- ttt

En applåd för den som orkar läsa allt!

1. Fullständigt namn: Wendela, föredrar att inte nämna mitt efternamn oså i bloggen
2. Ålder: 13
3. Vart bor du: Kristinehamn
4. Bor tillsammans med: Mamma, pappa, lillasyster & lillebror

5. Husdjur: Två katter
6. Färg på ditt hus: Typ grönt/blått? ;s
7. När är du född: 9 september
8. Klass: 7B1
9. Vilket år tar du studenten: good question

10. Något jobb: nepp, inte än du
11. När ska du sova ikväll: halv 12, 12
13. Duschat idag: duschade precis
14. Kramat någon idag: ja, det har jag
15. Pussat någon idag: ja, min underbara pojkvän
16. Vad har du ätit idag: alldeles för mycket

17. Dagens kläder: Hade svarta jeans, nån T-shirt och en grå huvtröja. Nu sovtröja
18. Dagens smink: mascara, coverstick, puder och ögonskugga
19. Dagens sötnos: marko
20. Dagens roligaste: Emma, när hon drog sig i trappen...HAHA
21. Har du många vänner:
Jag har flera vänner som jag bryr mig mycket om
22. Vem kramade du senast: Angelica, gos
23. Hur många har du haft sex med: 0
25. Vem sov du senast med? Hilda, maybe? 
27. Har du pojk-/flickvän: Ja, världens bästa
28. Vem pratade du i telefon med senast: Pappa
29. Vem fick du senast sms ifrån: Rebecca

FAVORIT

31. Film: Skräckfilmer

32. Låt: Tycker om mycket musik, Cody Simpson t.ex.

33. Mat: Pommes frites
34. Dryck: Coca Cola
35. Färg: jadu
37. Stad: vet inte riktigt :p
38. Land: Cypern
39. Ämne i skolan: Finns rätt många roliga ämnen, åh tja pluggis! hehe, men inte so iaf

40: År: 2009/2010 skulle jag tro


SENASTE
42. Personen du tänkte på: Cassandra
43. Gången du spydde: När jag var i Cypern
44. Gången du grät: Venne igår tror jag, gråter rätt ofta... höhö

45. Pizzan du åt: När jag var hos Marko :p
46. Gången du var i Göteborg: I våras, med min gamla underbara klass 6a
47. Gången du var i Stockholm: ehe, bara varit där när jag skulle gå på en färja eller flyga.
48. Gången du var full: aldrig

49. Gången du var hög: inte inträffat
50. Personen som såg dig gråta: jag vet inte

ANTINGEN ELLER
51. Svart eller vitt: jag gillar båda
52. hund eller katt: katt
53. Ute och festa eller hemma och mysa: hemma och mysa!!
54. Tv-spel eller Dataspel: dataspel
55. Singel eller upptagen: upptagen
57. Lunarstorm, Helgon eller Playahead: inget
58. Ragga eller bli uppraggad: bli uppraggad :pPppPPp
59. Big Brother eller Paradise hotel: Inget av dem
60. Svart hår eller blont: Svart!
61. Blåa ögon eller bruna: Bruna, så jävla fint

62. Choklad eller lakrits: choklad!
63. Göteborg eller Stockholm: bryr mig faktist inte
64. Höger eller vänsterhänt: höger
65. Coca Cola eller Fanta: Cola
66. Pizza eller kebab: kebab
67. Randigt eller Prickigt: Randigt
68. Älska eller älskas: Älska varandra
69. Leva eller dö: leva?

ANTAL
70. personer du älskar: min familj&släkt, vänner och pojkvän
71. Personer du hatar: twofaced bitches och såna som tror dem är så jävla bra och alltid har rätt
72. Personer du hånglat med inom en 24 timmars period: huh? 1?
74. Glassar du ätit på en dag: är nog en del :p
75. Festivaler du ska på detta år:
76. Gånger du haft minnesluckor på: borde jag veta vad det är?
77. Gånger du varit hög: aldrig? fråga du inte nästan samma sak förut?
78. Personer du saknar just nu: Marko och Cassandra
79. Gånger ditt hjärta brustit: En del gånger det..

 

VEM
80. Vill du träffa nu: marko 
81. Ska du träffa imorgon : De som går i min skola
82. Sjöng du senast för: var mitt innebandylag, oseriöst :D
83. Hade du senaste en msn konversation med: inte inne på msn :3

84. Spelade du tv-spel med senast: Spelar inte tvspel
85. Vill du ta med på en romantisk resa just nu : romantisk resa, haha döda mig.

86. Vill du kasta en sten i huvudet på: finns folk
87. Förtjänar att dö: Vet inte
89. Ville du sova jämte inatt: :3


VAD
90. Gör dig glad: vänner, pojkvän, familj, innebandy osv
91. Gör dig ledsen: folk som klagar på mig hela tiden
92. Vad vill du helst göra nu: mysa
93. Önskar du att du slapp göra: venne
94. Vill du ha nu: kramar!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: jul strax, o då vill jag ha en iphone o det ska jag få :p
96. Längtar du till: ingenting, eller, längtar väl till skolan för att få träffa my friendos and boyfriendo osv
97. Tycker du om dina betyg: har inte betyg, men på prov har jag fått väldigt bra resultat oftast
98. Ångrar du i ditt liv: Att jag jämt ska vara så blyg
99. Är det bästa som hänt dig: Marko
100. Hur mycket är klockan: 22:54


Kommentarer
Postat av: cec- mode&skönhet

fin blogg! =)

2011-12-21 @ 23:01:48
URL: http://nattstad.se/ceckarlssson
Postat av: cec- mode&skönhet

sv; gör inte allt för mycket, sitter uppe och väntar på att min syster ska komma hem som har varit i thailand! vad har du för dig då? =)

2011-12-21 @ 23:27:15
URL: http://nattstad.se/ceckarlssson
Postat av: Jossan ★

Du har så fint namn hihi! :D



sv: Ja ellerhur, så sjukt gott eheheh.:D

Kakdeg<3 namnam

2011-12-22 @ 00:18:28
URL: http://josefinsunnanlid.blogg.se/
Postat av: Bella davis

Härligt imorgon vet jag inte får se kanske planera helgen lite, du själv då? Kram :)

2011-12-22 @ 02:38:25
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/
Postat av: moa

Intressant, hihi ;D

2011-12-22 @ 12:31:32
URL: http://moaahlgren.blogg.se/
Postat av: selma åberg

Svar: Tack! Du har också en jätte fin blogg <3 Jag kommer nt i håg vad det var jag önskade mig i julklapp...... Men jag ska någon lista här någon stans! <3

2011-12-22 @ 15:46:48
URL: http://ponnyselle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0