- ttt

Byta blogg..?

Funderar helt seriöst på att byta blogg till devote eller något eftersom att blogg.se krånglar så himla mycket. Min uppdatering skulle kunna vara mycket bättre om appen hade fungerat och det skulle bli mycket smidigare att bara kunna slänga in nåt inlägg när man är ute. Istället måste jag ständigt ha tillgång till datorn eller skriva 5000000 tidsinställda inlägg och det kan vara lite jobbigt ibland..

Tycker bara det här är så irriterande för jag vill verkligen inte byta blogg eftersom jag haft den här bloggen i ungefär 1 ½ år..


Kommentarer
Postat av: Anonym

byt till devote om blogg.se krånglar.. men testa att skaffa ny blogg på blogg.se för det är så mycket snyggare!!!

Svar: okej :D
None None

2012-07-06 @ 17:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0