Hej hopp!



Hej på er alla fina!
Jag vet att uppdatering legat på noll, men jag har verkligen haft noll inspiration och det har jag fortfarande. Jag har iallafall inte orken att blogga nu, vill bara njuta av det som är kvar av sommaren och jag hoppas ni förstår det. Uppdateringen kommer se ut såhär då mobilbloggningen är knäpp.

Ni kan gärna kolla in syrrans nya blogg förresten, http://wannis.webblogg.se/

Breakfast

En bra dag börjar med en bra frukost :D


Jag älskar regn!

Regnar här hos mig just nu, så himla mysigt! Älskar att bara sitta inne och inte göra någonting av värde och lyssna på regnet som smattrar utanför. Men vet inte om det slutat regna nu, kom som små konstiga skurar.


paintskills, haha! :D

Hej jag lever!

Bilden är gammal, I knooow!

Jag sov hos Ronja natten som var och idag var vi hos hennes kusiner hela dagen o sola o bada :)
Spelade även monopol i 2 timmar haha, men mobilbloggningen är helt konstig så därför blir det såhär.

Wanna är rödhårig!

Skrev ett inlägg förut om wanna som blev rödhårig, men det publicerades väl aldrig! Såhär ser hon ut nu iallafall och hon är nöjd. ;)


Wanna = redhead!

Woho! Visar bilder efter träningen! Hon är nöjd och det är ju huvudsaken ;)

Blekinge #3


Sova med hårinpackning

Förlåt för usel uppdatering men inte haft ork eller lust..


Nickelodeondagen

Spenderade min dag såhär och kom nyss hem från träning. :D


True

v

No inspiration


Boktips: Nattens hus!

Har precis börjat läsa den här bokserien, den andra boken "Sveket" har stått på mitt rumt ungefär 2 år eller något så jag tyckte väl att det var dags att läsa den.. haha! Men den var sjukt bra så mamma beställde hem lite fler böcker ur serien så jag har del 1 - 6. Jag håller på att läsa del 3 nu. Jag har inte läst del 1 än, haha. Men det ska jag väl också göra senare. Men det kändes som att jag vill ha fortsättningen istället för att backa.

Dessa böcker handlar om Zoey Redbird som ska bli en vampyr, hon bor på en internatskola för vampyrer. Det uppstår massa problem som hon måste ta itu med. Vill inte avslöja något mer, dels för att det här inlägget skulle bli väldigt långt och även för att det är roligare att läsa själv. ;)

Helluuuu

Inte gjort någonting idag, himla gött! Jag har iallafall läst lite bok :D Ska lägga upp inlägg med mer detaljer om dem. Sen ska jag och mamma hem till Becca för filmkväll, tjiho! ;)


Gissa vems ögon



Mys!


Blekinge #2


Shopping!

Klänningen och linnet är från Gina Tricot. Pennor och block är från Panduro.

Äntligen har jag fått mina älskade promarkers! Ni som läst min blogg ett tag kanske har sett att jag tänkte beställa det men gjorde det aldrig. Men nu har jag ett startkit med 12 pennor iaf och ett bra block. Tack för allt underbara mamma och tack för dagen Jennifer och Becca (och mamma då..hehe). NU ska jag prova pennorna!

Vinnare av "Gissa vems ögon"



Klicka på deras namn för att komma till deras bloggar!

Dagens facelook

Vinnaren till "Gissa vems ögon" utses ikväll! Ni har fortfarande chansen ;)


Blekinge #1


Skype med Becca!

Hej på er! Förlåt, jag har helt och hållet glömt bort bloggen. Är jätteledsen för det hörni.. Men det är ju trots allt sommarlov ;)

Nu skypar jag med Becca iaf, haha! Vi var ute och gick förut och då satte vi oss i en kinagunga. Vad tror ni händer? Skiten brakar.. HAHAH!


Solar

Nu börjar sommaren komma igång ;) Sitter i solen, ska träffa Becca sen. Jag uppdaterar lite mer senare.


HEMMA!



Sminkvideo



 

Wanna #2


The traveler


Bildkälla.



Gissa vems ögon







Wanna #1


10 tips för ett finare hår!


Har det bra här

Inläggen ploppar upp på lite fel tidpunkt om ni kollar datum under, så om ni sett sett det första inlägget först kanske ni måste scrolla ner lite ;)


TAGGA

 

Nature


Har varit ute och tagit massa bilder så det är mycket av det som kommer upp i de här tidsinställda inläggen. Ska även försöka göra en video när jag visar hur jag sminkar mig, kanske kommer upp.. :)

Mah bro


Waterballoon


Jag kom in på bloggappen!

Nu är jag så sjuuuukt glad! Men jag kommer nog inte blogga så mycket ändå eftersom jag ställt in typ 10 inlägg redan :D Men snart ska vi åka, pussss


Ny design!


Det var dags för en förändring! Så nu får det se ut såhär ett tag ;)

Byta blogg..?

Funderar helt seriöst på att byta blogg till devote eller något eftersom att blogg.se krånglar så himla mycket. Min uppdatering skulle kunna vara mycket bättre om appen hade fungerat och det skulle bli mycket smidigare att bara kunna slänga in nåt inlägg när man är ute. Istället måste jag ständigt ha tillgång till datorn eller skriva 5000000 tidsinställda inlägg och det kan vara lite jobbigt ibland..

Tycker bara det här är så irriterande för jag vill verkligen inte byta blogg eftersom jag haft den här bloggen i ungefär 1 ½ år..


Time time time

Follow my blog with Bloglovin
 
Hej på er! :D
Nu ska ni allt veta vad jag använder min tid till, jo.. att skriva tidsinställda inlägg! Det tar mycket mer tid än vad ni kan tänka er och sen så måste jag sitta och tänka ut nya idéer att skriva om hela tiden, haha.
Men jag har några inlägg med foton och några tips men jag har även en sminkvideo! :)



Än så länge är det bara 7 inlägg men jag försöker, det blir 8 när jag fixat sminkvideoinlägget. Men tips vore jättesnällt! :D



Undervattenshus




Vet inte riktigt vad jag tycker om denna uppfinning. Det känns lite riskabelt med ett undervattenhus till din iphone eftersom det kan läcka in vatten. Visst den ska ju vara helt vattentät men ändå, smartphones är ju väldigt känsliga..det har vi ju märkt, haha! Men en kul idé iallafall :)

Intruders

Ikväll blir det filmmys med la familia - syster som sover hos kompis. Idag är filmvalet Intruders. Den verkar riktigt bra iallafall! sitter vid familjens dator och den är sjukt seg så hejdå! :)

Bildkälla.

Handla med mamma



Då blir det mycket sånt här götta ;) Speciellt när hon är hungrig, haha! Idag köpte vi även två paket glass och massa choklad.. haha gud! Men gott är det ju! :D

Följ mig på bloglovin'!



Fixar tidsinställda inlägg

Så ni får förlåta mig för att det blir lite inlägg nu och några dagar framöver, jag ska ju som sagt åka bort och då måste bloggen fortfarande uppdateras som vanligt så det tar mycket av min tid att sitta med det så soorrryyy. 

Puss!


Just girly things

Tycker såna här bilder är så himla bra, så jag vill dela med mig av dem till er! :)
Men man känner igen sig så bra tycker jag, så här får ni en bildbomb. Bilderna kommer härifrån.












Släktkalas



Lite bilder från släktkalaset förut, käkade asmycket jordgubbar men de fastnade inte på bild ;)

Ska ju snart iväg igen så då kommer jag att få sitta och skriva maaasssaaa tidsinställda inlägg eller så blir det bloggpaus... Jag vet inte riktigt ännu, bloggappen funkar ju fortfarande inte *suck*..
Men nu ska jag se på film med Wannis, puss!

Grattis världens bästa mamma!

Idag fyller min underbara mamma 44 år, så här får ni två på bilder på oss.
Jag älskar dig mamma <3


REJTA

H & M Hennes & Mauritz Sverige AB
 
Bra affär, men mycket likadana kläder nu för tiden.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
McDonald's A6 Mc Drive
 
Säger bara, Mc Donalds är det godaste som finns!
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
Hitta.se AB
 
Funkar ibland att hitta de nummer man söker efter, helt okej :)
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
Filmstaden
 
Bra filmer och asgoda popcorn!
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
Arla Foods AB
 
Aldrig varit några problem, bra produkter! :)
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
L'ORÉAL Sverige AB
 
Bra produkter, nöjd med det jag köpt därifrån!
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
EM Borås
 
Jättefräcka möbler, en bra hemsida som är lätt att hitta på också.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
Lindex Butiker
 
Bra utbud och snygga kläder!
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
 

Kalles Kaviar Cup 2012 - i bilder


Åker in i Smögen!


Precis kommit dit, fixat våra platser och tog en snygg bild ;)


Såhär packat låg vi, hehehe :)


Ebba är ju väldigt charmig.


Jag och Lisa snyggar oss inför Anna som tar bilden ;)


Mycket flätande och mycket massage blev det. Man får ju ställa upp för laget såklart!


Matilda och Ronja tar det lugnt ;)


Glada miner från Ebba och Emelie, haha!


...och sen en fin modellbild!


Fannnyyy steekkeeeer!


PeddoPippi aka Fanny!


"Bitch please..!" Haha, Anna


Glada efter vinst!


Vågen!


Vinst again.


..och sen kebab!


...som Josse spillde ut.


Matilda är nöjd :D


Tog oss obesegrade ända fram till finalen. Sen blev det tyvärr förlust med 1-0.


...men vi firade med pommac ändå! :D


Fina tjejer, hahaha..


Sen blev det kebab... igen!


Snygga silvermedaljen vi fick + Kalleströja och Kalleshandduk.

Jag har haft en underbar tid där borta med alla underbara tjejer, tack så mycket för att ni gjorde det så bra som det blev! IFK ÖLME! 

2011/2012?




När tycker ni att jag såg bäst ut? 2011 hade jag långt hår, eller det hade jag en del av 2012 också men inte alls länge. Tycker även jag ser mer mogen ut nu, haha. Men vad tycker ni?

RSS 2.0