

Kan väl berätta lite om min dag även fast ni inte bryr er antar jag, hehe!
Drog hem till Emmie efter skolan och var där tills 21 ungefär.
Vi tittade på kläder och herregud vad shoppingsugen jag blev, fy!
Ville beställa en supersöt tröja med en kanin på för 400 kr men mamma
sa att jag skulle vänta tills hon får lön *suck*

Haha, söt bild! ;)

Helgens blogg vinnare!

Sofia! En supergo tjej!
Klicka på hennes namn eller på bilden för att komma till hennes söta blogg :)



Länkar er andra ändå, snäll som jag är ;)

http://aaaxelborn.blogg.se/
http://mnme.blogg.se/
http://ebbaafeldt.blogg.se/
http://aawwesome.devote.se/
http://ssasas.blogg.se/
http://hildajansson,blogspot.com/
http://miicaelaaberg.blogg.se/
http://iidasfoton.blogg.se/
http://sosandrastyle.blogg.se/
http://nimomohammed.blogg.se/
http://annavilmalouise.blogg.se/
http://erikalinneas.blogg.se/
http://lovisacarlborg.devote.se
http://fancyplace.devote.se

Dubbelliv ♥

Joel Lützow är ju den vackraste killen jag någonsin sett ♥

The river

Watching a film! ;)
Förlåt för min sämsta uppdatering

 


Helgens blogg!


Sargvakt

Tillbringade min fredagskväll bredvid innebandy sargen!
I ett hörn med Elin, hihu
Mycket garv åt bland annat en kommentator som pratar så lågt och mumlade, ahahaha

Imorn blir det match i Molkom mot Örnen, samling 11.45 så sovmorgon blir det att ;)

Ha en fin fredagskväll!

 


Recipe

Jo, men visst kan jag väl det!

Det är inte så svårt...
Den smoothien vi gjorde (Hilda gjorde) hade vi i frysta jordgubbar och blåbär och sen så tillsätte vi
juice efter behov! Tror det var tropisk juice. Sen så mixar man ihop det och så blir det en mumsig smoothie ;)

image description

Ben & Jerry's <3

Det är jag värd!


Godnatt sötnosar!


Du duger precis som du är!

Vill bara säga lite om det här med självkänsla.
Det är något som jag alltid haft problem med vad jag kan minnas. Men man har ju sina perioder
då det är som värst. Nu har jag inte det! Jag känner mig okrossbar. Det jag vill säga är att
skit i vad alla andra säger till dig, tro på dig själv. Om någon säger "gör inte så" "fetto" "fule fan" eller ja inte fan vet jag och jag bryr mig inte heller och det borde inte du heller! Det kallas avundsjuka. De som trycker ner andra är väldigt ofta avundsjuka för att de inte kan vara/se ut som dom. Jag är den jag är och jag tänker fan heller ändra på mig för att duga åt dig! Just DU har något som utmärker sig från mängden.

Du är bra precis som du är, tänk inte på att bli smalare, unna dig godis om du vill det.
För ingen kommer tycker du är tjock! Vill en kille ha en planka eller? NÄ!
Kurvor är bara snyggt enligt mig, då finns det nåt att ta i! Så tänk inte på att se ut som size 0 modeller i
kataloger och på tv. Tänk inte på att du måste ha massa smink i ansiktet för att vara vacker, man kan vara naturligt vacker! Tror heller inte att killar tänker på om tjejer sminkar sig eller om de ens bryr sig? Vem vill lägga ner massa tid framför spegeln för att se fin ut för någon som inte bryr sig? Jadu, bra fråga! Jag sminkar mig inte för att alla andra ska tycka att jag är "snygg" utan jag sminkar för att jag tycker det är skitkul!

Kort sagt: DU ÄR DUNDERBRA SOM DU ÄR, ÄNDRA INTE PÅ DIG!


Helt oredigerad bild, jag tycker inte jag är så himla sjuuukt ful eller sjuuukt tjock och jag tänker inte låta någon annan få mig att må dåligt ;)

Smoothie


HÅLTIMME!

Verkligen lycka! :')
Förlåt för att jag inte skriver mycket i bloggen längre och för att jag inte orkar svara på kommentarer, hehe!
Får ändra på det, om jag orkar!
Tänker nog iallafall videoblogga nån gång i veckan om ni vill det?


Mysko videoblogg


Godissugna

Jag och wanna tog oss en tripp till maxi
Redo för plugg nu!


It's all about us


Redo för 70-års kalas!

Grattis till min underbara mormor!
Hela 70 år, love you

Shirt: no idea
Sweater: Gina Tricot
Jeans: Gina Tricot


Världens skönaste människa!


Ritar

Sitter och ritar, ritar en bild på mig nu.
Ska även rita en på Wanna och Matteus.
Så ska det bli en liten present till mormor som fyller 70 år! :)

Näsan ser lite knäpp ut där, ser bättre ut i verkligheten


Skräll att jag äter ;)

Skulle publiceras för längesen..


Kvällsmat!

Haft två innebandyträningar (fick hoppa in på skott-träningen eftersom flera var sjuka) så ska det bli gott med lite mat! ;)

 


Frågestund...igen


RSS 2.0