- ttt

Like this right here



Allt är köpt på Lindex!

Var ju iväg och köpte lite kläder med mamma, matteus ocnh wanna förut. Tanken var ju att Matteus skulle hitta lite nya kläder och det gjorde han verkligen! Fanns assnygga korta chinos + tshirts på HM. Tips killar! ;) Nej, men det var jättefina kläder och han fick med sig massor hem, även ett par skor ;) Nu är han så gott som ny, hehe!

Sen gick vi ni i en djuraffär och jag fick klappa en ödla, woho! Cool_tjej_98 här!
Den var jättesöt, kanske ska skaffa en? Haha, nej det är inget för mig tror jag. Jag är glad med mina fina goskatter.

SISTA SKOLDAGEN VAR IDAG! Himla lycklig är jag, nu har vi bara lekar och städ fram tills fredag då skolavslutningen är. Har ni fått skolavslutning?

Kommentarer
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

låter härligt! allt bra med dig idag :)? kramar

Svar: Ja, allt är bara bra! :D Hur är det själv?
kramar
None None

2012-06-12 @ 21:43:47
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Hoppas allt är bra med dig =) Har du nåt speciellt planerat för helgen som kommer? =)

Svar: Ja, jag ska spela fotbollsmatch.. vad ska du själv göra? :)
None None

2012-06-13 @ 02:37:56
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0