- ttt

Marko ♥







Du är sjukt underbar.
Vet du det?

Du betyder så himla mycket för mig.
Åh, jag saknar dig otroligt mycket älskling.

"'cause everytime we touch,
I get this feeling.
and everytime we kiss,
I swear I could fly.
"

Bara du ler så blir hela jag glad.
Du är fantastisk.

Med dig är jag världens lyckligaste tjej.

Det är svårt att finna ord som kan beskriva dig.
För du betyder så mycket mer än vad ord kan säga.

Men du är det bästa som har hänt mig!

"When I see you face
There's not a thing that I would change
Cause boy you're amazing
just the way you are...
" 

Vill bara hålla om dig.

Det är inte världens längsta text men den kommer från hjärtat!

Jag älskar dig goding.♥













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0