http://goodasitgets

Checka min och Emelies nya blogg på nattstad! http://nattstad.se/goodasitgets ! Vi kom inte på nåt bra namn så vi tog låttiteln på en av Cody Simpsons låtar.

Jag kommer ha kvar den här bloggen och blogg lite då och då ;)


Och detta följde med hem

Detta skulle kommit upp igår :o


Drar iväg för lite shopping


Värmland - Västergötland (?) #1


Finaste wanna


Give me your attention or lose mine


Egogogo

Varit borta ett tag. Jag har bara umgåtts med vänner och familj och givetvis tränat. Sen har det ju hänt en till grej, jag har färgat håret rött.. Lolz :D


New in

Hehe sorry för att jag inte orkar blogga ;)

Ny klubba och väska, tack pappa!


Hayday

Roligaste spelet just nu! haha


Fotbollsträning #2


Cody Simpsons nya album "Paradise" har släppts

Underbara Codys släpptes idag men jag kunde lyssna på det igår, lolz...
Hur som helst, det är såååå bra <3

Klistar in spellistan här, det kommer säkert inte funka.. men under här ska det finnas en spellista ;)

RSS 2.0