Naglar

Fixat nageltippar, ganska lätt och gick hyfsat snabbt! Dock är jag inte kung på det då det är första gången ;)
Färdiga resultatet är alltså de beigea naglarna.


Football ❤

Två raka vinster! Ligger 1a i gruppen, nu tar vi Torsby! :D


Klockan 5!?!?

Känner mig måttligt road, men vad gör man inte för fotbollen, aight? ;)
Sååå bäst jag sover nu, ha det bäst!


Boys ❤

Min ursnygga bakgrund!


Förlåt mina käraste

Helt onödig vlogg om att jag inte ska göra någon vlogg idag


Videoblogg kommer upp senare ikväll...

...förmodligen ;)
Jag har ju lovat några Elsa så jag har väl inget val, höhö!
Kommer göra parodi på min klass, iaf några ur klassen.. De ville det så, hehe


With my friends

Sitter i rasthallen och har det gött med mina fina vänner. Det är äntligen fredag och jag ska verkligen njuta av den! Fast inte så länge för jag ska upp klockan 5 imorn, fotbollscup.. Hehe. Men ikväll kanske jag ska gå på bio med min bror och hans kompis, hunger games! Men det blir det säkert inget med, de vill nog gå själva. Förstår dem ;)


Svar på tal!

Haha, så fick rubriken lyda!


Svar: När jag redigerar mina bilder i mobilen så använder jag mig utav appen Pixlromatic. Den funkar jättebra, älskar den!

Bild lånad härifrån


Svar: Förlåt men där förstår jag dig inte riktigt, vad är det som jag mer skulle kunna visat? :)


Fett

Fetar mig as always!
Men jag ska skärpa mig till sommaren så jag inte är ett vandrande fläskberg, men man måste unna sig litte! ;)

 


Fördriver no-tid

Slutar om 5 minuter!!!


College

Körde på en mysoutfit idag ;)
Hade även på mig den gamla collegetröjan som alla hade, haha! Men jag gillar den. Satte även upp håret med en hårklämma, händer typ aldrig!
Men nu kan jag det för jag har kort hår, gick inte alls lika bra när jag hade långt hår.


Dags att ta tag i bloggen!

Inte svarat på kommentarer på hur länge dom helst. Det blir ett mål för morgondagen och sen måste jag läggs upp fler av bilderna från innebandyn och framför allt sluta med det här mobilbloggandet hela tiden (haha, kommer aldrig sluta)! Men vad tycker bi om mobilbloggning? Okej eller inte? Tycker själv det är roligare att se på bloggar med massa fina bilder tagna med bra kameror!

Bjuder på en fin bild (tog en 60 bilder till, haha!) på mig och Starcousin Linn från i eftermiddag.


Spanskaaa

Tills klockan 14, sen slutar jag! Hur härligt? MEGA
Innebandyträning ikväll, höjdpunkten av dagen :')


Breakfast

Varje dag börjar med en god frukost, idag blev det Kellogs Special K red berries, MUMS!

men nu har jag matte, pusshej

 


Pastell

Körde på lite ljusa pastellfärger idag!
Förlåt för massa boring mobilinlägg..


Slöjd

Lukas, Anton och Hilda i sin vanliga arbetsmiljö. Söta ;)


Sleep well angels

Gonatt kära ni! Hoppas ni haft en underbar dag!
Bjuder på två "söta" bilder på nyduschade jag, vet att ni älskar min dubbelhaka ;)
Pussar och kramar ❤


Love you like I've never been hurt before

Nu är det bara lång tråkig skola, men såhär ser jag ut idag ;)

Efter skolan ska jag va med Maja (om hon inte glömt det), ingen aning om vad vi ska hitta på! Men det blir nog nåt skoj.
Sen klockan 20 blir det fotbollsträning
Ha en toppendag!


YOU'RE AWESOME

Lite uppiggande bild såhär på "morgonkvisten" ;)


Drickyoghurt ❤

Mmmmm, är det bara jag som älskar drickyoghurt?! Det är så himla mega supergott :)
Speciellt hallonsmak, haha känner mig fet som lägger upp bilder på mat hela tiden ;)

Ganska ovädret inlägg men ganska värt ändå!

 


Shrimps

Njuter av sista kvällen innan det är måndag igen!

 


Me today

Kör på en lite somrig outfit fast med leggins under
Tröjan: jc
Shorts: Hm


Ny hjärtikon!

Eftersom min braiga vän Job visade mig hur man gjorde för att få en cool ikon däruppe vid fliken så har jag nu skaffat en en jättegullig hjärtikon!


Hiss/diss?

Vad vill ni se mer av i bloggen?

Tycker ni att jag skriver för lite i bloggen? För mycket bilder? Mer inspiration? Mer videoinlägg?
Ja, exakt vad tycker du? Rösta här nedanför och ni kan rösta på flera alternativ! Eller föreslå ett eget alternativ!
Behöver all hjälp jag kan få, vill ju göra min blogg så bra som möjligt ;)



Tja fjårtizZzar ;*

Nu taggar vi match i Arvika då ;)
Hahhah, fattar inte att vi ser ut såhär!
Jaja, wish me luck.


Fika i Degerförs

 

 


Innebandy del 1


FREDAG

Slutar om 10 minuter det är lycka det!
Sen drar jag nog hem till Emelie och ska förmodligen sova där.
Vi har ju match imorgon i Arvika så då har vi ju såklart kommit på att
vi ska sminka oss som världens fjortisar, bilder kommer vänner, bilder kommer...

Ha det bäääst, flodhäst!


Härlig bild från arkivet.

Sleepytime

Dags att kojsa, hoppas ni sover gott sötnosar!
Puss


Out in the sun


Jag, wanna och mamma sitter ute i vårvärmen. M Y S I G T
Vi äter lite chokladbollssmet och bara har det allmänt bra.
Ska väl sätta på nån film på datorn nu kanske, ha det bäst!

Ögonbryn

Ni kanske inte tänkt på det men ögonbryn gööör huge difference!
Så ett par snygga ögonbryn gör väldigt mycket för ansiktet.


Kenza


Jag


Kissie

See the difference..?

Springoutfit


Allt kommer från ginatricot.

Myyys

 

 


Farmoooor och farfaaaar

Där kommer jag och min bror befinna oss idag. Ska försöka göra klart lite skolarbeten och sånt. Hoppas de har trådlöst internet.

Nu rusar han in hit med sitt paket som kom i posten, skräckfilmer ;)
Puss!


Things could had been better, but I can't complain



Seg dag.
Det beskriver den här dagen alldeles utmärkt. Mår piss. Stannar hemma imorgon, mamma tyckte det var bäst så. Men själv skulle jag nog tycka det var roligare att pina sig iväg till skolan och träffa vänner istället, menmen! allt kan inte alltid vara perfekt ;)



Too cool for school

Orkar inte med skolan! :(
Är trött, ont i halsen och vill bara heeem.
Får stå ut, haha! Inget synd om mig ;)


Rumble!

Superkul! Verkligen värt att testa. Det går ut på att hitta så många ord man kan på 2 minuter :)


Kebab

Med Emelie

 


ÄLSKAR MIN BROR! ♥♥♥

Går till Maxi och köper detta till mig! :')
Vilken goding han kan vara ibland den där matteus!


LOKA OCH CHOKLAD

Can i be the one that make you settle down?


Myskväll


Kycklingpaj


Frajdej


Videoinlägg på gång!

Så håll utkik på bloggen! ;)



Dagens

Militärgröna byxor - Gina Tricot I think
Linne - Jc


Because you're amazing, just the way you are



Skriver det här inlägget till er all som känner att ni inte duger, speciellt till en vän
som inte har det så lätt just nu och jag vet att hon läser det här och ta åt dig av det jag skriver.
Det ska ni alla göra!

De flesta har dåligt självförtroende. Även om det inte syns på många. De ser ut att vara jätte glada men innerst inne är de krossade. När jag har dåligt självförtroende går det i perioder. Stundtals mår jag skit och stundtals känner jag mig osårbar.
Ett dåligt självförtroende kan bero på många olika saker. Antingen så har man personer i ens omgivning som jämt trycker ner en och för en att känna som att man inte duger. Eller så kanske man inte trivs i sin egen kropp. Det finns så himla många skäl.

Det jag brukar göra när jag har dåligt självförtroende är att gråta, det är bra! Det är inget fel med att gråta. Man får ur sig all skit och känner sig bara lättad. Jag brukar prata med min mamma. Hon finns alltid där för mig. Har man inte en förstående förälder, syster, kompis eller något sådant eller om det inte räcker så kan man ju alltid gå och få hjälp hos en psykolog. Det är inget man ska skämmas för. Det jag mer brukar göra är att ge mig själv massa komplimanger så som "Du är bäst!" "Du klarar allt!" "Du är fin som du är" och sådana saker. Det kanske inte hjälper i början men fortsätter upprepa bra saker om dig själv så kommer det kännas mycket bättre.

FOKUSERA INTE PÅ ALLA DINA FEL!
Det är något som jag jämt och ständigt gör. Måste bättra mig. Men om du t.ex. tycker att du har en jättestor näsa, det gör dig till den du är! Tänk då på vad du tycker är fint på dig istället eller vad du har för bra egenskaper. Du kanske har jättefina ögon är otroligt hjälpsam. 

Jämför dig inte med någon annan. Du kanske har en kompis som du tycker är mycket finare än dig, smalare, bättre, gladare och den som alla killar faller för. Jämför dig aldrig med någon! För du har något unikt som inte den har. Det kan jag lova dig och den personen kanske inte har det så bra som du tror. Han/hon kanske har massa problem hemma eller något sådant.

Vad som mer kan orsaka ett dåligt självförtrende eller helt enkelt bara gör en deprimerad. Det kan vara om det tagit slut med killen/tjejen. Jag har iallafall jättesvårt att komma över personer. Det kan ta månader, år. Men man ska inte gå runt och tänka på hur bra det kunde varit om den personen var här. OCH TÄNK ABSOLUT INTE ATT DU INTE VAR BRA NOG! Tänk på att du förtjänar någon bättre som behandlar dig som du är värd att bli behandlad!

DU duger precis som DU är!




Dåligt humör

Är inte så glad så då är det inte roligt att videoblogga. Får se om det kommer någon imorgon.
Förlåt


Videoblogga sen?

Eller vad tycker ni? Viktigt att ni kommenterar om ni vill att jag ska göra det för annars blir det inget ;)


Dag 17 - En videoblogg



Den första videobloggen jag någonsin gjort, pinsam!
Fjortisvarning? Jaaaaaa, men det bjuder jag på ;)

Det står blacknailpolish för att min gamla blogg hette så men den har tagits bort automatiskt av devote för att varken jag eller Cassandra (som jag hade bloggen med) var inne på den :)

ENJOY!

Ge mig sommar!



Gå runt barfota i bara shorts o linne. Lyckaaa! 
Värme, skulle vara så himla underbart och att få bli bruuuun och att håret bleks av solen :D
Dra och bada med sina vänner eller bara gå ut och ta somriga bilder med lillasyster.
Sommaren är ju helt klart den bästa årstiden! Kärlek till sommaren.

Sommaren 2011 var en superbra sommar och jag hoppas att den blir ännu bättre i år! :)
PUSS

Långt/kort?

Vad tycker ni passar bäst på mig?
Jag trivs jättebra i både långt och kort hår :)
Tycker inte jag ser lika barnslig ut i kort.



och vad tror ni jag skulle passa bäst i? Brunt/Blondt/Rött/Svart?







Cody Simpsons nya låt ♥



Kärlek till honom! Bara min! Sååå lööjligt megasnygg!
Men visst var låten riktigt bra? :)

chocolate


Håltimme :')

Lycka är att ha håltimme tills 11.40 och nu är klockan 10! :D
Men jag har inget att göra, aha!
Men jag kanske drar och köper choklad eller nåt, tjock som jag är.

Min blogg är så sjukt tråkig så jag dör...
Ta hand om er 


Vinnare!

Klicka här eller på bilden för att komma till den här fina tjejens blogg!

GE MIG INSPIRATION

Gjorde en men den sög så jag skiter i den! :)
Need inspiration om vad jag kan videoblogga om, hjälp mig!

Gammal bild sen jag hade långt hår ;)

Dagens blogg!


Kyckling!

Kom nyss hem från matchen, gick bra, 5 - 2 till oss! Men jag spelade inte så bra tyvärr, jaja ;)

Nu ska det snart bli kyckling, pasta och sås.. Mmmmm


Fixat Tovas blogg!



Hiss/Diss? ;)

Klicka här för att komma in på hennes blogg!

UPDATE 00:34:
Fixat ny header



My day

Jag, Emelie och hennes familj åkte iväg till Örebro och var först på Gustavsvik i några timmar.
Första gången jag var där så det var riktigt kul! ;)
Sen åkte vi vidare till Marieberg och var där till kl 18.

Imorn ska jag spela innebandymatch mot Sunnanå, men samligen är så sent som 14.15 så jag får sova, looooveeeelly! :D

Tråkigt inlägg men jaja ;)


Mello

Haft fullt upp hela dagen så inte kunnat blogga
Skriver om min dag senare ;)
Nu ska jag mysa framför mello!


Fixat Emilias blogg



Klicka här för att komma in på hennes blogg! :)

Why am I crying

Molly Sandéns bidrag till Melodifestivalen 2012.
Jag älskar den, så himla grym!
Hennes underbara röst, gash lovely ;)



Ansiktsmask


Matte på schemat


Talking to the moon



Bilderna är tagna av ingen mindre än mig själv, tyckte det var fin måne så tog med mig mitt 70-300mm objektiv ut och fotade lite!

Mitt fisheyeobjektiv har kommit!


Skapat blogg på devote

Namnet är http://wendelak.devote.se/ eller så klickar ni här, här eller hääär.
Det är bara för att testa vad som är bäst, ni får hjälpa till att avgöra
vad ni tycker är bäst ;)

Men jag tror det kommer vara mycket lättare att titta bakåt i min blogg och att svara på kommentarer på devote. Men jag vill höra allas åsikter om vad som är bäst! :D

Hilda 

Blogg.se / Devote?

Var tycker ni jag ska blogga? :D
Eller ska jag lägga ner bloggandet helt?



Somebody that I used to know



källa: weheartit

6 mars

Seg dag, som vanligt.. haha!
Började dagen med bad så då tycker jag den här videon passar bra ;)



Haha, älskar hans videobloggar! Får mig alltid på bättre humör ;)

Nej kära vänner, nu ska jag koncentrera mig på Top Model!



Bytte header och bakgrund...igen

Jag trivdes inte med det andra, det kändes som att det var lite för mycket.
Den här designen är mer lugn och inte lika skrikig så man kan fokusera på inläggen
istället för att störa sig på en jobbig bakgrund ;)

Här får ni en gammal go bild

Shout it out


Skoldag sluuuut

Känns rätt bra att få komma hem efter en jobbig dag i skolan. Gör lite välförtjänta nudlar nu, because I'm worth it!

Hittade överföringssladden förut, så bilder kommer sen :D


Blogg.se vill inte samarbeta!

Funkar inte att få in headern, så jag tog en del av headern och la in iallafall.
Men bakgrunden funkar nu, känns ju toppen dä ;)

Aja, hoppas jag fixar't snart, ni får stå ut tills dess!
Eller så har jag det bara så här :D
Vad tycker ni?

Lite ändring på gång!



Vad tror ni? ;)

Woop woop

create an animated gif

crear gifs
Create an animated gif


Beställt! :')

Ett fisheye objektiv från netonnet! Hoppas det passar, men det ska det väl göra ;)
Åh lyckaaaa! Gud vad jag ska fotografera.
Ungefär såhär vet ni


Bild lånad härifrån!

Tog en liten promenix förut med min kamera och fotade lite
Men givetvis så hittar jag inte överföringssladden, skräll!
Kanske hittar den senare, då lägger jag isåfall upp bilderna jag tog ;)

Tjockisar

(Skulle publicerats för några timmar sedan men blogg.se appen suger som vanligt...)

Time to get fat! ;)

 


Sover hos min Starcousin

Så idag blir uppdateringen låg, men det är ni väl vana vid...
Vet inte vad vi hittar på men det blir väl nåt kul som vanligt ;)

Skolan börjar igen på måndag, usch :(
Sportlovet har varit väldigt chill ändå!
Men det positiva är ju att det snart påsklov! YEY
Haha, orka vara jag! :D

Såna här fula bilder får ni mycket av nu för tiden, hoppas ni inte tröttnar.
Puss!


Somewhere over the rainbow


Nytt & fräscht!

Rosa Hårmascara: Lindex 99 :-
Ring: Gina Tricot 99 :-
Svart tröja: Gina Tricot 99 :-
Grå hoodie: Bik Bok 299 :- 239 :-

Jag idag + min frukost


Lilsis sleeps at mah place!

Nu ska jag och wanna mysa inne på mitt rum. En riktig liten goding de där!
Hon sitter här och läser det jag skriver och tror att jag skriver ett mail till henne, haha.
Världens bästa lillasyster 

Imorn ska jag och Emelie dra iväg till Kstad och shoppa, får se om jag hittar nåt snyggt.
Vill ha en velourdress! Men hittar ingen som duger åt mig nånstans *suck* :(
Men vi hörs imorn, puss!




RSS 2.0