Dag 1 - Nytagen bild på dig + 10 sanningar om dig själv

LISTA 2 BLEV DET


Togs imorse I think

  • Jag är inte nöjd med mitt utseende
  • Jag sätter väldigt höga krav på mig själv
  • Jag har en allra bästa vän, Emelie
  • Jag blir lätt irriterad
  • Jag blir ofta ledsen, ibland utan någon specifik anledning
  • Jag har världens bästa pojkvän ♥
  • Jag älskar att rita, har fullt med kladdade papper i anteckningsböckerna i skolan :D
  • Jag älskar att kramas och mysa oså
  • Jag sjunger för det mesta hela tiden när jag är hemma
  • Jag älskar biopopcorn (vanliga också såklart!), chips och godis och allt sånt där smaskigt

Vilken lista?

Vet att jag gjort en 30 dagar lista förut och inte gjort klart den, haha.
Men nu försöker vi igen!
Men jag vill har hjälp med att bestämma vilken ;)
1.
Dag 1- Berätta kort om mig själv och bild
Dag 2- Meningen bakom mitt bloggnamn
Dag 3- Ett foto på dig och dina vänner
Dag 4- Det här åt jag idag
Dag 5- En nytagen bild
Dag 6- Min dag i bilder
Dag 7- Mina syskon
Dag 8- Ett minne jag har
Dag 9- Fyra bilder som gör mig glad
Dag 10- Det här hade jag på mig idag
Dag 11- Mina planer inför helgen
Dag 12- Varför du började blogga
Dag 13- Två saker jag längtar efter
Dag 14- Ett minne i bild
Dag 15- Min favorit blogg
Dag 16- En bild som är från när jag är liten
Dag 17- Två saker jag inte skulle klara mig utan, bilder
Dag 18- Min favorit födelsedag
Dag 19- Min favorit plats
Dag 20- En sak jag gör varje dag
Dag 21- Tio saker jag gillar att göra
Dag 22- Någon vacker
Dag 23- Det här får mig att må bättre
Dag 24- Den här månaden
Dag 25- Det här finns i min väska
Dag 26- En sak jag önskar jag fick uppleva igen
Dag 27- De här betyder mest 
Dag 28- Ett foto på dig från förra året och ett från i år, hur har du förändrats?
Dag 29- Det här saknar jag
Dag 30- Min favorittid på året
2.

Dag 1 – Nytagen bild på dig + 10 sanningar om dig själv

Dag 2 – Meningen bakom ditt bloggnamn

Dag 3 – En bild på dig och en vän

Dag 4 – En bild du ritat

Dag 5 – En bild av en plats du varit på

Dag 6 – Ett spel du ofta spelar

Dag 7 – En bild på dig för 1 år sedan

Dag 8 – En sak du vill göra innan du dör

Dag 9 – En bild på dig som liten

Dag 10 – En bild på ditt första husdjur

Dag 11 – En bild på en familjemedlem

Dag 12 – Något du hissar och något du dissar

Dag 13 – En bild som någon annan har tagit på dig

Dag 14 – En bild på dig som du aldrig visat förut

Dag 15 – En inspirerande bild för dig

Dag 16 – Detta gör du på helgerna

Dag 17 – En videoblogg

Dag 18 – Dina 5 senaste facebook statusar

Dag 19 – Din favoritdag

Dag 20 – En bild på det du köpte senast

Dag 21 – Varför du började blogga?

Dag 22 – Ditt drömhår

Dag 23 – Ditt favorit nagellack

Dag 24 – En bild på din dator

Dag 25 – Skriv 5 saker om dig som du inte har skrivit på bloggen förr

Dag 26 – Din favorit tid på året

Dag 27 – Fem bilder som beskriver vad du har gjort idag

Dag 28 – Bild på sminket du brukar använda

Dag 29 – Din mobiltelefon

Dag 30 – Ditt favoritgodis

 


STUDIEDAG!!

Imorgon är jag ledig, woho!
Vad ska jag göra då?
Jo, jag ska gå på synundersökning, yeah...
Marko har kommit hem nu, saknat honom som bara den! ♥
I somras
Senare vid klockan 5 ska jag iväg på fotbollsträning och efter det drar jag hem och äter något och drar iväg på nästa träning, innebandy! :)
Efter det sitter jag säkert på min brors rum och plågar honom och kusinen med mitt prat. Brukar bli så när han sover här. Men dom gillar't (säger vi ;)).
Ha det så bra!

Kärlek ♥

we♥it

Utvecklingssamtal sen, hihi


well, let's see how that goes..
Just nu, kort lunchrast bajs!
Ska dra nu, skriver mer senare
Puss!

Tvungen att testa göra en sån här cool animerad/rörlig bild eller vad det nu kallas

make an avatar
Tuffing! ;)

Hämnd!

Så går det när man lånar min kamera och tar lite såna där bilder kallade egopixxxx ;)



Skoullaaa

Tagga 1 och en halvtimmes no-pass, jaaaaa..woho liksom!
Å imorn har jag utvecklingssamtal, får se hur det går.
Finns inget speciellt att skriva så, hej så länge ;)
Hittade en knasig bild i arkivet :P

Första advent ♥

Julen närmar oss med stormsteg, även om snön inte börjat falla ännu.
Älskar julen så himla mycket, årets mysigaste tidpunkt.

Dagen spenderade jag ju som sagt hemma hos bästa vännen.
Tack för dagen! ♥

Hjälp mig välja header!

Ska jag ha den headern jag har nu
Eller den här?

Bror har magsjuka = gömma sig på rummet

+ Att tvätta händer ännu oftare än jag redan gör.
Jag tänker inte komma efter i skolan och måste träna så glöm, glöm, glöm!
Men ska snart äta och efter det rusar jag hem till Emelie eller så får jag skjuts. ;)
Tänker inte stanna här i vilket fall, haha!

Handbolldag

Kollat på handboll i ungefär 11, 12 timmar!
Yeah, woho... kul! Så spenderar jag min lördag med mycket godis också förstås. :D
Haha, fin känner man sig också när man sitter och äter kletig kebab i en idrottshall med fingrarna.
Men det värsta av allt, jag gillar inte ens handboll..

Men jag har ju min söndag kvar i alla fall
Tack gud för det! Hoppas ni har en bättre helg än mig. ;)
Ha en fin lördagkväll ♥



Just give it to me baby ♥


MAT ♥


@ home with HildingVilding


Dålig uppdatering, men yesyes

Ska strax ha arebtspass, redo!
Haha, fast nej... åårkaar inteeeee.
Efter skolan drar jag väl bara hem och är forever alone som vanligt
Well well, my life goes on.. haha jag mår bra :D
Ingen innebandy i helgen tyvärr. Får hitta på något annat.
Kanske skulle vara med Emelie men ao, vi får väl se.
Now, time to work!

Min goa tjocka kisse ♥

Fotboll nyss, nästa innebandy!

Två träningar på torsdagar. Fotbollsträningen är avklarade snart bär det av till innebandy.
Men jag blir så hungrig efter jag tränat (haha, tjockis..) så jag ska äta lite också, även fast jag åt innan fotbollen..hehe. Efter träningen ska jag plugga till noläxförhör och engelska glosor. :)
Oj, tja fakesmile... HAHAHA!

plugg, musik, plugg & mer plugg

Sitter med Hilda i sängen. Ska börja plugga inför spanskaprovet. YEAH! kul :)
Jag är glad iaf :D Ni vill veta varför, eller hur!?
Joooo, för att jag är tillsammans med underbaraste Marko igen!
Det jag ville mest av allt hände, förstå min glädje! :')
Jag älskar honom så apigt galet mycket och har gjort så länge. ♥

I wanna see you baby staying by my side ♥

Synundersökning bokad. Döööööör, vill inte ha glasögon. Får jag det så aa..
Inget fel på glasögon i sig men jag passar inte i det. :(
Det kan vara så himla fint på vissa och så skulle jag komma där, haha!
Får hoppas att jag klarar mig utan! :)
Imorgon är det sovmorgon till 9.50, alltså börjar vi 1 timme och 20 minuter senare!
Glad eller!? Tack idrottslärare som måste röntga benet eller vafan det var.
Efter skolan ska jag vara med min underbara Emelie, hon är bäst. Går inte att bli bättre än henne.
Jag älskar henne galet mycket, hon är seriöst det ljusa i min vardag. ♥
Sen på kvällen sover Hilda hos mig för hennes mamma ska till Kiruna. :)
Inklusive det faktum att jag måste plugga till spanskaprov, noläxa och engelskaläxa!
Bara massa prov och läxor hela tiden, hinner ju inte ha något liv...haha.
YEY ME!

Ta hand om er

Ritar

Spelade innebandymatch idag, vann med 7-0.
1 mål. 1 assist. :)

Sitter nu för tillfället och ritar av en bild på min mamma och syster som jag började med igår, får se hur det blir. ;)

Lénkbyté!

Klicka här eller på bilden för att komma in på hennes blogg!

Painting almost done

Ni vet att jag började rita ett par ögon, här är fortsättningen på den bilden.
Den är nog inte helt klar än men ja.. vad tycker ni? :)

Megan Fox!


Hon är så sjukt vacker!
Tänk er att se ut som hon, skulle vara underbart ;)
Dock så har hon väl gjort någon operation, hehe...

What happens in vegas

... stays in vegas ;)
Såg nyss denna underbara film på 5an (skoja bara, var inte 5an! hahaha), så sjukt bra är den. Hann dock inte se början. Men jag har sett den förut ;)
Men den är i alla fall absolu sevärd!

FRIDAY!

Kunde inte blogga igår för jag har ont i ögonen för att jag sitter för mycket vid datorn och sover för lite typ haha.;)
Men nu kan jag blogga lite...
Tonade Emelies hår igår, ljusbrunt. Men det blev ganska ljust (grått/emelie) så vi ska nog tona mer idag. :)
Annars blev det väldigt fint oså. :D
Om 10 minuter är det matte, tjoho!  GUD SÅ KUL!
Men det är ju fredag så jag står lätt ut med musik i öronen.
Puss på er, lovar att blogga mer sen!

Dålig uppdaaate :c

Ledsen för det, igår tränade jag bara på matteprovet jag hade nyss.
Men jag hjälpte även mor min att fixa med sin nya iphone.
Efter skolan ska jag va med Emelie, vi ska fixa en sak så att vårt hår blir tjockare och växer snabbare.
Men det är lite hemligt. So let's keep it a secret. ;)

Jag ska bättra mig, jag ska uppdatera oftare... men det är en sak jag behöver hjälp med...
TIPS PÅ VAD JAG KAN SKRIVA OM!


Mina sötnusar ♥

Painting

Mamma tonade håret på mig förut, rödsvart var färgen...hihi
Mitt hår är fortfarande blött så det syns nog inte så bra nu så...
Annars ligger jag här å lyssnar på musik & ritar.
Facebook är också uppe.. även fast jag borde plugga men livet är bra ibland! ♥

iRunner

Använder lunchrasten till att sitta och spela iRunner, haha liv!
Både jag och Sanne spelar så är Emma lite forever alone... nejdå, för hon hämtar sin dator.
Även Khozik och hennes kåmpisar är här och facerapear Sanne, liv.
PUSS

Look into my eyes and I own you


Chiller litte i min onepiece


Red Rinding Hood

Tittade på denna filmen.
Den var helt okej, ganska bra. Det är inte världens bästa film men helt okej.
Det var ju rätt snygga killar med också, hihi. ;)


@ Ronjas house!

Visst är hon snygg!?!?

Sover hos Ronja idag, hon snackar med mysko personer i Skype haha.
Ååååh så äter vi godis. ;)
Tja fetton!

Spelade innebandymatch idag, förlorade med 6 - 1, skoj!
Sopdomare... + att hela läktaren med motståndarlagets föräldrar satt o garva åt bara MIG!
För att jag skrek, hahahah. Men jaja, eheheh.

I love you unconditionally


11.11.11

Idag är det 11/11 - 11, lite unikt håhå.
Denna dag spenderade jag med Emelie och Elin.
Vi gjorde inte så mycket. Eller jo, haha. Dem stängde in mig mellan en dörr o en vägg. TACK!
Imorgon är det match i Hagfors, så det blir en bit att åka men det är bar kul.
Älskar att åka bil! :D
Nu är det bara fredagsmys!
Pyss på er ♥

punkt


Jag är bra på vara bra

Söt bild på mig och Hannah, HAHA!

Hos min bästevén

Sitter hos Emelie och vi spelar Frizzle Fraz och lyssnar på musik! :D
Egentligen borde jag väl plugga... plugga inte så mycket igår.
Men det gör jag väl efter träningen, som det brukar bli. HAHA
SNYGGA!

Ben & Jerry's ♥


Macaronies and plugg

Sounds good to me... fast nä...
Får väl snart sätta mig ner och plugga till all skit som är på gång just nu, matte, engelska och svenska.
Men först så ska jag äta makaroner och så får jag se om jag ens orkar plugga till allt.
Men engelskan är faktiskt prov och det provet är på torsdag så det prioriterar jag först.

Take a shower

Ska strax ta en dusch och dränka min sorg.
Typ tja cutttt? men jag mår inte så bra just nu faktist.


Skoldag efter lovet

HAHA, kul att se att statistiken går nerät rätt fet mycket precis när skolan börjar...
Fått tillbaka 3 prov idag, 2 noprov och 1 bildprov. Noproven fick jag D på båda två...haha!
På bilden fick jag A så det var ju kul iaf.;)
Imorgon är det tisdag, en helt vanlig tråkig tisdag. Kanske pluggar lite till engelskaprovet som är på torsdag.
Kanske är smartare att göra det i tid istället för att vänta tills dagen före som jag brukar.

Bruden, vet du ens vem jag är?


Tired girl

Är rätt megatrött, vart det hela dagen.
Imorgon är sista dagen i frihet, ska njuta sååååå!
Ska ju på kalas imorn, haha... men jag ska till min kusin som fyller 11 år!
Grattis, ha en jättebra dag! inte för att du läser det här då men aa..
Bättre än dig går inte att bli ♥

5 - 2!

Jaappp, det är gött o vinna.:)
Även gött att ha en biffback hos sig, tror inte hon gillade mig.
Haha, hon drog till med klubban dynghårt för att få iväg bollen.
Tror ni inte jag står precis bredvid och ajaj, min tumnagel...haha.
Tänkte inte så mycket på det först, kollar sedan ner och så är min hand blodig.
MUMS! plåster på, jao.

Match snart

Är rätt seg idag, men snart ska jag ner till hallen och spela match mot Örnen.
Inte supertaggad än, men det kommer senare såklart. ;)

Lovet är på väg mot sitt slut, deprimerande...
Eftersom jag har prov veckan efter lovet, kuuuuuul!


Snygg bild på min Isolde!

Dagens inköp

Tack underbara mamma! ♥
Svarta byxor - Vero Moda, 299 kr
Skor - Stadium, 499 kr
Bhar - Lindex, 129 kr/st
Stickad tröja - H&M 299 kr

Da duschhh

Nyss duschat och rakat benen, så nu är jag fräsh..eheh ;)

Ska iväg och shoppa med min kära mamma imorgon, äntligen!
Behöver verkligen nya kläder. Har ett par användbara jeans... förstår ni att det är illa då?
Var förresten med min kusin idag, vi skulle göra vår speciella egna Ben & Jerry's, det blev inget bra.
HAHAHA! Det slutade med att det blev muffins av smeten.

Varje dag, varje timme, varje sekund... tänker jag på dig ♥


RSS 2.0