God natt

iPod-inlägg... Mycket innebandy idag, först träning sen kolla match...hihi. Studiedag på torsdag, gött! Ska förmodligen sova över med Cassandra då...mysigt. WeWe (jag) :love: CaCa (Cassandra). Men nu tänkte jag gå och lägga mig, så sov så gott sötnosar. ;)

redigerat en bild på...

...CASSANDRA! :D






Vad tycker ni?
KOMMENTERA!

Dag 1 - Presentera dig

Jaha, hej jag heter Wendela...som ni nog alla vet. :P
Jag går i fotboll och innebandy.
Jag älskar att fotografera, rita, sjunga, idrotta och...blogga. ;)
Åh, det här känns som en kontaktannons...HAHA!
Jag har många vänner, och jag älskar dem alla.
Jag hatar läxor, folk som tar saker för givet och divor.
Vad mer kan jag säga...hhmmm? :question:
Jag är blyg ibland och ibland kaxig.
Det beror på vem personen i fråga är, typ...haha.
Men det var lite om mig...:love:



så seriös...:P


Skärp er ;)

Ni kommenterar ju knappt något längre!
Blir ju överlycklig så fort jag får en kommentar. :)
Statistiken är hyfsad, men kommentarerna...kom igen!
Hur svårt kan det vara? :P


ny design...

...vad tycker ni? :)



Tack Maja!

Nya stjärntecken

Så nu är jag lejon istället för jungfru, f*n. :(


Tänkte börja med...

Dag 01 – Presentera dig
Dag 02 – Din första kärlek
Dag 03 – Din familj
Dag 04 – Din största önskan
Dag 05 – Något du aldrig glömmer
Dag 06 – Din bästa vän
Dag 07 – En favorit
Dag 08 – Någon du älskar
Dag 09 – Någon du saknar
Dag 10 – Vad du hade på dig
Dag 11 – Din dag
Dag 12 – En person du upplevde något nytt med
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Din första kyss
Dag 15 – Något du ångrar
Dag 16 – Dina rädslor
Dag 17 – Din favorit plats
Dag 18 – Dina svårigheter
Dag 19 – Ett favorit minne
Dag 20 – En resa
Dag 21 – Något som gör dig glad
Dag 22 – Din framtid
Dag 23 – En hemlighet
Dag 24 – Din dag
Dag 25 – Något som gör dig ledsen
Dag 26 – Någon du uppskattar
Dag 27 – Din åsikt om kärlek
Dag 28 – Din barndom
Dag 29 – Den här månaden
Dag 30 – Något du vill ändra på
...så det ska jag göra, men jag ska självklart fortsätta blogga vanligt också. ;)

Mini-spa

Nu ska man ha lite mini-spa med Hilda. ;)
Vi ska ha ansiktsmask och måla naglarna osv.
Det blir mysigt, jaow.

Telefon

Sitter och snackar i telefon med Hilda...
Annars har man inte gjort så mycket förutom att laga mat oså.

Ska träffa Hilda snart tror jag.

Lite kort uppdatering bara

Puss




vill ha...

...och ska förmodligen få den...snart. :P
Källa: Gina Tricot


It's friday bitches!

Nu är det heeeelg!
Gött som f*n... :D

Såg på American pie "The wedding" idag i skolan, haha.
Den var ju bra. :P

Ska förmodligen snart vara med Hilda, efter hon dansat...:)
Puss & Kram Skumbanan ♥


var är min nya design?

Jo, det är så här att Maja som skulle göra en design åt mig...
Hon hade krångel med att sätta in den, men jag vet inte om hon ska försöka igen. :S

Men bara så ni vet, så är det så läget är just nu.


heyhey, the blog of the week is here again!

veckans blogg slår till igen, läs nedan. :P


iPod-bloggning!

Hejhej! Jag vill tacka så mycket för de fina kommentarer som ni skrivit, blev jätteglad!

Har nyss testat något anti-finn medel grejs.
Clearasil, heter det...får se om det funkar... ;)
Vill ju inte vara finnig, haha.

Fotbollsträning ikväll var det.
Såååå hiiimla tråååkiiiigt, nej...bara skoja det är störtkul, aj löve it

Puss & Kram

skulle lägga upp en videoblogg...

...men det dampade :(

Var med Cassi idag, roligt.
Orkar inte gå in mer på det.

Nu ska man se lite på Top Model. :)

Ska försöka göra en videoblogg snart igen! :D

Puss & Kram
Kort uppdatering men, ja.



jag när jag var liten, hahaha.


Hjälpt Hilda

Har hjälpt Hilda med en ny design på bloggen typ o så...men jag 
har inte gjort designen.
Men Hilda har gjort headern själv. :)

Hoppas du blev nöjd, hinner inte skriva mer...
Mamma tjatar på mig att jag måste sova, så bästa att göra det.

Men kolla hennes blogg http://hiildaajansson.devote.se/



ny bloggdesign...snart!

Maja ska göra en ny bloggdesign åt mig, jätte snällt.
Så vi får se hur den blir, säkert superfin! :D

Den ska iaf vara lila. :P
Och så ska dessa bilder vara med i headern...









Men mer säger jag inte, det får ni se sen.

Dagens outfit ♥


 förlåt för liten bild... :(

skjorta: ginatricot
tights: lillasysters xd
Dock är det dåliga bilder och outfiten är mycket snyggare i verkligeheten. :D

jaha, släktkalas idag då...

Som jag tror jag sagt så är det faktist så att min lillasyster
fyllde år igår, så idag blir det släktkalas...
Oh, jag får vara med och göra tårtan, hihihi. :P

Förresten!
Vad vill ni läsa mer om i den här bloggen?

# dagens outfit

# videoblogg

# tips

# bilder

# uppdatering oftare

# en sån här lista med min familj, min största önskan osv

# eller nåt eget förslag?

Kommentera så mycket det bara går nu. :)


vad tycker ni?








Är sååå förkyld...

Hade jätteont i halsen igår, nu har ju typ inte det...
Nu har jag blivit jättesnuvig och jag känner att hostan är nära, haha. :P
Men jaja, jag får bli bättre snart tycker jag.


Dålig uppdatering!

Förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt...
Men jag har inte orkat eller hunnit, jag ska bättra mig...jag lovar!

Idag fyller lillsyrran år, grattis på dig! :)
Så vi har firat henne lite nu på morgonen, men det blir släktkalas imorgon.

Sen ska jag väl förmodligen ner och kolla på f98 när dem spelar innebandy...
För jag kunde inte vara med, för jag är förkyld! :(

Puss & Kram


Skridskor

Nyss kommit hem fårn skridskor med skolan, hihi!
Jag och Cassandra är kungar på isen, okej? ;)

Men Sanna och Frida, om ni ser det här...ring oss...eller messa! :P

Fotboll ikväll, underbaraste sporten!



Kallas att bjuda på sig! :D

Frågestund

iPod-inlägg
Hej, nu tänkte jag ha en frågestund!
Jag ska försöka svara på alla frågor så ärligt jag kan.
Skriv bara en fråga i en kommentar, så lägger jag sedan upp ett
inlägg med alla svaren på frågorna ni ställt...om ungefär en vecka.
Ni får fråga så mycket ni vill! :D
Så börja fråga, jag vill ha massa roliga annorlunda frågor!
Puss & Kram

nyss badat...

...i badkar då förstås.
Så nu känner jag mig fräsch, haha.

Men imorgon blir det världens bästa vän Cassandra att va med. ;)

Annars så är det massa läxor och träningar och sånt, så det är därför
jag inte alltid hinner blogga...tror jag redan sagt, men ändå.

Tog lite söta kort nyss haha... :P



 


vinnaren av veckans blogg är...

...THERÉSE HYDÉN (ska det vara "´" över e på Hydén? :S)

Grattis fina Therése!
För att komma till hennes blogg klicka här!



Bussen

Tjenare ! Nu sitter man ju här på bussen. ;) Sitter bredvid lilla tönten Becca. Bara för att jag skrev det, slog hon mig i ansiktet med sin mössa, hehe. Vet inte vad jag ska skriva mer... Puss & kram

pulka

Shenare!
Ska fatta mig kort om dagen, åkte mest pulka...med typ Cassandra, Hilda o gusten
och i skolan åkte vi också då men...ah. :P

Men imorgon har jag innebandymatch och samlingen är 07.45 på morgonen,
så jag ska sova nu till 6.15, haha!
Vi åker buss dit, tar ungefär 2 timmar...
Men jag uppdaterar kanske ifrån bussen, beror på om internet funkar där.
Önska mig lycka till! :)

Puss & kram ♥



Bilden är från i höstas på min älskade Cassandra!


förlåt...

Jag skrev ett inlägg igår på min iPod, men då stängdes av p.g.a dåligt batteri...förlåt :(

Har inte bloggat så mycket nu för tiden känns det som...
Men det är för att jag har innebandy och fotboll och för att jag har läxor... :/
Fast jag ska försöka ändra på det nu ändå!

Idag var jag med Hilda + att jag kliippte mig.
Det känns kort nu! :(
Men jag vänjer mig snart, men mobba mig inte om ni tycker
det är fult, haha!
Men bild på det får ni se någon annan dag...
Nu ska jag gå och lägga mig, så god natt på er sötnosar! ♥



Finaste Isolde...och jag, haha...hur ser jag ut, nej mobba den högra sidan! :D


nu kommer The Lol Cam - bilderna




































Cassandra

Är med Cassandra just nu.
Vi tar kort med The Lol Camfacebook ;)
Men just nu snackar hon i telefon sin älskade pojkvän, haha.

Tack för alla kommentarer , de gör mig jätteglad! :D
Puss & Kram på er sötnosar ♥


träning

Har kommit hem från innebandyträningen , har hunnit äta...men inte bada (i badkar).
Skönt att innebandyn kört igång igen efter uppehållet nu vid jul. ;)

Imorgon börjar skolan , både kul och inte kul.
Kul att träffa kompisar, inte kul med tråkiga lektioner.

Men kom ihåg att anmäla er till Veckans blogg!



Haha, bilden är oseriös för er som inte förstår det. :P



Dagens outfit ♥



VARNING : blött hår
linne: H&M
tights: ingen aning
strumpor: Netto tror ja

fotboll!

Kan ni förstå att fotbolls-uppehållet är slut strax!
Det är träning på onsdag.
Åh, vad jag längtar!

Fotboll in my ♥ (lite svengelska sådär :D)


nu är det dags för...








jag vet att jag hade den här bilden i min förra blogg... men stå ut!
förresten vinnaren utses om en vecka.





ronja, ebba och bartendern ida

Hejhej!

Sov över med ronja, ebba och bartendern (hon kallas bartender bara för att
hon fick hälla upp dricka åt oss osv. hela tiden) ida.
Det var grymt kul, vi var vakna till typ kvart i 6 , fast inte ebba...hon somna typ 4.
Men sen så vakna vi alla typ 1.

För det mesta kollade vi skräckfilmer och skrek , haha nejrå inte så jättemycket skrik.
Men puss & kram på er sötnosar ♥


ny blogg då

Ja, om ni läst min förra blogg http://wendela.webblogg.se/ så ser ni att det det står
att det inte går att kommentera den bloggen.
Så jag får börja om på nytt med den här bloggen.
Bloggen är inte särskilt fixad än, haha.
Men puss & kram så länge ♥


RSS 2.0