- ttt

The answers!

Vad heter din favorit affär där man köper kläder?
Den heter Gina Tricot!

Vad är din favorit färg?
Hmm.. grå tror jag! Eller pastellfärger.

vad heter din bästa kompis! :)
Jag har många bra vänner som betyder mycket för mig. :)

Vad heter din idol-bloggare?
Kenza, Bokkei och Foki!

Vart köpte du hår mascaran?
Den köpte jag på Lindex ;)


bildkälla

Får du betalt för din blogg? :)
Japp, precis blivit medlem på adsettings, bloggerfy och fixat videofyme! :)


Tjänar ju inte så himla mycket än så länge dock, men i längden blir det ju en del.
Ni kan ju gärna kolla mina videos på videofyme eller klicka på mina annonser så jag tjänar lite, haha!

Har du haft oral sex med någon?
Nepp.

Hur lite väger du? :o
52 kg :)

Är du oskuld?
Yesbox!

4. Vem är du kär i =´?
Jag är inte kär i någon ;)



Kommentarer
Postat av: Jag har en fråga...

Kan inte du visa hur man använder tex Adsettings eller Blogigfy? Eftersom att du använder det :)

2012-06-02 @ 19:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0