- ttt

Svaren på frågestunden!

Bättre sent än aldrig, eller hur? ;)

Varför startade du din blogg? Jag ville ha ett ställe där mina minnen och bilder kunde finnas att titta på.

Vilka är dina favorit bloggar? Megapixlar, Caroline, The Kick Back Pack. Jag läser även mina vänners bloggar.

Vad har du gjort under lovet? Under sommarlovet så var jag på Kalles Kaviar Cup som vi kom 2a i och var på Sommarlandcup som vi vann! Haha, var tvungen att säga det. Sen har jag även varit i Blekinge.

Hur många syskon har du? 2, Matteus och Wanna.


Vilken är dini favorit outfit? och varför? Nu måste jag vara riktigt tråkig och säga att jag inte har någon favoritoutfit. ;)

har du varit fjortis?? Haha, ja tyvärr.


kan din syster göra videoblogg?? Det kanske hon kan. :)

har du spelat innebandy mot filipstad isåfall va dom bra?? Ja, i innebandy. Vi vann. De är väl bra men vi är bättre! ;)

Hehe lite konstig fråga men, vad heter fotoappen som du använde i inlägget under det här? Det heter Mys med Wanna. Pixlromatic.

dina bästavänner? Jag har många bra vänner :D
 
innebandy/fotboll? Under fotbollssäsongen, fotboll. Under innebandysäsongen, innebandy.

ditt långa/ ditt korta hår? Korta.


mest nöjd med ditt utseende? Ögonen.


minst nöjd med ditt utseende? Mina ben.

VAD TÄNKER DU GÖRA FÖR ATT ÅTGÄLDA (ELLER VADFAN DE HETER LOL) ATT DU HÖLL PÅ MED ÄCKELBLODIGELNSNIGELIGELN PÅ TRÄNINGEN IGÅR?!?!!?!?! idag visst? minns ej hahhaha lol Ingenting, haha lolololo.

vad heter din mamma, och pappa? Cecilia och Johan.

har du husdjur? Si, tengo dos gatos. För er som inte kan spanska: Ja, jag har två katter.

Är du smart? Jadå :)

Tycker du att du är fin? Jag är väl helt okej, inte den finaste och inte den fulaste heller.


Vart redigerar du dina bilder? Picmonkey och Gimp :D

Favvo färg? Just nu, grön.

Max, mc lr burgerking? Max!

ögonskugga lr mascara? Mascara helt klart!

Puder lr foundation? Foundation.

ID lr J.B? Svår fråga, säger nog 1D ;)

bildkälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0