- ttt

Skärgården med tjejerna

Försökte ju blogga förut, men appen tillåter mig inte. De förstör seriöst mitt bloggande..

Hur som helst så var jag, Elsa, Hannah och Becca ut tillHannahs stuga och badade vid brygga där ;)
Kom hem för nån halvtimme sen eller nåt och åkte efter skolan förut, så hade väldigt mysigt faktiskt.
FÖRSTA DOPPET AVKLARAT! Haha, faktiskt inte så kallt :o

Chaaarmmigggaaaa biiildeeeeer

image description
image description


Ni får vrida på huvudet! :D

Bloggningen kommer inte vara min högsta prioritet nu när det är fint väder kan jag ju säga, men försöker blogga men det är den här dumma appen.. Ååhhh den gör mig seriöst arg HAHA!

Kommentarer
Postat av: Angie

SV: Imorgon ska jag plugga järnet inför ett prov på torsdag, själv då? :)

2012-05-22 @ 22:31:54
URL: http://agneesekedahl.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Hoppas att du haft en underbar sommarkväll <3 Vad ska du göra imorgon tro?

2012-05-22 @ 23:21:40
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0