- ttt

Nej, jag mår inte bra



Jag mår inte bra och jag tänker inte påstå att jag gör det heller. Jag tappar långsamt allt jag har.
Jag orkar inte med att bli lämnad hela tiden. Jag hatar det. Det äter upp mig inifrån.
Det finns dagar som är värre än andra och även de bättre. Jag ska inte säga att hela mitt liv är skit
för det är inte sant. Men min anledning till att le blir bara betydligt mindre. Jag mår inte bra utan honom.
Alla vet vem jag menar så namn behöver inte ens skrivas. När jag hör hans namn dör jag bara lite mer inombords. Jag drömmer om honom varje natt, tänker på
honom varje dag. Jag känner mig så värdelös. Jag är ingenting utan honom. Han var den bra delen av mig.
Ingen kan få mig känna mig så speciell som han gjorde. Jag undrar om jag någonsin kommer hitta någon som accepterar mig för den jag är och stannar hos mig. Jag är trött på att vara andrahandsvalet i allas ögon. Jag mår piss utav det.

Som kanske inte alla vet är jag väldigt känslig. Jag tar åt mig utav precis allt alla säger till mig. Sen släpper jag det inte på hur länge som helst. Jag är en drömmare. Jag tänker hela tiden. Det jag tänker mest på är hur det skulle vara "om jag gjort så istället" eller om jag var lite "bättre" skulle jag duga då? Jag vet inte. Det kommer jag aldrig få veta heller. Men jag vet att jag inte är värd honom. Sjukt att jag ens fick kalla honom för min. Han är ju faktiskt värd någon som är tusen gånger bättre och vackrare än mig.

Min självkänsla är otroligt låg. Ni tänker väl att "Många har dåligt självförtroende, inget speciellt med det" men jag är inte nöjd med mig själv. Jag vet att många känner likadant som mig och förstår hur jobbigt det är att inte kunna gå upp på morgonen och känna lycka. Lägga sig på kvällen utan att känna sig misslyckad.
Det är klart att det finns bra saker med mitt liv. Som sagt så känner jag mig starkare ibland än andra gånger. Just nu känner jag mig så himla svag. Vad som helst skulle kunna knäcka mig nu. Men är jag verkligen inte värd bättre än så? Jag vill också ha någon som ser mig som sitt allt och att någon ska längta efter att få träffa just mig, göra allt för att se mig le. But it's time to face the truth, I'm not worth you.

Och snälla ta mig inte som nån jävla attentionwhore, det är såhär jag känner om ni har nåt elakt att säga tänk innan ni kommenterar.

Kommentarer
Postat av: Jonna

hoppas du snart mår bättre!

Ska du göra något speciellt i veckan? :)

2012-01-17 @ 21:29:56
URL: http://jonnaalm.blogg.se/
Postat av: Ida - Fotografering

Sv: Tack Wendela! Jag vet, jävligt gött! :D



DU är värd bättre än så. Jag lovar dig. Hoppas allt blir bättre snart! ♥

2012-01-17 @ 22:03:01
URL: http://iidasfoton.blogg.se/
Postat av: Ronja

<3

2012-01-17 @ 22:13:16
Postat av: Jonna

typ samma, träffa en kompis, träna och mysa :)

2012-01-17 @ 23:12:51
URL: http://jonnaalm.blogg.se/
Postat av: Sandra

Känner igen mig så jävla bra. Hela förra året har varit piss för mig.. Jag gillar en kille fortfarande och har mått så jävla dåligt pågrund av vissa saker som hänt mellan oss. Och han sårade mig inte en gång utan 5-6 ggr om inte mer. Men jag mår lite bättre nu. Allt är inte ännu helt bra men jag lovar snart eller iaf nångång kommer du hitta någon som verkligen älskar dig för den du är och älskar bara dig och vill ha bara dig och ingen annan. Du kanske inte tror det nu, det gör i o för sig inte jag heller men man måste kämpa. Kämpa sig igenom det tyngsta och svåraste hur ont det än gör. En sak som jag hoppas att du inte gör (Som jag själv gjort fel av mig) är att skada dig själv på något sätt, exempel. skär sig eller nått sånt. heller inte försöka ta livet av sig .. Så dåligt mådde jag, men jag rår inte för det jag är också väldigt känslig. Men jag upptäckte eftersom även jag inte heller har speciellt bra självförtroende och det kändes som att alla bara lämnade mig och drog från mitt liv så kände jag att det inte fanns någon vits att finnas kvar, jag ville men då upptäckte jag att folk verkligen brydde sig om mig. Det fanns folk där ute som brydde sig. Under samma den tiden som killen sårade mig så förlorade jag vänskapen mellan min bästa vän. Killen som jag gillar blev tsm med henne. Det var sjukt jobbigt att se de tsm och allt, och båda betydde ju fortfarande skit mycket för mig. Och allt kändes värdelöst men jag upptäckte att om jag kämpar extra hårt kommer allt lösa sig förr eller senare. Efter nyårsafton och på nyårsafton kändes det som att jag var en helt ny människa. Förut grät jag varje dag. och allt var svårt men är så himla mycket gladare nu och allt känns nästan bra men tänk på Ge ALDRIG upp. Kämpa med att finna lyckan och någonstans där ute finns han. Han som kommer göra dig till en så otroligt lycklig och självsäker flicka. Kämpa på! <3

2012-01-17 @ 23:38:13
URL: http://sosandrastyle.blogg.se/
Postat av: CONVERSE

♥ det blir bättre.



- jag gör lite läxor bara. vad gör du?

2012-01-18 @ 16:38:56
URL: http://minaconverse.blogg.se/
Postat av: Bella Davis

Jasså inte ? :)

Hur har din dag vart då? kram :)

2012-01-18 @ 17:05:32
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/
Postat av: Jossan ★

Men snälla lilla du, va ledsen jag blir när jag läser det här :( Jag har varit med om samma sak. Jag säger det inte bara utan det har jag. Även om det inte känns som att det kommer bli bättre någonsin så blir det det, tro mej!

Det finns miljarders killar här ute i världen! Det känns som att det verkligen inte finns någon där ute som är precis lika bra osvosv, men deet gör det, lovar dej! :)

Och att du inte är lika vacker&bra som alla andra är bara bullshit, nu känner ju inte jag dej. Men hur fin som helst är du och jag lovar att vilken kille som helst skulle ta dej precis för den du är :) <3



sv: Ja deet var supercoolt!

2012-01-18 @ 18:39:48
URL: http://josefinsunnanlid.blogg.se/
Postat av: caroline

jag ska göra den nu,gr på min när du ser det här :D <3

------> http://carolinenilsson.blogg.se

2012-01-18 @ 20:39:57
URL: http://carolinenilsson.blogg.se/
Postat av: amanda

välkommen att kolla in i min nystartade bloppis och se om du hittar något! :)

2012-01-20 @ 17:45:32
URL: http://candimandi.blogg.se/bloppis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0