- ttt

Facemask and hairmask



Sitter här framför datorn med både ansiktsmask och hårinpackning, känns härligt att ta hand om sig själv ibland.
Ansiktsmasken luktar underbart, så den rekommenderar jag verkligen! Finns att köpa på H&M eller fanns iallafall. Eller jag vet inte om den finns kvar längre, fick själv min i födelsedagspresent tror jag.

Hårinpackningen ska sitta i tills 22.30 så jag får sitta här ett tag, höhö..
Receptet till hårinpackningen hittade jag här, tog typ 1 minut att fixa i ordning så det går snabbt ;)
Det finns två olika slags hårinpackningar man kan göra där, jag valde att köra på fett hår för det är ju det mitt hår är. Det är ju definitivt inte torrt iallafall.

Vet dock inte om den är bra ännu eftersom det är första gången jag använder mig utav det här receptet och det har ju inte verkat klart än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0