Länkbyte!

Kolla den söta tjejs blogg genom att klicka på bilden! :)

Min starcousin!

Idag kom min kusin hem till mig.
Egentligen skulle jag varit med Emmie men vi hörde aldrig av oss, haha!
Det får bli någon annan dag.
Hur som helst så spelade vi pingis haha, jag är inte världsbäst direkt.;)
Oså fick hon för sig att det var jättesmart att ta vanlig vaniljglass och göra kakdeg och lägga i glassen så vips så har man gjort sin egen Ben & Jerry's, fatta va knäpp? :D
Så nu har vi sagt att vi ska göra det på onsdag, ha!
Jag och my wonderful starcousin :)
Emelie kommer snart hit och ska sova här för vi ska till Filipstad imorn till Cornelia & Wilma.
Bra som hon är har hon tappat bort sitt busskort så hon skulle köpa ett nytt, men dom var slut.
Vet inte hur vi gör nu, men aaoo.

HJÄLP MIG!


Halloweeeen

Bilder från igår ;)
Tove fastnade tyvärr inte på någon bild, jo kanske nån bild men det var bara på ryggen isf :P

Sover hos Emelie

Hon är typ död, hon klarar inte av att vara uppe länge...hahah!
Men idag har vi nog garvat mer än nånsin alltså.
Åh, vi gick halloween... gammal kärring: nej, jag ska inte ha något godis!
Haha och vissa bara "nej." och stängde dörren. :D
Snackat skype med några random killar som försökte stoppa kondomer genom näsan till munnen. :S
Snygg bild, haha!

Snart match

Ska spela innebandymatch Mot Filipstad/Lessjöfors.
NU SKA VI TA DEM! :D
Bloggar senare, ha en bra dag! ;)

I want you and only you

Äntligeeeeen! En veckas ledighet! :D
Just nu sitter jag här och tittar på Idol och bara njuter av ledigheten.
Ska även snart äta Mc Donalds, är bra hungrig nu alltså.

Bloggtorka

Så vad ska jag skriva om gott folk?

Färga rött?

Kanske inte så rött, men lite rödare iaf.
Vad tycker ni om det? Skulle det funka? :)

ɹǝu ɥɔo ddn ɐʌıɹʞs uɐʞ ƃɐɾ

Imorn är det sista dagen innan höstlovet..iiiiiihhh! :D
Vi ska ut till nåt spökhus vid Lugnet som är med i boken "Huset vid vägens slut".
Kul att gå dit! Eller? NEEEJ! så kul är det faktist inte.
Men jag har med mig massa kakor, bullar och godis, ahahha!
Så det går ingen nöd på mig iaf!
Sen blir det att va med Emelie, hihi!
Var ett tag sen nu, typ iförrförrgår :o
Jaja, puss! ♥
Emeluuttt ♥

Fick B på svenskaprovet, fuck!

Så jävla onöjd.
Tappar det enda lilla självförtroende jag hade kvar.
FUCK THIS!
Jag sätter alltid för höga krav på mig själv och sen faller jag hårt.

Tycker ni det är löjligt?
Försök vara mig så får ni se att man inte tar allt så jävla lätt som andra kanske gör.



Vem fan försöker jag lura?

Är med Becca, vi sitter vid varsin dator och lyssnar på musik...haha
Lika sociala som jag och Emelie brukar eller nästan ännu osocialare ;)
Ska träna innebandy sen, gött dé.
Men det är inte förrän klockan 7 så jag får sociala mig lite, höhö.
Har en fråga till er!
Vad skulle ni vilja se mer av i bloggen?



Darling, I know your heart seen better times

Give me my life back, thanks!

PUMPKINS!

Kolla min och Beccas snygga pumpor.
I know you like it! ;)







tja peddosmile!

En vecka utan dig

Vet inte om jag någonsin kommer må så bra som jag gjorde med dig...
Du var det bästa, du är det bästa.
Du är den enda jag tänker på hela tiden.
There's no me without you
Cody Simpson - Not just you ♥

Nyss bildprov, ehe..

Får se hur det går, vi skulle skugga en boll, en trädstammen och rita nån stenmojs..haha!
Det gick väl rätt okej bra på bollen och stenmojsen men trädstammen vet jag inte riktigt :s
Vet inte om jag ska vara med Maja idag, annars blir det nog Emelie...hihi :)
Tja suddig bild! :D :D :D och fin uringning, aja...orkar inte bry mig

Naturgodis in my ♥

Var nyss nere till Maxi och köpte naturgodis så nu sitter jag här och mumsar, hihihi!

Skola imorgon, deprimerad

Jag blir alltid deprimerad på lördan för att jag vet att det är söndag nästa dag och söndag leder till måndag.

Var med Emelie idag, alltid kul.
Ingen kan få mig så glad som hon, ingen.

Vi var som vanligt uppe i vårt cut-torn (ett klättertorn, haha!) och så stog vi längst upp och ropade ut "My heart will go on" Titaniclåten ni vet, hahaha! Knäppisar.. :D
Vill även tacka för alla kommentarer och min höjda statistik, ni är bäst!
Sen vill jag även berätta att om ni vill nå mig privat, istället för i en kommentar så finns jag på mailen.
[email protected], om det är något så tveka inte skicka bara ;)
Gamla bilder på oss

The Haunting

Ser på skräckfilm på vilken kanal det nu är.
Det har inte hänt något läskigt än direkt men ao.
Får börja hända nåt snart, men det gör det nog ;)
Där har ni trailern ;)

Utsett dagens blogg!

Vinnarna är Tova o Malin!
Kika in på deras fina blogg och kanske lämna en kommentar! ;)

Vill ni få fler besökare till eran blogg?

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=wwendelaa
Gå in och registrera er på länken ovan helt gratis och få mycket mer besökare! ;)
Rekommenderas starkt!
Sitter hemma hos Emelie, världens bästa vän har jag! ♥

Var med i Dagens Blogg!


Floorball!

Förlorade..3-1...aja
Life goes on, doesn't it?
Har inget att göra, kul att bara sitta här en lördag!? nej :(
Får väl se till att hitta på något.
Kanske är någon som vill träffa mig eller inte, HAHA!
Tja, gammal fjortisbild! :D

I hate that I love you

Match imååårn i Kil, där grisarna kör bil...hah
Men vi har 9 utespelare, 2 kedjor..bra! eller inte :(
Man ska vara typ 14, vi får klara oss ändå!
PÅÅSS!

Hos Emelie

Vi sitter här så sjukt sociala, sitter med varsin dator och chattar med varandra.
Har det gått lite för långt då? haha.
Vi ska snart gå till vårt cut-torn, det är bara ett vanligt klättertorn...:)

Lunchrast, kul...

Rast nu, men slutar 15.20 kul...fast nej.
Men ska va med Emelie efter skolan, förvånade? nä, tänkte väl det ;)
Får se vad vi hittar på, kanske skulle kolla innebandy.
Å förresten! tror ni inte jag försov mig imorse eller!?
Jo, blev väckt 8...dumma alarm som inte ringer.
Så det är det en halvtimme kvar tills jag börjar men jag hann...haha!
Aja, puss så länge! ♥

Blåbärsmilkshake

Lillebror kom precis in med blåbärsmilkshake, mums!
Han är att bra ibland, haha skoja bara...älskar dig! ;)
Men han är faktist inte världens bästa på att göra milkshake, hahaha!

SNYGGT MED BLÅBÄR PÅ TANDEN, VA? VA? VA?

Tears streaming down your face, when you lose something u can't replace

Fast i mitt huvud, så underbar...
En av de låtar jag lyssnar sjukt mycket på men ändå inte tröttnar.
Second Serenade - Fix You


Min personlighet

Eftersom jag fått en kommentar med förfrågan om jag skulle kunna lägga upp ett inlägg där det står hur jag är i personligheten så gör jag väl det nu, hihi!
Jag är antingen jättetyst och lugn eller jättehyper och skrattar hela tiden.

Jag har inte bra sjävförtroende överhuvudtaget.
Jag tänker på andra och vill det som är bäst för dem, så ser jag på mig iaf

men jag vet inte om andra tycker så men det är iaf så jag ser det.
Jag blir väldigt lätt sårad.
Önskar att det inte var så men det finns inget att göra.
Jag har svårt att ta kritik och jag har svårt att svara på komplimanger.
Jag är inte bra på att beskriva mig själv, jag vet exakt vem jag är men har svårt att skilja på personlighet och hobbies osv...haha!
Men det här är ett försök iaf, hoppas ni vet pyttelite mer om mig nu! Är det nåt annat ni vill veta så är det bara att fråga!


Dagens outfit!

Leopardmönstrad tröja - Gina tricot
Jeans - JC
Halsduk - Gina tricot
Svart tröja - H&M

Bring me back to life


Nyss kommit hem från träningen..


Ska sätta mig och plugga lite inför no-prov och så måste jag skicka in engelskaläxan...suck
Torsdag imorn, jag hatar torsdagar.

Vi har lååånga lektioner, inte okej det.
Jocke är fortfarande sjuk...saknar min bästavän...:(

Gamla bilder ;)

@ Emelies place

Var med Emelie till sjukgymnasten förut, hennes axel är lite paj :P
När vi satt i väntrummet tror ni inte hon stoppar in fingret i nåt hål på stolen och fastnar och kommer inte loss.
Sjukgymnasten kommer med blöt papper och till slut fick vi loss henne när jag drog i stolen, hahaha!
+ att det satt typ 3 pensionärer där och glodde sönder på oss, hehe...bra jobbat emelie!

Älskar dig bästavän ♥

Emelies bild

Blöta tjejer

Cyklade från badhuset nyss, håhåhå :)
Såhär såg vi ut och vi bada inte ens...
HAHA, men jag duschade ju på morgonen med aja...
Vi var väldigt blöta!
Men nun ska vi strax ha matte, tjohooooo! Det är ju så kul...

Beställt de här gosiga tröjorna! ♥

Åh, nej det är inte paljetter på den sista tröjan! :D
Tack mamma! ♥

EmseliePemselie

Hejhej allihopa!
Idag blev det Emelie, som vanligt. Alltid underbart att vara med en galna tjejen alltså.
Vet ni vad hon gjorde idag eller? Jo, det var en megastor vattenpöl på skolan.
Jag gick runt den...men nej då! Hon skulle hoppa över den.
Hon tar sats och springer mot vattenpölen och hoppar.
Hon trampar mitt i vattnet och tappar skon men fortsätter ändå att springa! HAHAHA!


Mina godingar ♥



Sitting in tha schuuul

Gör inte så mycket, inget alls faktist.
Bara sitter här med några kompisar och alla har sina datorer.
Har ingen lust eller ork heller, är inte på topp direkt..
underbaring

Game over.

Tears stream down your face
When you lose something you can't replace...

Tur att jag har dig bästa vän, jag älskar dig! ♥

1 månad och 12 dagar

Jag älskar dig </3

LUNCHRAST!

Sitter i rasthallen med min "kära" klass, eller ja några i den iaf :P
Snart no, alltid långt pass då...fuck! :(
Jajaja, livet går vidare ändå...hoppas jag, hahahaha!
Puss så länge!
HAHA, Emelie kommer döda mig..

Mina brudeer

Idag var jag med Lisa, Emelie och Rebecca.
Vi tog bara kort typ, hah!
Men imorn ska jag vara med Emelie, skräll!? :D
Hon ville att vi skulle se på ett program.
"Pengarna på bordet"
Haha, ska bli kul o se.
Min vackra Emelie ♥

Fixat Hildas blogg

Vad tycker ni? :)
http://hildasffoton.devote.se/

tredje gången gillt


Goder morgon!

Vaknade för ett tag sen, men ligger kvar o bara njuter i sängen av att det är helg! :)
Jag älskar helg, fast vem gör inte det?
Jo, kanske alla pluggisar...HAHA!
Vad har ni gjort i helgen?

When you try your best but you don't succeed

Blev en kul dag, varit lite trött bara...men det är okej! :D
Å ätit nonstop, hahaha!
Men så ska det vara, eller ska det verkligen det?
Har man inget bättre för sig så.
Asssåå, det luktar kattskit här! :(
Dumma katt som gör så det luktar apäckligt...
Imorgon ska jag träffa min älskling.
Saknar honom.♥

Lillasyster ♥

Världens bästa syster!
Jag älskar dig så hemskt mycket ♥

True shit

we♥it

Grattis pappa!

Idag fyller pappa 40 år, vilket innebär kalas.
Vilket innebär att släkten kommer hit, mys! ;)
Spelade innebandymatch förut, förlorade med 6-2 *suck*
- Better luck next time!
- Well thank you biaatcchh!



Nytt utseende på bloggen

Blev det bättre eller sämre? :)

Ska göra om bloggen!

Nu är det dags för lite förändring, nu ni...nu ska vi fixa här, hihihi!
Sött tycker jag!

10 sanningar om mig

  • Jag sätter extremt höga krav på mig själv.
  • Jag är så jävla känslig, minsta lilla grej kan sätta sig i mitt huvud och aldrig försvinna, aldrig.
  • Jag älskar att sitta själv och bara tänka.
  • Jag drömmer väldigt ofta, ofta mardrömmar om att dem jag älskar ska lämna mig.
  • Jag tänker alltid på hur jag skulle gjort i efterhand.
  • Jag är rädd att förlora.
  • Jag tvättar händerna väldigt ofta, därför har jag alltid torra händer.
  • Jag får dåligt samvete över nästan allt, haha!
  • Jag har aldrig rökt och kommer aldrig göra.
  • Jag gråter ofta.

Jag känner sakta tårarna rinna ner för kinden

Den här dagen har det inte hänt så mycket, neeeeej.
Men tränat har jag gjort iaf, innebandy...fotbollen är ju slut nu...drar igång igen in november så nu är det bara innebandy.
Mamma, pappa & lillasyster drog precis iväg till Maxi, sen till Mc donalds...mmm.
Men jag åt så jävla mycket innan träningen så jag ska bara ha glass o dricka, hihihi! :)
Åh! Även fått reda på resultatet på no-provet, D! :D
Nöjd! Pluggisarna i klassen fick nämligen C, ingen fick nog högre än så..höhö!

That did hurt so bad..


Cody Simpson ♥

*bild på cody simpson*
lillasyster: du gillar inte han nå längre va?
jag: jo, det är ju han som sjunger...
*bild på cody simpson*
lillasyster: du gillar inte han nå längre va?
jag: jo, det är ju han som sjunger...
lillasyster: han låter som en tjej!

Behov av nya kläder!

Det är riktigt jävla sant det, måste anting beställa hem eller åka iväg snart alltsååå...
Måste verkligen ha ett till par jeans, har 1 par som är användbara...normalt eller!?!!? NEJ

Written in the stars ♥


Min underbara Marko ♥

Dagen tillbringades med min älskling.
Vi gjorde inget speciellt, bara myste..precis som det ska va ♥
Imorgon blir en till mysdag med Marko ;)
PÅÅÅSS!


Hemma från cupen

Vi åkte ut i kvartsfinal på straffar, precis som förra cupen vi var på...
Jaja, en liten cup i Örebro, what ever?
Bra spelat ändå tjejer :D
Matildas bild
Just nu ligger jag bara i min säng och lyssnar på musik och tar det lugnt ;)
Saknar min Marko oså...♥

Cup i helgen

Ska åka på cup i helgen, tagga, tagga, tagga! :D
NU TAR VI DET HÄR BRUDAR!

finns dock en nackdel, kan ju inte blogga då...eller kanske...om det finns WiFi!
Aja, vi får se


Noprovet = klart!

Hoppas jag iaf, kan ju få göra omprov...men nä...så dålig var jag nog inte, hoppas jag...haha! :D
Ska snart träna, fotboll...men jag har lite ont i halsen.
Hoppas verkligen att det inte blir värre, ska på cup i helgen såååå.:)

1 månad ♥

Glömde säga till er igår att det är en månad med min Marko...5/9-11 ♥
Jag älskar dig!

Kort skoldag

Hihi, slutar kvart i 1 idag :')
Då ska jag va med Maja, hon får hjälpa mig plugga till no-provet jag har imorgon, håhå!
Gammal bild på Maja, hahaha!

35 minuters rast

Härligt det, hade någon nutidsorientering...bara att svara på lite frågor som man inte ens kan svaren på, woho!
Men aja, det där var bara nåt som varje 7-9 i hela Sverige gör och dem bästa kanske får träffa drottningen...palla?


Får ta nya bilder snart känner jag..
Så slipper jag lägga ut googlebilder, håhå.

höhö

Haha, dör lite smått!

Plugg med chokladglass

Pluggade lite inför no-provet nyss jag har på torsdag förut och till det chokladglass! :D
Aldrig fel med glass, alltid fel med prov...



Seg.

Så himla trött!
Vaknade först vid typ 5 och försökte somna om men jag hade ont i huvudet...
Till slut somnade jag väl om också vaknade jag av alarmet klockan halv 7 och så
öägger jag mig ner igen med mobilen i handen och somnar om.
Vaknar en halvtimme senare och märker att jag försovit mig och drar snabbt in i duschen
och huvudvärken var fortfarande kvar.
Men nu sitter jag här i skolan iaf och min hvudvärk är nästan typ borta tror jag.
Hilda, Cassandra och jag för typ ett år sedan..

Mitt nya objektiv! :D

Hihi, mitt nya objektiv kom i fredags men jag hämtade det i lördags...and I love it! :D
Det är 70-300 (långzoom) :')
Nu ska det plåtas må ni tro!

Trött som fan!

Sov ju hos Emelie inatt, var vakna till runt 4 o sov till typ 11!?
Haha, så jaaa...nu är jag faktist trött!

Men nu sitter jag här i min äsng och lyssnar på regnet som smattrar utanför, mysigt det.♥
Gammal bild på mig och Ronja :)

Videoblogg


Dålig uppdatering..

Men jag lever så ni vet och jag sitter hemma hos Emelie, ska sova här.
Vi sitter vid facebook vid en varsin dator sociala som vi är, höhö! :D

Men jag kan inte bara skriva om min vardag, sååå vad ska jag skriva om? :)

RSS 2.0