- ttt

Time time time

Follow my blog with Bloglovin
 
Hej på er! :D
Nu ska ni allt veta vad jag använder min tid till, jo.. att skriva tidsinställda inlägg! Det tar mycket mer tid än vad ni kan tänka er och sen så måste jag sitta och tänka ut nya idéer att skriva om hela tiden, haha.
Men jag har några inlägg med foton och några tips men jag har även en sminkvideo! :)



Än så länge är det bara 7 inlägg men jag försöker, det blir 8 när jag fixat sminkvideoinlägget. Men tips vore jättesnällt! :D



Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag älskar dina shorts på din header, är de köpta på runwaydreamz? :)
kram

Svar: Tack! De är faktiskt köpta på gina tricot ;)kram
None None

2012-07-05 @ 23:18:23
URL: http://scruuubss.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0