- ttt

Dag 6 - Din bästa vän

Jag har flera bästa vänner, men jag väljer en...Cassandra.

Cassandra, är min bästa vän...det har hon varit sen lekis.
Hon betyder så mycket för mig.
Hon finns alltid för mig, alltid.

Cassandra är otroligt vacker, söt, fin och helt underbar!



Cassandra är min egna solstråle.
Utan henne skulle jag inte ta mig igenom dagarna.

Hon får mig att le, hon får mig att vilja gå upp på morgonen.

Cassandra är min ängel...min egna caca.♥

Jag finns alltid för dig Cassandra!
Jag orkar inte med alla falska vänner och pojkvänner du
fått vara med om.

Vi börjar om Cassandra, vi börjar på ny kula.
Jag ska alltid finnas för dig, jag vill vara den som du alltid
vänder dig till först om det är nåt.


Kommentarer
Postat av: cassandra edqvist ♥

jag älskar dig syster ! ♥

du är mitt liv !

om jag har dig behöver jag inget annat 1

vi klarar allt tillsammans !

jag finns alltid för dig !

du är min mening !

ett liv utan dig är inget jag skulle kunna leva .

saknar dig så otroligt mycket !

du är världens bästa ! ♥

2011-02-19 @ 19:45:52
URL: http://cassandraedqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0